Hei!
Olen 13v nuori ,jolla on aivan saatanallinen "pömppömaha" ja jenkkakahvat :( perkele.
No jos mietit miksi, 5- luokalla söin ahkerasti sipsejä kavereiden kanssa. Helposti, joka päivä.
Painan myös 50kg """""lääässseee"""""
Olen 154 cm pitkä.
Olen vastikään alkanut käymään uimassa, leinkeillä yms.yms.
Ja jos olen tajunnut oikein laihdun sillä tavalla, että esim: Syön päivän aikana 1407 kcl, mutta kulutan 1854 kcl ja jatkan tätä kauan laihdun.
Haluaisin myös 6packin, kertokaa miten sen saa ja mahd. nopeasti. :)
Yst. Masentunut
vastatkaa,kiitos
4
51
Vastaukset
- tahanONtultu
Olet normipainoinen, tuossa iässä ei kannata ruveta laihduttamaan, saat vain mielisairauksia!
On se kumma kun lapset jo rupee laihduttamaan jos ei ole tarvetta. TV antaa väärän kuvan lapsille.- fuckinaloittaja
No okei.... Mutta pömppömahasta tahdon eroon
- dwadwafe
Olet tajunnut aivan oikein. -500kcal päivässä on kyllä aivan maksimi mitä voi miinuksilla olla. Käy lenkillä, uimassa jne urheile niin saat hieman lihaakin luiden ympärille tai ainakin kunto kohenee. Lue netistä juttuja urheilullisesta elämäntavasta ja yritä muistaa lähdekriittisyys.
- ak111akk111ak111ak111
Pömppömaha voi lähteä kun iän myötä tulee pituutta mutta kyllä sitä kannattaa lenkkeillä ja tehdä kaikkea kehonpaino treeniä eli punnerruksia vatsoja ja leukoja jos pystyy. 6 packistä on turha haaveilla vielä nimittäin, jotta vatsapalikat näkyis kunnolla niin pitää olla kyllä todella alhanen rasvaprosentti, mutta kannattaahan ne tavoitteet pitää korkealla. Ja ihan vinkkinä älä edes rupee sen kummemmin diettaamaan ei o terveellistä tuossa iässä. Lisää vaa liikuntaa ja syö normi kotiruokaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838