Onko sulla tietoa,mistä h-tistä johtuu,että monille muille palstoille kirjoittaessa ei ole mitään ongelmia (viestin lähetyksen kanssa)? Huuhaalle tulevat viestit junnaavat usein paikallaan tai tulee näyttöön proxy error.Please,viitsisitkö katsoa,onko ylläpidolla jotain..ongelmia?
Moikka,Man-o-Man
10
626
Vastaukset
- Doe-10
Man vastaa klo.7.00 jälkeen.
- ääni yleisöstä
Voi mennä välillä nukkumaan, jos saa jännitykseltä unta ;)
- kippari
huomannut ihan saman homman,muualla tää toimii,mutta huuhaalla tökkii kokoajan.Ainut järkevä selitys olisi että täällä tarinaa tulee pikkusen nopeemmin kuin muualla;=))
- Työn orja
...olen törmännyt itsekin. Usein vasta uusi viesti vapauttaa edellisen näkyviin.
Ei ole tietoa - arveluja vain. Tämän saman ongelman olen huomannut esim. "Maailman menoa"-palstalla - uusimman viestin kellonaika ketjussa kyllä näkyy, mutta itse viestiä ei, kunnes joku toinen tyrkkää sen näkyviin. Ehkä suosituimmat palstat kärsivät tästä eniten, mutta samalla tavalla tökkii kyllä muuallakin. Itsekin usein näpyttelen ns. "pudotusviestin", jolla saan jumissa olevan näkyviin - sitten poistan tuon pudotusviestini. Jos tämä vähän selvensi, niin hyvä sitten. T. MM.
- Työn orja
Pystyykö tavallinen palstalainen jotenkin tuhoamaan OMIA pudotusviestejään/viestejään, vai onko se vain sheriffin/ylläpidon oikeus? Jos pystyy, niin miten se tapahtuu?
- Työn orja
Ei muuta!
Työn orja kirjoitti:
Pystyykö tavallinen palstalainen jotenkin tuhoamaan OMIA pudotusviestejään/viestejään, vai onko se vain sheriffin/ylläpidon oikeus? Jos pystyy, niin miten se tapahtuu?
Pystyy, joo - eli klikkaat haluamasi viestin kohdalta tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä, niin minun postilaatikkooni kolahtaa pian se poistopyyntö, ja poistan sitten sen viestisi. Voithan tietty hieman perustella, miksi haluat viestin poistettavaksi, mutta sillä ei nyt ole suurta merkitystä minulle, miksi joku viesti poistetaan. Ja jos minä en ole "kuulolla", niin ylläpito poistaa, jos kerkiää........, t. MM.
- Doe-10
Kiitos :-))
- ääni yleisöstä
Aplodit MM:lle, jatka samaan malliin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722390Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767