Kävin nuoremman tyttäreni Jessican kanssa Linnanmäellä, nyt kun kesälomalla ollaan. Itse kävin panoraamatornissa ottamassa kuvia ja söin erinomaista äijämättöä grillillä. Välillä kävin nurkan takana ottamassa ryyppyä. Tyttäreni kävi läpi lähes kaikki laitteet, mutta hänen suosikkinsa oli kuulemma kullikaruselli jossa hän tykkäsi eniten ratsastaa.
Oltuamme huvipuistossa jonkin aikaa, törmäsimme sattumalta Bicky Royal mieheen joka oli samaan aikaan Linnanmäellä. Bicky meni ensin Rakettiin ja häiriköi laitteen toimintaa tarkoituksella. Hän teki nousun aikana ns. käänteistä helikopteria peniksellään, jonka vuoksi ylösnousu kesti yli 12 sekuntia. Alastulon aikana hän vaihtoi suuntaa ja sekin kesti yhtä kauan. Seuraavaksi hän meni tavalliseen vuoristorataan ja seisoi vaunussa koko ajelun ajan, jännämies kun on.
Jonkin ajan kuluttua Bicky Royal mies kohtasi entisen panokaverinsa joka oli huvipuistossa aviomiehensä ja lastensa kanssa. Bicky houkutteli tämän naisen kanssaan maailmanpyörään ja pani naista maailmanpyörän korissa nöyryyttäen naisen aviomiestä julkisesti. Kun hän katsoi naisen aviomiestä kohti, hänen kasvoillaan oli tällainen ilme: http://i.ytimg.com/vi/bCZMUeuZNYg/hqdefault.jpg Tämän tempauksen jälkeen hänet poistettiin alueelta.
Kävin tyttäreni kanssa Linnanmäellä
2
<50
Vastaukset
- buzz1
Nyt kyllä sai repeillä ihan huolella :D
- neuvostokuutio
Juu painavaa asiaa ja hyvin kirjoitettu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059