Mikä firma niitä tekee? En löytänyt googlella mitään infoa kun googletin "insera". Arvostan jos joku osaa kertoa.
Mistä maasta Inserat on kotoisin?
7
174
Vastaukset
- Alkup_asiantunt
Todella surheita market paskoja. Kierrä kaukaa moiset romut ja hanki asiantuntevalta pyörämyyjältäsi kunnollinen ja turvallinen polkupyörä.
- inseramies
Inserat on suomalaista suunnittelua, jossain vinkumaassa kasattuja. Tärkeimmät osat, vaihteet ja jarrut ovat Shimanon luotettavaa laatua. Vanteet ja pinnoitus näyttävät kes-
tävän hyvin käyttöä. Suurin ongelma on ruuvit, mutterit, erilaiset kiinnikkeet ja polkimet (pedaalit). Nämä metalliosat ovat niin huonoja pintakäsittelyltään, että ne ovat muutamassa kuukaudessa yltäpäältä ruosteessa. Olen vaihtanut nuo mainitut osat laadukkaampiin sitä mukaa kun ruostetta on vähänkin ilmestynyt. Kolme vuotta vanha pyöräni on tällä hetkellä yhtä upeassa kunnossa kuin nuo kalliimmatkin pyörät.
Osien vaihto, itse tehtynä, maksanut noin 20€.
Pedalimia vaihtaessa huomioi, että vasemman puoleisessa on kierre vasenkätinen. - jkkkk
Ostin Insera Extradan v 2001, aika painava traktori on, mutta kestää ja kestää, vaijerit, renkaat ja jarrupalat vaihdettu, hyvä ostos oli, ei kulje lujaa mutta minnes mulla kiire olis, työmatkafillarina käytän ja kesälomalla kulkee veneessä suolaisissa oloissa eikä se ole ihmeemmin ruostunut.
- ExMalli
Onko tuollainen malli ollut myynnissä?
Googlaamalla ei näkynyt.
- Kvg_uuno
Kyllä mun googlaus tuotti tulosta. Yllättäen suunta näyttää olevan Taiwan. ;-)
- Alkup_maantiepyöräi
Taiwan tekee laatutavaraa ja Inserat eivät ole sitä. Joku lehtijuttu on ollut, jonka mukaan pyörät olisivat silloin tulleet Indonesiasta. Google löytää myös saman nimisen fillaritehtaan Indonesiasta.
Aasiassa on suuria laatueroja eri maiden välillä. Taiwan tekee laatua, joka usein päihittää eurooppalaiset ja USA:laiset valmistajat. Sitten on maita, joiden laatu on huonoa, kuten Vietnam ja Indonesia. Kiina ollee sieltä puolestavälistä nykyään.
Shimano on ainoa kolmesta isosta osasarjavalmistajasta, joka tekee myös huonolaatuisia osia. Kaksi muuta, SRAM ja Campa, tekevät vain keskinkertaista ja hyvää osaa. Sen vuoksi kannattaa aina välttää pyörää, jota myydää Shimanon osilla.
Ostettaessa huolimattomasti koottuja pyöriä, jotka on tehty huonoista osista, kuten Inserat, luovutushuollon laatu korostuu. Valitettavasti SPPT ei ole Hyvinkään liikettä lukuunottamatta loistanut huolloissa. Jos Helkama saisi huoltojen laadun tasaisen hyväksi, konsepti toimisi.
- vinkuuuvaan
insera, nimikin kertoo, indonesia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762594Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2892309Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1591252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581013Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28931- 70908
- 72874
- 76850
- 65827
- 71825