Nyt heti viimeisetkin nukkumaan, Eiks Nii?!
Jos ei uni tule ilman uni laulelua, niin tämä herkkä sellainen voisi auttaa...... =)
Aragorn Sleepsong - Secret Garden (HD)
https://www.youtube.com/watch?v=ZGfTPqOnqh8
Sleepsong with lyrics
https://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY
.........Palstalla hiljaisuus vain yksinäisen palstalaisen käsi käy.....
Ps. ei oo pakko, jos ei haluu....
Hyvää Yötä Palsta!
8
<50
Vastaukset
- erkki-täti
Joskus myös puhetta kuuluu, vaikka et sitä kuule. Kasvit resenoivat.
Kasveillakin on omat taajuutensa, joilla ne kertovat tai varoittavat kaikesta elämän jutuista. Se on ihan ymmärrettävää
Mutta järkyttävintä oli, että niillä oli taju hyötyjästä(katkaisusta) tai ottajasta ennenkuin se tapahtui.Jotain juttua näistä aina välillä näkee, mutta ei ole sen paremmin jäänyt mieleen....eli miten kasvit viestivät ja mitä aistivat.....
Tuossa linkissä oli jotain, mutta tutkimuksia on varmaan paljonkin, sekä uusia tulee ja myös muutoksia vallitseviin "totuuksiin", niin kuin aina monessakin asiassa....
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/kasvi_nakee_haistaa_kuulee_ja_maistaa
- aikuisten.oikeesti
Hyvää yötä, itsellesi.
Mä teen töitä,faijalle. Järjestän kuitteja, jotka faija vie huomenna kirjanpitäjälleen. Ne olivat Marimekon kangaskassissa sikin/sokin. =(
Sillä "herralla" on taas tämän vuoden puolelta koko reskotra tekemättä......Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)
Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......
Toivottavasti sait kuitenkin nukuttua edes välttävästi......- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
.....Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)
Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......
Toivottavasti sait kuitenkin nukuttua edes välttävästi......Nämä nyt ei olleet mun taidoillani selvitettävissä. Kuitit laitoin aika järjestykseen kuukausittain kirjekuoreen, joka kuukaudelle omansa.
Paperiklemmarilla yhdistelin kuitteja jotka kuuluivat mielestäni yhteen. Kaikki kirjekuoret laitoin kassiin ja kirjeen sinne mukaan myös kirjanpitäjälle (osaan ottoni, sulle! en pysty enempään!)
Faija tuli puolenpäivän jälkeen,
sanoin suoraan etten mä tätä sotkua osaa jäsentää!
Mutt vieppä poliisilaitokselle,jospa niiden asiantuntijat hyvinkin pystyy antaan arvion... montako vuotta lusit?
'
Siis ihan tosissaan, miksei kerran viikossa vie itse tietskarille niitä tietoja ja lähetä sitten ne kirjanpitäjälle.! Ei se suuri työ silloin ole, kun on muistissa kaikki seikat. Tositteet ja kuitit kirjekuoreen kuukausittain, kaikki olis kohdalaan.
Ei asiaan perehtymätön (pienellä tiedolla varustettu) pysty noista totuuden mukaista selvitystä tekeen millään.
Kyllä mä olisin joutunut käyttään mielikuvitusta kutoa niistä jonkinlainen ymmärrettävä selvitys. Niistä kuiteista löytyi 2 kpl
vuoden 2013 kuitteja,vähennys kelpoisia olleet joskus.
Nukkumaan pääsin aamu seitsemältä... annoin periksi.
Ja nyt.. Martin Beck: myrskyn silmässä klo22 - vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
.....Kiitos, jostain kummasta syystä kävit mielessä, kun "laulelua" viestiin lisäsin, "uinuttaja". ;)
Toivottavasti sait kuitenkin nukuttua edes välttävästi......"Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......"
Ei varsinkaan jos kuitit tuodaan kirjanpitäjälle muovikassissa sikin sokin... aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Nämä nyt ei olleet mun taidoillani selvitettävissä. Kuitit laitoin aika järjestykseen kuukausittain kirjekuoreen, joka kuukaudelle omansa.
Paperiklemmarilla yhdistelin kuitteja jotka kuuluivat mielestäni yhteen. Kaikki kirjekuoret laitoin kassiin ja kirjeen sinne mukaan myös kirjanpitäjälle (osaan ottoni, sulle! en pysty enempään!)
Faija tuli puolenpäivän jälkeen,
sanoin suoraan etten mä tätä sotkua osaa jäsentää!
Mutt vieppä poliisilaitokselle,jospa niiden asiantuntijat hyvinkin pystyy antaan arvion... montako vuotta lusit?
'
Siis ihan tosissaan, miksei kerran viikossa vie itse tietskarille niitä tietoja ja lähetä sitten ne kirjanpitäjälle.! Ei se suuri työ silloin ole, kun on muistissa kaikki seikat. Tositteet ja kuitit kirjekuoreen kuukausittain, kaikki olis kohdalaan.
Ei asiaan perehtymätön (pienellä tiedolla varustettu) pysty noista totuuden mukaista selvitystä tekeen millään.
Kyllä mä olisin joutunut käyttään mielikuvitusta kutoa niistä jonkinlainen ymmärrettävä selvitys. Niistä kuiteista löytyi 2 kpl
vuoden 2013 kuitteja,vähennys kelpoisia olleet joskus.
Nukkumaan pääsin aamu seitsemältä... annoin periksi.
Ja nyt.. Martin Beck: myrskyn silmässä klo22Ihmettelinkin hieman, miten isäsi edes ajatteli, että pystyisit nuo selvittämään.....olkoon ala mikä tahansa, koska tuo homma olisi monesti tekijälleen itselleenkin aika mahdoton, noin pitkältä jaksolta.
Aika harva siihen kykenisi....täytyisi olla jonkin asteen valokuvamuisti vähintään.....
Ihmeen pitkään jaksoit yrittää, ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää........epätoivon tunnetta on varmasti ollut, jos halu auttaa on ollut kova. :(
Noh, kunhan et jää murehtimaan asiaa mille et mitään voi. :|vihatipunen kirjoitti:
"Kyllähän tuollaisesta "kassi arkistoinnista" olen joskus kuullut, mutta selvittäminen ei sitten ole varmaan ihan mukavinta puuhaa......"
Ei varsinkaan jos kuitit tuodaan kirjanpitäjälle muovikassissa sikin sokin...Jeps, ei varmaan, mutta eipä sekään varmaan paljon auta, jos on kuitit nipussa, mutta ei mitään selvitystä mistään, mutta kun löysät on pöksyissä, niin sitten ne on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814