Häpyhuulten pienennysleikkaus Turussa

Pr-turuust

Onko kukaan leikkauttanut sisempiä häpyhuulia pienemmäksi Turussa? Missä kävitte leikkauksessa? Olen ollut yhteydessä gynekologiin/lääkärii ja hän sanoi ettei näitä tehtäisi julkisella puolella, muuta kuin erittäin painavasta syystä. Minulla erittäin painava syy, muttei ilmeisesti hänen mielestään. Tahdon eroon tästä vaivasta, ne ovat jatkuvasti ärtyneet ja kipeät, sekä rumat.
Olen kuullut että jotkut gynetkin ovat näitä leikelleet edullisemmin?
Onko kellään kokemuksia? Missä toimenpiteen voisi saada mahdollisimman edullisesti? Yksityisellä kovat hinnat, mutta otan vastaan myös yksityisten nimiä ja hintoja, jos jostain saisi hieman edullisemmin?

5

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radikalisoitunut

      Isis!

    • lerput

      En usko, että tuon tyyppisen leikkauksen hinta valtava on yksityiselläkään. Ei kun googletat nettiä vaan. Ja säästät rahaa tulevaan leikkaukseen. Rumat ei todellakaan riitä perusteeksi yleiseen, eikä haitta, ellei ole osoitettavissa jatkuvia hiertymisen tulehduksia ihomuutoksia yms mitä harvoin tulee, kun ne on luotu sinne lerpattamaan.

    • SiljaMarketta

      Kysyin lääkäriltä synnytyksen jälkitarkastuksessa samasta leikkausmahdollisuudesta. Tämä naislääkäri ei suositellut toimenpidettä, leikkausarvet voivat olla ongelmalliset. Minä olen hylännyt ajatuksen leikkauksesta, ikäkin tuo hyväksyvämpää asennetta vartaloa kohtaan. Toivon alkuperäiselle kirjoittajalle kuitenkin hänelle sopivinta ratkaisua ja onnistumista asiassa, mihin lopputulokseen sitten päädytkin.

    • Lottalippy
    • Pr-turuust

      Olisin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia? Ja mihin turussa kannattaa mennä siihen leikkaukseen? Yksityisellä tuntuu maksavan liki 2000e tuo leikkaus, se on minusta paljon suhteessa leikkaukseen. Löytyykö edullisempia paikkoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe