Hyvää Yötä Palsta!

8

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

Joskus myös puhetta kuuluu, vaikka et sitä kuule. Kasvit resenoivat.
      Kasveillakin on omat taajuutensa, joilla ne kertovat tai varoittavat kaikesta elämän jutuista. Se on ihan ymmärrettävää
      Mutta järkyttävintä oli, että niillä oli taju hyötyjästä(katkaisusta) tai ottajasta ennenkuin se tapahtui.

• aikuisten.oikeesti

Hyvää yötä, itsellesi.
      Mä teen töitä,faijalle. Järjestän kuitteja, jotka faija vie huomenna kirjanpitäjälleen. Ne olivat Marimekon kangaskassissa sikin/sokin. =(
      Sillä "herralla" on taas tämän vuoden puolelta koko reskotra tekemättä.

• .....Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)

Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......

Toivottavasti sait kuitenkin nukuttua edes välttävästi......

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

.....Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)

Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......

Nämä nyt ei olleet mun taidoillani selvitettävissä. Kuitit laitoin aika järjestykseen kuukausittain kirjekuoreen, joka kuukaudelle omansa.
        Paperiklemmarilla yhdistelin kuitteja jotka kuuluivat mielestäni yhteen. Kaikki kirjekuoret laitoin kassiin ja kirjeen sinne mukaan myös kirjanpitäjälle (osaan ottoni, sulle! en pysty enempään!)
        Faija tuli puolenpäivän jälkeen,
        sanoin suoraan etten mä tätä sotkua osaa jäsentää!
        Mutt vieppä poliisilaitokselle,jospa niiden asiantuntijat hyvinkin pystyy antaan arvion... montako vuotta lusit?
        '
        Siis ihan tosissaan, miksei kerran viikossa vie itse tietskarille niitä tietoja ja lähetä sitten ne kirjanpitäjälle.! Ei se suuri työ silloin ole, kun on muistissa kaikki seikat. Tositteet ja kuitit kirjekuoreen kuukausittain, kaikki olis kohdalaan.
        Ei asiaan perehtymätön (pienellä tiedolla varustettu) pysty noista totuuden mukaista selvitystä tekeen millään.
        Kyllä mä olisin joutunut käyttään mielikuvitusta kutoa niistä jonkinlainen ymmärrettävä selvitys. Niistä kuiteista löytyi 2 kpl
        vuoden 2013 kuitteja,vähennys kelpoisia olleet joskus.
        Nukkumaan pääsin aamu seitsemältä... annoin periksi.
        Ja nyt.. Martin Beck: myrskyn silmässä klo22

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

.....Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)

"Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......"

Ei varsinkaan jos kuitit tuodaan kirjanpitäjälle muovikassissa sikin sokin...

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Nämä nyt ei olleet mun taidoillani selvitettävissä. Kuitit laitoin aika järjestykseen kuukausittain kirjekuoreen, joka kuukaudelle omansa.
        Paperiklemmarilla yhdistelin kuitteja jotka kuuluivat mielestäni yhteen. Kaikki kirjekuoret laitoin kassiin ja kirjeen sinne mukaan myös kirjanpitäjälle (osaan ottoni, sulle! en pysty enempään!)
        Faija tuli puolenpäivän jälkeen,
        sanoin suoraan etten mä tätä sotkua osaa jäsentää!
        Mutt vieppä poliisilaitokselle,jospa niiden asiantuntijat hyvinkin pystyy antaan arvion... montako vuotta lusit?
        '
        Siis ihan tosissaan, miksei kerran viikossa vie itse tietskarille niitä tietoja ja lähetä sitten ne kirjanpitäjälle.! Ei se suuri työ silloin ole, kun on muistissa kaikki seikat. Tositteet ja kuitit kirjekuoreen kuukausittain, kaikki olis kohdalaan.
        Ei asiaan perehtymätön (pienellä tiedolla varustettu) pysty noista totuuden mukaista selvitystä tekeen millään.
        Kyllä mä olisin joutunut käyttään mielikuvitusta kutoa niistä jonkinlainen ymmärrettävä selvitys. Niistä kuiteista löytyi 2 kpl
        vuoden 2013 kuitteja,vähennys kelpoisia olleet joskus.
        Nukkumaan pääsin aamu seitsemältä... annoin periksi.
        Ja nyt.. Martin Beck: myrskyn silmässä klo22

Ihmettelinkin hieman, miten isäsi edes ajatteli, että pystyisit nuo selvittämään.....olkoon ala mikä tahansa, koska tuo homma olisi monesti tekijälleen itselleenkin aika mahdoton, noin pitkältä jaksolta.

Aika harva siihen kykenisi....täytyisi olla jonkin asteen valokuvamuisti vähintään.....

Ihmeen pitkään jaksoit yrittää, ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää........epätoivon tunnetta on varmasti ollut, jos halu auttaa on ollut kova. :(

Noh, kunhan et jää murehtimaan asiaa mille et mitään voi. :|

• vihatipunen kirjoitti:

"Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......"

Ei varsinkaan jos kuitit tuodaan kirjanpitäjälle muovikassissa sikin sokin...

Jeps, ei varmaan, mutta eipä sekään varmaan paljon auta, jos on kuitit nipussa, mutta ei mitään selvitystä mistään, mutta kun löysät on pöksyissä, niin sitten ne on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe