Moikka! Olen 17 -vuotias tyttö tai nainen, kuinka vain. Päätin maaliskuussa pudottaa muutaman kilon kesän takia mutta homma on karannut käsistä. Lähtömittani olivat jotakuinki luokka 165/62-64. Olin lihaksikas ja hyvä kuntoinen, halusin vainvähän rasvaa pois jaloista. Nyt mittani ovat 165/48 mikä on aivan liian vähän. Yläkroppani on täysi luuranko ja jalkani ovat ohentuneet hurjasti. Lisäksi palelen ja olen aina väsynyt. Nyt haluaisin esimerkiksi 5kilos takaisin, mutta en enää osaa enkä muista millaista onns normaali syöminen. Laihdutin siis tiputtamalla ruokavaliostani käytänössä kaiken riisin, leivän, perunan ja pastan pois. APUA
Vastaukset 3
- Avullinen
Hei! Kuulostaa hieman vakavalta alaikäiseltä. Vinkkini on, että lisäät vähän lihan syöntiä, ja vähennät liikkumista (vähän). Juo kevytmaitoa. En tiedä, onko tästä apua. Mutta olen ollut ravintoterapeutti, ja tiedän yhtä sun toista ruoasta.
- auttajakissa
Moi vinkkini on että syö vaikka vähän pastaa älä pudota mitään täysin
- kokeilenäin
Normaali syöminen on sitä, että syöt useamman kerran päivässä monipuolisesti, etkä stressaa ruuasta. Paljon kasviksia, laadukkaita proteiineja ja hyvää rasvaa vaikka pähkinöistä, avokadoista ja öljyistä. Tuota runkoa on sitten hyvä täydentää marjoilla ja hedelmillä, hiilarinlähteillä (kuten riisi tai bataatti) ja jos keho sietää, niin viljoilla ja maitotuotteilla.
Mä sanoisin sulle, että kasvata aterioidesi kokoa pikkuhiljaa, eli lisää vähän ruokaa joka aterialle. Kun olet saavuttanut tavoitepainosi, älä enää kasvata annoskokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k169472Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338