H&C Nails kokemuksia?

Smon6

Onko kukaan käynyt Myllypuron H&C Nails kauneusstudiossa ottamassa tai huoltamassa ripsienpidennyksiä? Millaiset tuli, mahdollisesti kuvaa?

11

5703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akryylikynnet

Ripsiä en ole, mutta kynsiä olen ja tykkään!

• Pettynytasiakas

En suosittele, mukava paikka muuten ja suht ok hinnasto mutta ripset ovat jo viikon jälkeen kamalannäköiset. Laittavat uudet pidennykset 45 minuutissa, joten ei tee huoliteltua työtä. Sitäpaitsi minulle on useasti käynyt niin että ripsienlaittaja on ollut puhelimella samaan aikaan kun on laittanut ripsiä, on voinut mennä pitkiä taukoja ja sitten taas laittanut pari ripseä ja sitten taas on puhelimella 5 minuuttia. En kyllä suosittele paikkaa kenellekkään.

• Qwert2

Olen saanut kauniit kynnet mutta paikassa ei desinfioida viiloja ja välineitä. Luulen että olen saanut sieltä syylän sormeen.
      Hirvittää mitä bakteereja voi saada kun sakseilla leikataan asiakkaan kynsunauhoja eikä sakseja desinfioida.

• Tvo

Eivät desinfioi mitään välineitä. Joka kerta vähintään yksi haava, kun viilaavat nii huolimattomasti. Muuten hyvä ja halpa, mutta nuo haavat ja likaiset välineet! Mitä vain sieniä ja bakteereja voi levitä.

• Anonyymi

Olin kestobigmentoinnissa kulmat -ja eyelinerit. Kulmiin pyysin harmaanruskeaa, tuli siniharmaat. Oikeaan kulmaan eteen väriä ei juuri jäänyt. Eyelinerit tulos eriparia. En voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Miksi siellä ei desinfioida välineitä asiakkaiden välillä? Onko asiasta huomautettu paikan hoitajille?

• Anonyymi

En suosittele. Hoito tehdään huolimattomasti, puhelin koko ajan korvalla.

• Anonyymi

Ihan hyvä paikka. Sekä ripset että kynnet olen ottanut useasti. Suosittelen!

• Anonyymi

Kovakouraista ja tylyä palvelua. Tekivät huollon 33 minuutissa ja kassalla väittivät että tekivät uudet kynnet ja veloittivat uusien kynsien hinnan. Vaikka menin huoltoon. Olen pitänyt kynsiä 15 vuotta ja tiedän miten tehdään uudet kynnet, joten minulle tehtiin vain huolto vaikka väitti että teki uudet kynnet. Vain käteinen käy….. Ja pyysin hiomaan koneella varovasti, mutta ei kuunnellut, vaan jyräsi niin että sattui. En suosittele.

• Anonyymi

Tytär käynyt kolme kertaa ripsien värjäys ja taivutus. Tykkää kovasti lopputuloksesta

• Anonyymi

Jalkahoito tosi kovakouraista ja kiireellä tehtyä,ns.hoitaja katsoi vähän väliä ns.yläviistoon kattoa kohti, oliko kenties jokin seuranta?
      Ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3167
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2668
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1477
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82