Minä olen ainakin. Joka kerta kun päätään kääntää niin eikö siellä ole joku jo mussuttamassa tai vittuilemassa jotakin. Ihme kusipäitä vain piisaa joka duunipaikoille luomaan sitä "positiivista" henkeä.
Oletko idioottien kanssa samassa työpaikassa?
6
144
Vastaukset
- sfklsjlfsldjg
Työ vituttaa kaikkia nykyään koska työelämä on kehitetty niin sietämättömän vittumaiseksi ettei sitä vittuuntumatta kestä. Työssäjaksamisen ja työviihtyvyyden edistäminen on pelkkää tyhjää paskapuhetta juhlatilaisuuksissa ja medioille.
- Simble12
Jos saat oman pääkoppasi kuntoon, niin idiootit ei haittaa.
- Nähty_on
Syy on siellä firman johdossa,huonolla johtamisella päädytään paskaan ilmapiiriin.
- Rebbrown
"Syy on siellä firman johdossa,huonolla johtamisella päädytään paskaan ilmapiiriin."
Samoilla linjoilla. Kyllä kaikki lähtee johdosta alaspäin, halusivat sitä myöntää tai eivät.
Johtajat, jotka pistävät työläisensä eriarvoisiin asemiin, hajoittavat näin työilmapiirin ja hallitsevat itse luomaansa ilmapiiriään.
- seuraa-vierestä
Egoaan nostattavat natsit työnjohtajina saavat kyllä tasan sitä kuittaulua osakseen mitä ansaitsevat.
Käy miehissä välillä niin sunkin vpäisyys siitä helpottuu. - voilehmä
Voi. On omassa työssäkin tullut ihan reilusti vastaan näitä jotka listaa muut järjestäen idiooteiksi. Tälläisten suurten egojen ehkä kannattaa alkaa yrittäjiksi. Mutta... asiakkaissakin on paaaljoon niitä idiootteja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611