Olen miettinyt että voiko voimistelun aloittaa esim. 16 vuotiaana? Että pääseekö enää mihinkään seuroihin yms. sen ikäisenä ALOITTELIJANA? Tiedän että en välttämättä enää pääsisi huipulle, mutta kun olen nyt 14 ja asun pienellä paikkakunnalla, jossa ei voimistelua voi harrastaa. Olisin kiitollinen jos joku vastaisi!
Vastaukset 3
- voimistelija_yli20v
Voi aloittaa, voimistelu ei ole iästä kiinni :)
Eri seuroissa on vähän erilainen voimistelutarjonta. 16-vuotiaille voi olla esim. tanssillisen voimistelun ryhmiä tai joukkuevoimistelun harrasteryhmiä. Voimisteluliiton sivuilla on hakukone, jolla voit etsiä voimisteluseuran omalta paikkakunnaltasi. Tutustu sen valikoimaan, jos tietoa ei löydy niin ota ohjaajaan tai seuraan rohkeasti yhteyttä.
Tästä voimisteluseurojen hakuun: http://voimistelu.fi/fi/Seurat/Seurahaku- Anonyymi
Olen 06(13v) ja itse ajattelin aloittaa harraste ryhmässä, kun ei ole minkään laista taustaa. Olen kyllä kotona harjoitellut ja omasta mielestä hyvä pohja harrastuksen aloittamiselle. Että siitä vaan!
- Anonyymi
Hyvä kysymys sillä voimistelun voi aloittaa minkä ikäisenä vain ite aloitin 12 v ja sanottiin ettei musta ikinä tulis hyvää voimistelija enkä ikinä pääsis kisoihin mut tässä sitä nyt ollaan LVL 4 kisat just meni. Eli kannattaa vaa uskoo itteensä❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1321583Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois220808Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!34746- 72728
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49662
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63598- 78580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551