Hankin juuri housuhameen ja tuli mieleeni että taidankin alkaa käyttää sitä hameiden alla. Olen pitkään käyttänyt farkkuja ja hameen käyttöä joutuu "opettelemaan". Kun laitan housuhameen hameen alle, niin eipä sitten tuulenpuuskan osuessa kohdalle ole heti perse paljaana. :P
Housuhame hameen alla
siveätytti
3
76
Vastaukset
- tuuletuuli
Nooh....Pieni vilautus pienessä tuulessa on todella kiihoittava näky - usko pois !!!!
- Ei_vilahda
Hameen ei tarvitse olla niin lyhyt eikä niin kevyttä kangasta että pelkäisi tuulenpuuskan näyttävän liikaa. Minulla ei ole vielä koskaan ollut tällaista ongelmaa. Housuhametta en suostu ikimaailmassa laittamaan päälleni, se vain korostaa isoa mahaani.
- golfhame
mikset ostaisi golf-hametta , siinähän on housut hameen alla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793