Olen miettinyt että voiko voimistelun aloittaa esim. 16 vuotiaana? Että pääseekö enää mihinkään seuroihin yms. sen ikäisenä ALOITTELIJANA? Tiedän että en välttämättä enää pääsisi huipulle, mutta kun olen nyt 14 ja asun pienellä paikkakunnalla, jossa ei voimistelua voi harrastaa. Olisin kiitollinen jos joku vastaisi!
Voiko voimistelun aloittaa teininä?
3
666
Vastaukset
- voimistelija_yli20v
Voi aloittaa, voimistelu ei ole iästä kiinni :)
Eri seuroissa on vähän erilainen voimistelutarjonta. 16-vuotiaille voi olla esim. tanssillisen voimistelun ryhmiä tai joukkuevoimistelun harrasteryhmiä. Voimisteluliiton sivuilla on hakukone, jolla voit etsiä voimisteluseuran omalta paikkakunnaltasi. Tutustu sen valikoimaan, jos tietoa ei löydy niin ota ohjaajaan tai seuraan rohkeasti yhteyttä.
Tästä voimisteluseurojen hakuun: http://voimistelu.fi/fi/Seurat/Seurahaku- Anonyymi
Olen 06(13v) ja itse ajattelin aloittaa harraste ryhmässä, kun ei ole minkään laista taustaa. Olen kyllä kotona harjoitellut ja omasta mielestä hyvä pohja harrastuksen aloittamiselle. Että siitä vaan!
- Anonyymi
Hyvä kysymys sillä voimistelun voi aloittaa minkä ikäisenä vain ite aloitin 12 v ja sanottiin ettei musta ikinä tulis hyvää voimistelija enkä ikinä pääsis kisoihin mut tässä sitä nyt ollaan LVL 4 kisat just meni. Eli kannattaa vaa uskoo itteensä❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173