Eli aloitin juuri laihdutuksen ja sain neuvon ravitsemus terapeutti kaverilta että alku spurtti 4-7pv 600kcal on turvallista, sen jälkeen sit 1200kcal jne..
Mutta! Siis yllätyin miten paljon 600kcal voi olla:o
Eli: tänään söin
150g perunamuusi (120kcal)
300g pinaattikeittoa (210kcal)
2 mini Karjalan piirakkaa (180kcal)
300g lihakeittoa (120kcal)
Noin. 630kcal kait
Jos noin paljon saa syödä nii mielummin noi kun 5 jtn kamalaa nutrilet keittoa päivässä ( kokemusta ei ollut minulle mieleinen)
600kcal voi olla paljon ruokaa
8
64
Vastaukset
- noissa.sun
eväissä ei vaan ole kovin kummoisesti proteiinia ja pelkkä perunamuussi nostaa nopeasti verensokerin ja lasku tapahtuu yhtä nopeasti ja kohta hirveä nälkä. Toi lihakeitto ainoa missä proteiinia ja pinaattikeiton maidossa jonkinverran.
Nutrileteistä saa sentään proteiinia ja hiilareita tasaisesti, joten paino ei lähde lihaskudoksesta. - asdfa
Itsekin lisäisin jonkun ruokaisan salaatin muusin ja piirakoiden tilalle, eihän niistä saa kuitua tai proteiinia yhtään, pidemmän päälle ei tee hyvää. Esim perussalaattiin lisäksi lohta/raejuustoa/tonnikalaa. Keitostakin voisi saada kevyempää kun jättää perunan pois ja tilalle jotain kasvista mistä pidät.
- possun.ruokaa
Raejuusto on vain niin pahaa, että ei sitä syö kuin siat.
- uusi.peruna
Keitosta jätän aina perunat pois ja laitan kasviksia.
- nuppijumiin
2viikkoa ja alkaa paleltaa viimeistään.
- Neitineiti22
Kyllä voisi lisätä tohon salaattia yms! No vähän vaihteli päivittäin ruoat:) ja kuten sanoin vain 4-7pv alku spurtti eli ei todellakaan pitkä aikainen juttu.
- Neitineiti22
Eli kokemukseni. Olin 5 päivää 600kcal ja lähti 2,5kg (varmaan nesteet mutta silti startti ja turvotus hävisi.
Nyt ollut tuon jälkeen 3vk 1200kcal päivässä ja paino 76,4kg ---> 70,6kg :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984