No kun ei sieltä Iskuristakaan saa seuraa. En ainakaan minä ole saanut.
0Äänestä
njhnnhjnjh
Samat syyt kuin muillakin: 1) etsin parisuhdetta, 2) luuletko että tylsän näköinen kiltti ätmi saisi seksiä kun siellä on jännäjyystäreitäkin tarjolla?
0Äänestä
Kilttiatm
Oon hakenut mutta ovat naiset aika rumia siellä iskurissa ja vieläpä maksullisia. Pitää olla tosi nätti jos aion maksaa.
0Äänestä
Ikis__M
Haluan hyvän naisen, tulee se sitten seksiin tai parisuhteeseen enkä kykene uskomaan että iskurista tai vastaavista semmoisia löytyvän.
En huoli tauteja.siinä tapauksessa hieromasauva riittää
0Äänestä
sincyan
En ole kiinnostunut seksistä ventovieraan netistä poimitun tyypin kanssa. Mitä riemua minulle olisi iskurista, vastaavista? Jos haluan pelkkää seksiseuraa voin lähteä baariin katsomaan tarjontaa.
0Äänestä
Siksipäsiksi
En etsi maksullista, tai jotain seksiseikkailijaa, joka etsii seuraa Iskurista, jossa suuri osa miehistä esiintyy mulkunkuvillaan.
Vastaukset 11
Vanhimmat
Emme kelpaa sielläkään.
Kokeiltu on. Ei toimi.
En halua seksiseuraa , parisuhde kelpaisi.
No kun ei sieltä Iskuristakaan saa seuraa. En ainakaan minä ole saanut.
Samat syyt kuin muillakin: 1) etsin parisuhdetta, 2) luuletko että tylsän näköinen kiltti ätmi saisi seksiä kun siellä on jännäjyystäreitäkin tarjolla?
Oon hakenut mutta ovat naiset aika rumia siellä iskurissa ja vieläpä maksullisia. Pitää olla tosi nätti jos aion maksaa.
Haluan hyvän naisen, tulee se sitten seksiin tai parisuhteeseen enkä kykene uskomaan että iskurista tai vastaavista semmoisia löytyvän.
Olen koittanut, mutta ei ole onnistanut.
En huoli tauteja.siinä tapauksessa hieromasauva riittää
En ole kiinnostunut seksistä ventovieraan netistä poimitun tyypin kanssa. Mitä riemua minulle olisi iskurista, vastaavista?
Jos haluan pelkkää seksiseuraa voin lähteä baariin katsomaan tarjontaa.
En etsi maksullista, tai jotain seksiseikkailijaa, joka etsii seuraa Iskurista, jossa suuri osa miehistä esiintyy mulkunkuvillaan.