Pitkät hiukset miehellä?

Miesjapitkä

Olen kasvattamassa pitkää tukkaa. Tällä hetkellä ns. puolipitkät, ei ihan vielä saa ponnarille. Maantienväriset ja hieman kiharat. Yleensä miehillä on lyhyet hiukset. Mitä mieltä naiset olette miehistä joilla pitkät hiukset?

85

1943

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.H

      Anna kasvaa, puoleen selkään yltävät hoidetut hiukset on mahtavat

      • hentotukka

        Siisfit, puhtaat vahvat hiukset ovat kauniit ja sopivat miehellekin.


      • a_vot

        kihartavat/kiharat ja about polkkapituinen, niin kyllä kelpaa. :)


      • järkeäkäteen
        hentotukka kirjoitti:

        Siisfit, puhtaat vahvat hiukset ovat kauniit ja sopivat miehellekin.

        pitkät hiukset kuuluvat vain hintille


      • Charlene-X

        Meni metsään kun metsäsika väitteesi! Nimenomaan homoilla ei ole yleensä ikinä pitkää tukkaa, pöljä !


      • Ilman muuta pitkä puhdas siisti tukka ! Ehdottomasti seksyin miehellä, vaan ei sekään kaikkien tyyliin aina sovi. Tyypillinen suomalainen sohvaperuna sotkuisessa, takkuisessa pitkässä tukassa, olut tölkki kädessä, siitä ryystäen ja röyhtäillen... on kyllä kauhistusten pohjanoteeraus !

        Onneksi en *omista* sellaista ;]


      • Onksviljoonähty

        :>D


      • fagottikuusviis
        Charlene-X kirjoitti:

        Meni metsään kun metsäsika väitteesi! Nimenomaan homoilla ei ole yleensä ikinä pitkää tukkaa, pöljä !

        aika ahdasmielistä ajattelua


    • aswawaw

      Kunhan on hoidetut ja siistit niin pituudella ei ole väliä riippumatta kenen päässä on.

      • Tukatonn

        Ei sovi miehille.


      • Kaljukinparempi

        Kuten eräs Hyppönen todella ruma ja tekee epäluotettavan vaikutelman.


      • kylsopii
        Tukatonn kirjoitti:

        Ei sovi miehille.

        Sopiihan .


      • Fleda
        Tukatonn kirjoitti:

        Ei sovi miehille.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!


    • tyttöauringosta

      Miehelläni on todella paksut ja luonnonkiharat hiukset ja hän pitää ne lyhyenä. Hiukset ovat siis todella paksut, joka on poikkeuksellista suomalaismiehelle.

      Itselläni puolipitkät, hennommat hiukset. Minusta ei olisi mukavaa, jos miehelläni olisi pidempi ducca kuin minulla, joten onneksi hän ei hiuksiaan kasvattele. :D

    • Riippuu tietty miehestä. Toisille sopii, toisille ei. Monesti kyllä ite tykkään ainakin! :)

      • tämätunnuseiolekaytossa

        Jos muutenkin hyvän näköinen mies, niin siisti pitkätukka on seksikäs!


    • kuviokaameus

      Paa semmone pitkä huisku kasvattaen.

    • Siistimiesssss

      80 ja 90 oli ihan ok pitkä heviitukka. Nykyään näyttää ihan kummalliselta. Itse leikkasin tukan 2000 luvun alussa. Kato nyt vaikka Hynystä tosi komee hamppitukkamies... Normi jamppa ei naista saa pitkällä tukalla. Tosi on.

      • sexyä

        No voi kyllä varmasti saa!!! Ulkonäöstäkin saa paljon anteeksi muuten jos on vain pitkät hiukset. Kunhan ne pitää puhtaana, huom.


      • catcatcat

        Peukuttaa* ylös!!! :)


    • Upeethiukset

      Olen aivan kuralla pitkähiuksisiin miehiin!Jos on hoidetut,puhtaat hiukset.

      • tutkittujuttu

        Etkä ole ainoa. Jossain oli gallup, että yli puolet naisista haluaisi pitkähiuksisen miehen. En muista oliko kansainvälinen vai suomalainen kysely, mutta vastaajia oli todella paljon.


    • Miksi tämä on edes kysymys, kun monen sortin hevarit ovat komistuttaneet Suomen katukuvaa jo pitkään?

      Pitkä tukka miehellä sytyttää ainakin itseni, eli anna mennä vaan.

      • karkkitammi

        Esim. Tuomas Holopainen ja Jarkko Ahola, mielikseenhän heitä katselee;) Joten antakaa miehet hiustenne kasvaa, tosin vanhemmilla miehillä on säälittäviä rotanhäntiä, päälaki kalju ja takana ällöttävä roikko.


    • olethanoikeamies

      Jos ne on suorat ja hyvin hoidetut niin ei ei ei.
      Annat kasvaa ja peset tavallisella palasaippualla etkä turhia harjaile.
      Ja jos on babyface niin ei todellakaan.
      Jos olet vähän karun näköinen niin sitten.

    • Mies_46V

      No mulla on vain alaselkään asti, mut eiköhän nää tästä vielä kasva. Onneksi ei ole kaljuuntumisongelmaa (pitkät hiukset ja kalju päälaki on aika koominen yhdistelmä).

    • sfgsdfgdfg

      Suomi24 työn tekijät on homoja!

      • jorre

        Kaikkiin säkin oot sitten tutustunut


    • ..;;( Hyi h..vetti, mielestäni pitkät hiukset EIVÄT MISSÄÄN TAPAUKSESSA SOVI MIEHELLE MILLOINKAAN.;;( Ne pitkät hiukset antavat miehestä huonon kuvan ! !
      Minulla itselläni on tosi lyhyet hiukset ja naiset tykkäävät silhuetistani..;;)

      • idioottipusumies

        Niinhän sä luulet... :DD


      • repesinkyllätolle

        "Naiset tykkäävät silhuetistani", heh,heh.


    • nkgddd

      miehet näyttää aina lyhyissä hiuksissa paremmalta.

      • Hevari-äijä

        Ootko homo?


      • nnnonono

        ihan nainen vaa, mutta mitä on ihmisiä nähny pitkillä ja lyhyillä hiuksilla niin lyhyissä hiuksissa on näyttänyt paljon komeammilta.


      • olennähnytihmisiämyös
        nnnonono kirjoitti:

        ihan nainen vaa, mutta mitä on ihmisiä nähny pitkillä ja lyhyillä hiuksilla niin lyhyissä hiuksissa on näyttänyt paljon komeammilta.

        Ihmiset? Ai sekä miehet että naiset vai? Mun mielestä molemmille kyllä sopii paremmin pitkä tukka.


      • kandeisaikuistuu
        olennähnytihmisiämyös kirjoitti:

        Ihmiset? Ai sekä miehet että naiset vai? Mun mielestä molemmille kyllä sopii paremmin pitkä tukka.

        kunnon näsäviisas vauhissa.


    • ÄRKKOPEELÄINEN

      Pitkät hiukset miehellä NAMNAMNAM :)

      MELKEIN inhoan miehiä, joilla ei ole kuinvain NAHKATUKKA:(, JA se vielä kaikenkukkuraksi, KUN se päälaki on alkanut KUUMOTTAMAAN paljaana, niin vetästään sitten koko pää klaniksi ikkäänku ei olisikaa kalju, vaan ihanvaan muutenvaan ajelin kaljuksi :D

      Mutta niillä joille ei luoja ole hiuksia luonut, niin sittenvaan olkoon kaliju :D

    • sdjuhfk

      Ehdottoman hyvännäköiset!

    • Ritukkazi

      Pitkät hiukset ovat ihanat se sexyt miehellä.

    • niinsoon

      Tasa-arvolain perusteella emme voi osoittaa kenenkään oikeutta erilaiseksi luon toisen Ei luonnollinenkaan eroavaisuus saa olla erottamassa henkilöä toisesta

    • longlonger

      Ehdottomasti pitkät hiukset. Ja mitä pidemmät sen parempi.

    • pitkäfledasetmiehetonihq

      "Yleensä miehillä on lyhyet hiukset." Siis miten niin??? Mun ystävä- ja tuttavapiirissä noin 60-70% pojilla ja miehillä on pitkät hiukset. Hei, nyt on vuosi 2015! Mun omalla kundikaverilla/miesystävällä on IHANAT hiukset; pitkät, paksut ja vähän luonnonkiharat. Mulla taas paljon ohuemmat ja piikkisuorat. Me haluttais vaihtaa :) Mutta siis, kasvata ihmeessä, pitkähiuksiset kundit ja miehet on paljon paremman näkösiä kuin jotkut siilitukkaset tai varsinkin kaljut, yäk! Myös sellanen insinööritukka on turnoff! Ja myös poliitikkotukka.

    • dvrgrgrg

      Henkilökohtaisesti voin sanoa että pitkä tukka miehellä on ällöttävää ja olen nainen jolla on pitkä tukka enkä ikinä pystyis hyväksymään sitä että ukollani olis pitempi tukka kun mulla. Mutta ei voi yleistää näköjään tosi moni nainen tykkää

      • Camelinah

        Sä oot tyypillinen tasapaksu pottunokka finski bits


      • läskitlötisee

        Nimenomaan mä ainakin oooooooooon se tasapaksu


      • Anonyymi

        Tunnen sinun lihutukan etkä ole kauneudella pilattu


    • Nii-in

      Pitkätukkainen kalju! Se se on jotakin...

    • krumkrulli

      on varmaan tyttömäinen olo kun miehellä on pitkät hiukset, päästä toki sisäinen naiseutesi valloilleen.

      • oletniinnolo

        Varmaan on Lemmy Kilmisterillä ja Tom Arayallakin tosi tyttömäinen olo... :DDD Ketuttaako itseäsi kenties kun olet kaljuuntumassa ja naiset tykkää pitkähiuksisista miehistä? ;)


    • kaakkana

      Kovin on vuosikymmenten saatossa oma mielipide muuttunut. Ennen olisin vastannut ehdottomasti ei, mutta nyt vastaan, että jos sopii tyyliltään ja ovat puhtaat ja hoidetut.

    • Naaaaali

      Maku kysymys. Pidin joskus alle 20v:nä pitkä hiuksisista miehistä mutta nykyään olen sitä mieltä että pitkä letti "pilaa" miehen ulkonäön. Yleisesti lyhyet hiukset sopii paremmin miehille...

    • juppistajuu

      Sanoisin että se riippuu niin paljon hiusten kantajasta millainen sopii. Itselle pitkätukkaisesta miehestä tulee mieleen lähtökohtaisesti jokin artisti/taiteilija/malli- tyylinen ihminen eli ulkonäöltään muutenkin hieman tavallisesta poikkeava.

      Itse en hevari tukasta niinkään innostu, mutta joillekin miehille pitkä tukka sopii ihan mielettömän hyvin ja tuo ulkonäköön sellaisen kivan särmän... toki lyhytkin tukka sopii oikeastaan kaikille, mutta tietyn tyyliset ihmiset menettävät kyllä sen hohtonsa normi letillä : D

      Esim Johnny Depp Pieni suklaapuoti- elokuvassa... minusta siin hän on ulkoisesti parhaimmillaan vaikka tukka onkin kiinni =)

    • ÄRKKOPEELÄINEN

      Miksei miehille sovi pitkäthiukset???, sopiihan naisillekkin ((ovat kylläkin RUMIA MULIPÄÄNAISET:()) melkein kaljutpäätkin, yäääkksss:(

      KYLLÄ PITKÄHIUKSINEN MIES ON SEXY, SIITÄ EI PÄÄSE YLI EIKÄ YMPÄRI :), SIISTIT PITKÄT HIUKSET NAM :)

      TERVEISIN PITKÄHIUKSINEN NAINEN, PUOLISELKÄÄN YLTÄVÄT LOIVASTIKIHARAT HIUKSET, EIKÄ TARTTE PAPLAREITTEN KAA VÄRKÄTÄ IKINÄ :)

    • Kuunainen82

      Ehdottomasti kyllä, ei lyhyttukkaisia tule juuri huomattuakaan..

    • Loppuyttw

      Niin nuorelle kollille sopii pitkät hiukset, mutta ei enää vanhalle ukolle. Sanoisin, että alta 35 menee vielä pitempi tukka, mutta sen jälkeen jo kaput.

      • eiikärajaa

        Kyllä sopii vielä viiskybäsellekki! Ja yli. Katopas maailmanluokan rokkareita...


    • paikallinen

      Riippuu aika pitkälti kantajasta sopiiko :) jos pidät huolta hiuksistasi ja pidät puhtaana niin why not :)

      itse pesun kestävänä rokkarina (yllätys) en voi olla kuolaamatta hyvin hoidettua siistiä rokki tukkaa saman henkisellä ihmisellä, mutta myöskin lyhyet hiukset on ok, sillä nykyisellä ihastuksellani on lyhyet hiukset ja enemmän itselle sisin merkkaa ku hiustenpituus mutta voin sanoa että rasvaletti on kyllä totaalinen turn off ja naistenkarkottaja

    • hersy

      No -60 luvulta sinne -80luvulle,ei kai miehillä paljon muita ollutkaan kuin pitkä tukka,joku klani pää oli jo jotenkin outo,näin se oli.

    • hipeli

      Kun viisastuu niin hiukset sentään voi leikata helposti asiallisen näköiseksi ja palata asialinjalle, kunhan ei ole sortunut sotkemaan ihoaan tatuoinneilla.

      • Fallingggggggggg

        Tulee sotkettua kohta. Mitähän mä sitten oikein teen et pääse takas tolle asialinjalle, apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???


      • antihipeli

        Niin, sitten olet myynyt sielusi saatanalle. Ja luonnekin muuttuu hiusten pituuden ja tatskojen myötä... :) Olipa lapsellinen kommentti "hipeliltä".


      • Anonyymi
        antihipeli kirjoitti:

        Niin, sitten olet myynyt sielusi saatanalle. Ja luonnekin muuttuu hiusten pituuden ja tatskojen myötä... :) Olipa lapsellinen kommentti "hipeliltä".

        Päinvastoin. Hipeli loihi täyttä asiaa.

        t. Hipeli Fani Oolofi


    • huhuuviteproooo

      Tahtoo hiusraja vetäytyä, niin mistähän saisi lippiksenreikään tupeen, kun usein käytän sitä väärinpäin kutreillani?

    • Voisopia

      Riippuu paljon onko hiukset kuinka paksut ja minkä kuntoiset. Ohuet hiukset ja liimaletti ei ole hyvänäköinen pitkänä. Mutta riippuu kyllä siitäkin sopiiko pitkät hiukset kyseiselle miehelle. Kaikille ei sovi.

      • Anonyymi

        Et Taija olla itekkään minkään näköinen.Otat kenet saat. Yök...


    • Yäk-ei

      Se on täysin makuasia. Itse inhoan, kaveri taas rakastaa pitkähiuksisia miehiä. Tee kuten itse parhaaksi näet...

    • hersy

      He,he liekkö sillä kylläkään mitään merkitystä minkä näköinen,se on se sisin joka ratkaisee,saa sitä olla miten sliipattu,mutta ei paska luonne siitänsä kummene,ja melko usein kaunis ja loppuun asti pyntätty nainen ,saa minut lähes oksentaan,moni kakku se on päältä kaunis,mutta älä ihmeessä mene sisuksia penkoon

      • ootavaan

        Menit ite sitten kuitenkin...


    • juueipitkät

      Hyvin harvalle miehelle käy pitkät hiukset, joten sanon ei. Ei sytytä. Puolipitkät ovat jo ihan mukiinmeneviä tyypistä riippuen.

    • Liiza

      Mie tykkään pitkähiuksista miehestä, tosin luonne tärkein

    • Ihailen

      Kyllä kyllä, pitkät hiukset miehellä ovat todella ihanat, jos ne on hyvinhoidetut.
      Olen aina tykännyt pitkätukkaisista miehistä, mutta heitä on valitettavan vähän.
      Yhdellä exälläni oli pitkät hiukset ja ne oli niin namit :)

    • kutrisue

      joillekkin miehille pitkät hiukset sopivat todella hyvin.Ei siis kaikille.Itselläni on tuonne peppuun saakka paksut kihartavat hiukset ja olen niistä todella ylpeä.Olen saanut monilta ihailuja,aivan tuntemattomatkin tulevat sanomaan,että kuinka kauniit hiukset sulla on.Ihanaa... Olen kylläkin nainen..

    • Tosijees

      Tykkään mielettömästi, tosi hot. Harmi kun oma mies ei tykkää.

    • Lakimiehiä

      Suomen perustuslaissa ei ole toistaiseksi kriminalisoitu pitkiä hiuksia miehellä, joten kasvata rauhassa.

    • AinaNäitäPakkoNimimerkke

      Jollekin sopii, jollekin ei. Mistä itte tykkää, niin se on hyvä ja saa kelvata muille. Sama koskee naisten hiuksia.

    • Tulisitte-kaapista

      Pitkähiuksiset on piilohomoja.

      • siinäkysymys

        Nyt hiljaa siellä Urpojen Urpo, Jos tässä mun mieleipidettä nyt kysytään niin totta HELVETISSÄ saa olla. HIPIT RULES IKUISESTI!!! Nimimerkillä "pitäskö poimia se sinivuokko"


      • RobertPlant
        siinäkysymys kirjoitti:

        Nyt hiljaa siellä Urpojen Urpo, Jos tässä mun mieleipidettä nyt kysytään niin totta HELVETISSÄ saa olla. HIPIT RULES IKUISESTI!!! Nimimerkillä "pitäskö poimia se sinivuokko"

        Kaljua vaan harmittaa kun misut vie kaikki pitätukkaset miehet sen nenän edestä... :D


      • nnnaainen
        RobertPlant kirjoitti:

        Kaljua vaan harmittaa kun misut vie kaikki pitätukkaset miehet sen nenän edestä... :D

        kyl mä ainakin kaljuja kuolaan ennemmin ja oksennan heviletin nähdessä.


    • Mitääää

      Onko Beatles muoti tulossa takaisin?!!

    • merkonomi

      no ennemmin pitkät hiukset kuin kalju ;)

      • Minulla on blondit pitkät hiukset ja en mistään hinnasta leikkaisi pois. Onneksi lähes kaikki naiset tykkää,kun miehellä on pitkät hiukset. Kyllä vanhana ehtii olemaan kalju ja mielestään seksikäs. Mutta,missä on kaikki pitkistä hiuksista pitävät naiset,ehkä kiltisti kotona nahkapäitten kanssa katsomassa jääkiekkoa. Toinen mauton juttu kaljun lisäksi on 20v vanha muoti,kun on viikon vanha sänki ja maha roikkuu,samoin housut ja tölkki kädessä,ei ole kovin seksikäs näky


    • Hyvä,että kaikki naiset tykkää. Itselläni on blondit ja pitkät. Enkä ehkä koskaan leikkaa pois. Kohtaisinpa vain ne naiset,jotka tykkää,mutta ne taitaa olla kaljujen kanssa naimisissa

    • Minulla on blondit pitkät hiukset ollut aina ja pidän edelleen. Kaljuksi en ajaisi mistään hinnasta. Ja,kun täällä lähes kaikki naiset jumaloi pitkähiuksisia miehiä,niin ehkä minullekkin löytyy pitkähiuksinen nätti tiimalasivartaloinen. Kun jollain on kalju,viikon vanha sänki,maha pömpöttää,housut roikkuu,lippis ja aurinkolasit,niin ei varmaan naisia houkuttele pariutuun

    • Pitkätukkanenkundihki

      Bokotti kannattaa liikkua vaan öisin kyllä ne naiaet sut sit huomaa!! aamulla klo 8.00-16.00 välillä ihan väärä aika liikkua liian sliipatun näköisistä miehistä cheek ja reino nordin naiset vaan liikkeellä......duuni ulkonäköön tottuneet naiset liikkeellä pukumiehiin ...tajuut varmaan..joten
      Haha asiaa!!!!! :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe