Onko mitään tapaa itse määrittää omia sykerajoja? Omalla kohdalla koen taulukoiden arvot aivan naurettaviksi.
Esim. paikallaan seisominen nostaa sykkeeni 110:n, joka on taulukoiden mukaan hyvää peruskuntoharjoittelua.
Myös maksimisykkeeni pitäisi olla 194, jonka käytännössä ylitän joka treenissä.
Voiko oman tuntuman tai jonkun muun avulla laskea yksilöllisempiä arvoja?
Yksilöllisten sykerajojen määrittely
Sydänsydän
1
131
Vastaukset
- Sydänsydän
Pyörälenkillä oli aikaa ajatella, joten tein ihan omat määrittelyt:
-165 tylsää himmailua
165-185 hauskaa ja kivaa
185-195 pakkopullaa
195 helvetin liekitkö kehoani polttelee?
Tarvinneeko muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895