Missä turkulaisissa kauneushoitoloissa (tai kosmetologeilla) olette käyneet laittamassa kestovärit ripsiin? Onko lopputuloksissa eroja? Ja entäs värin kestossa?
Ja mitä tarkoittaa "silmähuuhtelu"? Luin että jossain silmähuuhtelu kuuluu hintaan... vai tehdäänkö näin aina? Olis varmaan hyvä kun on vähän herkätkin silmät, vai?
Kiitos etukäteen!
Ripsien kestovärjäys
8
550
Vastaukset
- Emppu
Oon jo pitkään käynyt Ilonan hoitolassa Sibeliuksenkadulla ja oon tosi tyytyväinen. Olen ihan vaalea, eli kulmat ja ripset pitää käydä värjäyttämässä jatkuvasti. MUilla kosmetologeilla väli on ollut runsas kuukausi, Ilonalla kaksi. Eli hän osaa pitää värejä tarpeeksi kauan, lisäksi tietää jo mitkä värit mulle laitetaan.
Jasminen hoitolaa Hansassa en suosittele kenellekään, sen ainoan kerran kun kävin, oli lopputulos katastrofi. Ei vaivautunut sekoittamaan mulle eri väriä kulmiin kuin ripsiin, ja kun punapigmenttiä omaavalle ihmiselle laitetaan vähänkin sinimustaa kulmiin, ainoastaan se sininen jää ekan pesun jälkeen jäljelle. Mulla oli siis hetken aikaa siniset kulmat, kävin sitten toisella kosmetologilla korjauttamassa...
Silmähuuhtelu tehdään, jos väriä joutuu silmiin. Eli sellainen munakupin näköinen kuppi (vettä täynnä) laitetaan silmän päälle ja sitten räpytellään ja huuhdotaan, kunnes paha olo silmässä menee pois.- TURKU
Kiitos neuvoista!
Onko se Ilonan hoitola siis siellä Verkahovissa?
Olisin kiitollinen jos muut vielä kertoisivat omista kokemuksistaan! - Emppu
TURKU kirjoitti:
Kiitos neuvoista!
Onko se Ilonan hoitola siis siellä Verkahovissa?
Olisin kiitollinen jos muut vielä kertoisivat omista kokemuksistaan!... Sibeliuksenkadulla, Puutorin laidalla. Muutti about vuosi sitten.
- TURKU
Emppu kirjoitti:
... Sibeliuksenkadulla, Puutorin laidalla. Muutti about vuosi sitten.
Ok, kiitoksia! Täytyy käydä kokeilemassa siellä.
- Milla22
Mä oon käyny Yves Rocherilla Eerikinkadulla. Lopputulos oli ihan ok mut kosmetologit oli tosi tylyjä!
Sit oon käyny siinä Womanissa, johon olin tyytyväinen. En tiedä onkohan se vieläkin hansassa toisessa kerroksessa, lähinnä alkoa olevassa päädyssä :) - Kampaamo Helmi
Heips,
Kävin juuri tänään Kaskenkadulla sijaitsevassa kampaamo-hoitola Helmessä.
Olin siellä jo toista kertaa, ja kokemukset ovat olleet hyviä. Joustava ja ystävällinen palvelu. Voin hyvin mielin suositella. - Päivänsäde hoitola
Onko kukaan käynyt Päivänsäde-nimisessä hoitolassa, myös Kaskenkadulla?
- kotivärjääjä
joo no, silmähuuhtelu tehdään yleensä sen värjäyksen jälkeen. ne väriaineet sisältää vetyperoksidia,joten on hyvä huuhdella silmät varuuksi värjäyksen jälkeen. kosmetologeilla on aika kallista, kannattaas siis mennä vaikka seppälään ja ostaa kotiin oma kulmien ja ripsien kestoväri. sillä saa värjättyä noin 5 kertaa ja maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin kerta kosmetologilla. paketissa on tarkat ohjeet värjäykseen, itselläni on niistä hyviä kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1652991Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1412252
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome542044- 512011
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762