vaimo kimppakivana1

ukmies

Oltiin pitkästä aikaan viettämässä hotelliviikonloppua Hotelli Vantaassa ja voisi sanoa että jopa ansaittua rankan työputken jälkeen.

Saavuttiin huoneeseemme ja heittäydyttiin parisänkyymme hengähtämään pitkän ajomatkan jälkeen. Sivelin hiljaa vaimoni vartaloa ja katsoin kuin onnellinen olen kun minulla on tuollainen vaimo: ikä jo 43, mutta vartalo kesti hyvin vertailun ja erityisesti rinnat D-kupilla eikä riipu yhtään. Seksikäs pakkaus, minkä olen vaimollenikin useasti maininnut.

Ilta meni mukavasti syöden ja jutellen sekä valmistautuessa tanssiravintolaan. Vaimo laittoi päälleen tiukan, rinnat hyvin esille tuovan napillisen paidan, josta juuri näkyi seksikkäät mustat rintaliivit. Farkkuhame ulottui vähän polvien yläpuolelle, mutta sen alla ei ollutkaan muuta kuin siistitty pillu.

Vaimo oli nauttinut jo alle muutaman kuoharin mikä rentouttaa tunnetusti vaimoni melkoisen vapaamieliseksi.

Tultuamme ravintolaan huomasimme että varsinkin lähellä tanssilattiaa olevat pöydät olivat jo täynnä, mutta kysyimme eräästä pöydästä missä iskui 3, noin 30 v miestä, josko mahtuisimme istumaan pöytää.

Nuorten miesten katsoessa vaimoani kiinnostuneensa vastasivat he kilpaa että kyllä tähän mahtuu ja että "tuollaisen naisen vien heti lattialle". No, kyllähän se minulle sopi ja lähdin hakemaan parit kuoharit tiskiltä.

Ilta eteni mukavasti vaimon käydessä vähän väliä tanssimassa jonkun miehistä kanssa ja huomasin että vaimoni nautti nuorten miesten huomiosta.

Illan aikana huomasin että ettemme enää istuneet vaimon kanssa vierekkäin vaan vaimo oli miesten keskellä ja hämmästyksekseni huomasin että yksi miehistä piti kättään vaimoni vasemman reiden sisäpuolella ja siirsi sitä hitaasti hameen alla hyväillen kohti vaimoni herkkua. Odotin vaimoni vetävän miehen käden pois, mutta ihmetyksekseni huomasin vaimoni hieman levittävän sääriään jotta miehen käsi sai esteettömän reitin edetä ylöspäin.

Vaimoni katsoi minuun kysyvä ilme kasvoillaan ja huomasin hymyileväni hänelle antaen hänelle luvan nauttia tilanteesta.

Miehen käsi jatkoi hitaasti kohti vaimoni varmasti märkää nuppua, vaimoni silmien mennessä kiinni ja punan noustessa poskille. Mies selvästi hämmästyi iloisesti kun sormet saavuttivat vaimoni märän pillun.

Vaimoni ilmeestä päätellen sormet hieroivat paraikaa klitorista ja vaimollani oli suuria vaikeuksia olla laukeamatta koska paikka seksiin ei ollut mikään paras mahdollinen.

Päätin pelastaa vaimoni tilanteesta ja ehdotin josko lähtisimme huoneeseemme, johon yksi miehistä (Ari) vastasi että hän asuu siinä lähellä omakotitalossa ja voisimme tulla heidän mukaan vähän saunomaan...

Itse olin vähän vaiheilla lähteäkö sillä arvasin ettei saunominen ole varmaan yön pääasia, mutta vaimoni ehdottomasti halusi lähteä miesten mukaan joten en voinut muuta kuin suostua.

1

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa hyvältä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3056
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2473
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2151
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      243
      1745
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1699
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      455
      1675
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1552
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1359
    Aihe