Kun en riitä

Riittämätön

Vaikka toinen väittää muuta. Pitkä ja hyvä liitto takana, minkä aikana olen pohtinut ääneenkin ja toivonut vaimoni osoittavan halua minua kohtaan; kosketuksia, suutelua ja salaa olen toivonut suihinottoa. Olen himoinnut ja palvonut häntä vuosi vuodelta enemmän. Rakastunut palavammin. Mielestäni en ole painostanut, mutta näihin hyvin intiimeihin toimiin rouvani ei ole kyennyt. Selittänyt aina ettei ole sitä tyyppiä. Yhteisestä sopimuksesta ajauduimme kimppailuun ja parinvaihtoon. Se oli mahtavaa!

Alussa jo ilmoitin, että en halua sinun tekevän näitä asioita muille miehille mitä et pysty tekemään minulle. Hän kuitenkin toistuvasti ja halukkaasti niin teki useita kertoja minua loukaten syvästi. Selityksenä oli, että hän haluaa miellyttää muita ja se kuuluu tähän maailmaan. Lopulta eilen sain totuudenmukaisen vastauksen: "Sinä et osaa suudella, enkä pidä siitä miltä maistut muualtakaan.". Kukaan aikasemmissa suhteissani ei ole huomauttanut mistään eikä kukaan kimppaleikeissä ole osoittanut mitään merkkejä moisesta. Päinvastoin! Olen saanut kaikkea mitä olen toivonut ja enemmän.

Kohtuu musertavaa ja tunteet tappavaa tämä totuus on. Erota hän ei halua, ei kestä olla yksin ja erossa lapsista, seksiin ei kanssani pysty. Kuulemma olen hänen elämänsä keskipiste ja rakkaus. Ei tunnu siltä.

Miltä teistä kuulostaa?

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudiudiu

      Käytännössä vaihtoehtoina on kaksi:
      Vaimosi alkaa tekemään samaa myös sinulle
      Jätät, jotta saat muualta sen mitä haet ilman pettämistä tai loukkaantumista (jota siis parinvaihto aiheuttaa sinulle).

      Elättää puolisosi etsii, jotta voi leikkiä kotirouvaa. Salaa kuitenkin himoitsee muita. En itse kestäisi tuollaisessa tilanteessa. Omalla kohdalla tilanne on parantunut keskustelemalla, mutta ei vielä siinä pisteessä kuin haluaisin. Olen itse käynyt myös psykiatrilla yms., mutta mikäli ei lähiaikoina tilanne muutu, niin voin joko erota tai pistää köyden kaulaan ahdistuksen vuoksi.

    • setäSokea

      Seksitön parisuhde vaatii molempien tahtotilan. Se se onnistu, jos vain toinen päättää seksittömästä suhteesta.
      Vaimosi ilmoitti, ettet hänen mielestään osaa suudella ja maistut pahalta. Voisitteko yhdessä opetella molempia tyydyttävää suutelua? Miksi maistut pahalta? Syömäsi mausteet? Hygienia? Tulehduksia? Jos kyse on vain ominaistuoksusta ja sen yhteensopimattomuudesta, niin asialle ei voi mitään tehdä.
      Ehkä tärkein kysymys on se, että haluatko jatkaa seksittömässä suhteessa naisen kanssa, joka kuitenkin antaa suuseksiä muille miehille? Toisaalta, ei ihme et suutelu ällöttää ku tietää imeneensä toisen miehen temmiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe