Hei!
Olen 13v nuori ,jolla on aivan saatanallinen "pömppömaha" ja jenkkakahvat :( perkele.
No jos mietit miksi, 5- luokalla söin ahkerasti sipsejä kavereiden kanssa. Helposti, joka päivä.
Painan myös 50kg """""lääässseee"""""
Olen 154 cm pitkä.
Olen vastikään alkanut käymään uimassa, leinkeillä yms.yms.
Ja jos olen tajunnut oikein laihdun sillä tavalla, että esim: Syön päivän aikana 1407 kcl, mutta kulutan 1854 kcl ja jatkan tätä kauan laihdun.
Haluaisin myös 6packin, kertokaa miten sen saa ja mahd. nopeasti. :)
Yst. Masentunut
vastatkaa,kiitos
4
92
Vastaukset
- tahanONtultu
Olet normipainoinen, tuossa iässä ei kannata ruveta laihduttamaan, saat vain mielisairauksia!
On se kumma kun lapset jo rupee laihduttamaan jos ei ole tarvetta. TV antaa väärän kuvan lapsille.- fuckinaloittaja
No okei.... Mutta pömppömahasta tahdon eroon
- dwadwafe
Olet tajunnut aivan oikein. -500kcal päivässä on kyllä aivan maksimi mitä voi miinuksilla olla. Käy lenkillä, uimassa jne urheile niin saat hieman lihaakin luiden ympärille tai ainakin kunto kohenee. Lue netistä juttuja urheilullisesta elämäntavasta ja yritä muistaa lähdekriittisyys.
- ak111akk111ak111ak111
Pömppömaha voi lähteä kun iän myötä tulee pituutta mutta kyllä sitä kannattaa lenkkeillä ja tehdä kaikkea kehonpaino treeniä eli punnerruksia vatsoja ja leukoja jos pystyy. 6 packistä on turha haaveilla vielä nimittäin, jotta vatsapalikat näkyis kunnolla niin pitää olla kyllä todella alhanen rasvaprosentti, mutta kannattaahan ne tavoitteet pitää korkealla. Ja ihan vinkkinä älä edes rupee sen kummemmin diettaamaan ei o terveellistä tuossa iässä. Lisää vaa liikuntaa ja syö normi kotiruokaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24514091Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu607187Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1996872K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1014749Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä254728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744667Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744347Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754122Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013911- 933711