Esim. iskurista tai jostain vastaavasta?
Miksi ette hae seksiseuraa netistä?
11
<50
Vastaukset
- Yksimonienpuolesta
Emme kelpaa sielläkään.
- 12_4
Kokeiltu on. Ei toimi.
- bnmnnm
En halua seksiseuraa , parisuhde kelpaisi.
- JooJooJooJooJooJooJooJoo
No kun ei sieltä Iskuristakaan saa seuraa. En ainakaan minä ole saanut.
- njhnnhjnjh
Samat syyt kuin muillakin: 1) etsin parisuhdetta, 2) luuletko että tylsän näköinen kiltti ätmi saisi seksiä kun siellä on jännäjyystäreitäkin tarjolla?
- Kilttiatm
Oon hakenut mutta ovat naiset aika rumia siellä iskurissa ja vieläpä maksullisia. Pitää olla tosi nätti jos aion maksaa.
- Ikis__M
Haluan hyvän naisen, tulee se sitten seksiin tai parisuhteeseen enkä kykene uskomaan että iskurista tai vastaavista semmoisia löytyvän.
Olen koittanut, mutta ei ole onnistanut.
- uudetparistot
En huoli tauteja.siinä tapauksessa hieromasauva riittää
- sincyan
En ole kiinnostunut seksistä ventovieraan netistä poimitun tyypin kanssa. Mitä riemua minulle olisi iskurista, vastaavista?
Jos haluan pelkkää seksiseuraa voin lähteä baariin katsomaan tarjontaa. - Siksipäsiksi
En etsi maksullista, tai jotain seksiseikkailijaa, joka etsii seuraa Iskurista, jossa suuri osa miehistä esiintyy mulkunkuvillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849