H&C Nails kokemuksia?

Smon6

Onko kukaan käynyt Myllypuron H&C Nails kauneusstudiossa ottamassa tai huoltamassa ripsienpidennyksiä? Millaiset tuli, mahdollisesti kuvaa?

11

5351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akryylikynnet

Ripsiä en ole, mutta kynsiä olen ja tykkään!

• Pettynytasiakas

En suosittele, mukava paikka muuten ja suht ok hinnasto mutta ripset ovat jo viikon jälkeen kamalannäköiset. Laittavat uudet pidennykset 45 minuutissa, joten ei tee huoliteltua työtä. Sitäpaitsi minulle on useasti käynyt niin että ripsienlaittaja on ollut puhelimella samaan aikaan kun on laittanut ripsiä, on voinut mennä pitkiä taukoja ja sitten taas laittanut pari ripseä ja sitten taas on puhelimella 5 minuuttia. En kyllä suosittele paikkaa kenellekkään.

• Qwert2

Olen saanut kauniit kynnet mutta paikassa ei desinfioida viiloja ja välineitä. Luulen että olen saanut sieltä syylän sormeen.
      Hirvittää mitä bakteereja voi saada kun sakseilla leikataan asiakkaan kynsunauhoja eikä sakseja desinfioida.

• Tvo

Eivät desinfioi mitään välineitä. Joka kerta vähintään yksi haava, kun viilaavat nii huolimattomasti. Muuten hyvä ja halpa, mutta nuo haavat ja likaiset välineet! Mitä vain sieniä ja bakteereja voi levitä.

• Anonyymi

Olin kestobigmentoinnissa kulmat -ja eyelinerit. Kulmiin pyysin harmaanruskeaa, tuli siniharmaat. Oikeaan kulmaan eteen väriä ei juuri jäänyt. Eyelinerit tulos eriparia. En voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Miksi siellä ei desinfioida välineitä asiakkaiden välillä? Onko asiasta huomautettu paikan hoitajille?

• Anonyymi

En suosittele. Hoito tehdään huolimattomasti, puhelin koko ajan korvalla.

• Anonyymi

Ihan hyvä paikka. Sekä ripset että kynnet olen ottanut useasti. Suosittelen!

• Anonyymi

Kovakouraista ja tylyä palvelua. Tekivät huollon 33 minuutissa ja kassalla väittivät että tekivät uudet kynnet ja veloittivat uusien kynsien hinnan. Vaikka menin huoltoon. Olen pitänyt kynsiä 15 vuotta ja tiedän miten tehdään uudet kynnet, joten minulle tehtiin vain huolto vaikka väitti että teki uudet kynnet. Vain käteinen käy….. Ja pyysin hiomaan koneella varovasti, mutta ei kuunnellut, vaan jyräsi niin että sattui. En suosittele.

• Anonyymi

Tytär käynyt kolme kertaa ripsien värjäys ja taivutus. Tykkää kovasti lopputuloksesta

• Anonyymi

Jalkahoito tosi kovakouraista ja kiireellä tehtyä,ns.hoitaja katsoi vähän väliä ns.yläviistoon kattoa kohti, oliko kenties jokin seuranta?
      Ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2271
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2147
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      225
      1492
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1406
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1096
    Aihe