Jos löytäisit kumppanin, haluaisitko lapsia?
Haluaisitko lapsen
24
<50
Vastaukset
- mies31_
Kyllä, mutta vain omia lapsia. En huolisi jonkun toisen miehen siittämiä mukuloita nurkkiin
- Yyhootnounou
En välttämättä, mutta ainakaan en haluaisi toisen siittämiä nurkkiini! Kuka sellasta haluaa?
En. Hoivaviettini on pyöreä nolla.
- huolestuttavaa
Täytyy toivoa, että rouva Ratikka ei koskaan sairastu tai tarvitse hoivaa mieheltään.
Kas, tuota en tullut kommenttiani kirjoittaessani ajatelleeksikaan. Tottahan minä RR:aa hoitaisin. Minä tulin miettineeksi vain lapsia ja lemmikkejä.
- asdfsadfsdf
Kyllä!!!
Kyllä.
- mies29.olen
Kyllä haluaisin..
- atännä
En omia. Toisen muksut kyllä käy :)
- ätmel
Eihän se ole mies eikä mikään, jos ei lapsia saa tehtyä.
- Hämärän_rajoilta
En missään tapauksessa. En omia enkä kenenkään toisen.
- Kilttiatm
En haluaisi koska nainen jättäis heti ja haluaisi elarit minulta.
- nimisjuttu
sä oot varmaan niitä miehiä, jotka ei voi edes paskantaa muualla kuin kotona, voishan siitä paskasta muuten joku päästä hyötymään jollain tavalla.
En halua jälkikasvua.
- vanhamummo26
En..
Vaikea kysymys! Ehkä.
Se riippuisi paljon partneristakin. Pidän myöskin ajatuksesta, että voitais olla vain kahden ja ehkä matkustella välillä ja näin. Sitten jos on lapsia, niin ne rajoittaa, mutta kait niissäkin sitten omat ilonsa on. Tämä on asia josta pitäis keskustella ihan kahden kesken kaikilta kanteiltaan.- sincyan
En halua omia, enkä toisen lapsia. Lapset on ihan metkoja ja mielelläni kummilapsia hoidan aina välistä. En kuitenkaan tarvitse sellaista arkea.
ongelmia tulisi, jos lastenhankinta olisi miehelle oikeasti iso asia. Asiasta pitäisi keskustella, mutta aika epätoivoinen olisin, jos suostuisin sikiämään pitääkseni miehen. E.
- jokumies83
En ja pitää olla täysin lapseton myös toisen.
- Ikis__M
Jos löytäisin kumppanin jonka satavarmasti tietäisin myös pysyvän niin ehkä mutta koska maailma on sellainen kuin on en halua liittyä eronneiden isien loputtomaan armeijaan.
- bkjbkjkj
En todellakaan, onneksi en sentään näe asiasta painajaisia, mikä voisi hyvin olla mahdollista. Siihen loppuu mukava ja viihteliäs elämä ja alkaa lapsen passaus ja palvonta.
Naapureillani on lapsia, eikä todellakaan käy kateeksi heidän elämäntyylinsä. Lisäksi hieman ihmettelen miksi ihmiset yleensäkin hankkivat lapsia tähän ylikansoitettuun maailmaan? Siksi, että he haluavat "jonkun jota rakastaa" tai passarin vanhoille päivilleen. Todella realistista!
En kuitenkaan vihaa lapsia, sehän olisi sairasta. Mikäli alkaisin seurustelemaan, kumpanin lapsi ei olisi ongelma. Ei minun ongelmani, ellei siitä tulisi sellainen, joka vaikuttaa hyvin negatiivisesti parisuhteeseen. Itse olisin valmis sopuisaan yhteiseloon, mutta harkitsisin kyllä yhteen muuttamista, jos olisi esim yhteishuoltajuus. - ätmioon
ei lapsia
- sinkkumies39
En enää tässä iässä ala lapsia tekemään. Jos naisella on jo lapsia niin ei haittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406