Onko kukaan käynyt Myllypuron H&C Nails kauneusstudiossa ottamassa tai huoltamassa ripsienpidennyksiä? Millaiset tuli, mahdollisesti kuvaa?
H&C Nails kokemuksia?
11
5351
Vastaukset
- akryylikynnet
Ripsiä en ole, mutta kynsiä olen ja tykkään!
- Pettynytasiakas
En suosittele, mukava paikka muuten ja suht ok hinnasto mutta ripset ovat jo viikon jälkeen kamalannäköiset. Laittavat uudet pidennykset 45 minuutissa, joten ei tee huoliteltua työtä. Sitäpaitsi minulle on useasti käynyt niin että ripsienlaittaja on ollut puhelimella samaan aikaan kun on laittanut ripsiä, on voinut mennä pitkiä taukoja ja sitten taas laittanut pari ripseä ja sitten taas on puhelimella 5 minuuttia. En kyllä suosittele paikkaa kenellekkään.
- Qwert2
Olen saanut kauniit kynnet mutta paikassa ei desinfioida viiloja ja välineitä. Luulen että olen saanut sieltä syylän sormeen.
Hirvittää mitä bakteereja voi saada kun sakseilla leikataan asiakkaan kynsunauhoja eikä sakseja desinfioida.- Tvo
Eivät desinfioi mitään välineitä. Joka kerta vähintään yksi haava, kun viilaavat nii huolimattomasti. Muuten hyvä ja halpa, mutta nuo haavat ja likaiset välineet! Mitä vain sieniä ja bakteereja voi levitä.
- Anonyymi
Olin kestobigmentoinnissa kulmat -ja eyelinerit. Kulmiin pyysin harmaanruskeaa, tuli siniharmaat. Oikeaan kulmaan eteen väriä ei juuri jäänyt. Eyelinerit tulos eriparia. En voi suositella kenellekään.
- Anonyymi
Miksi siellä ei desinfioida välineitä asiakkaiden välillä? Onko asiasta huomautettu paikan hoitajille?
- Anonyymi
En suosittele. Hoito tehdään huolimattomasti, puhelin koko ajan korvalla.
- Anonyymi
Ihan hyvä paikka. Sekä ripset että kynnet olen ottanut useasti. Suosittelen!
- Anonyymi
Kovakouraista ja tylyä palvelua. Tekivät huollon 33 minuutissa ja kassalla väittivät että tekivät uudet kynnet ja veloittivat uusien kynsien hinnan. Vaikka menin huoltoon. Olen pitänyt kynsiä 15 vuotta ja tiedän miten tehdään uudet kynnet, joten minulle tehtiin vain huolto vaikka väitti että teki uudet kynnet. Vain käteinen käy….. Ja pyysin hiomaan koneella varovasti, mutta ei kuunnellut, vaan jyräsi niin että sattui. En suosittele.
- Anonyymi
Tytär käynyt kolme kertaa ripsien värjäys ja taivutus. Tykkää kovasti lopputuloksesta
- Anonyymi
Jalkahoito tosi kovakouraista ja kiireellä tehtyä,ns.hoitaja katsoi vähän väliä ns.yläviistoon kattoa kohti, oliko kenties jokin seuranta?
Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096