Kun en riitä

Riittämätön

Vaikka toinen väittää muuta. Pitkä ja hyvä liitto takana, minkä aikana olen pohtinut ääneenkin ja toivonut vaimoni osoittavan halua minua kohtaan; kosketuksia, suutelua ja salaa olen toivonut suihinottoa. Olen himoinnut ja palvonut häntä vuosi vuodelta enemmän. Rakastunut palavammin. Mielestäni en ole painostanut, mutta näihin hyvin intiimeihin toimiin rouvani ei ole kyennyt. Selittänyt aina ettei ole sitä tyyppiä. Yhteisestä sopimuksesta ajauduimme kimppailuun ja parinvaihtoon. Se oli mahtavaa!

Alussa jo ilmoitin, että en halua sinun tekevän näitä asioita muille miehille mitä et pysty tekemään minulle. Hän kuitenkin toistuvasti ja halukkaasti niin teki useita kertoja minua loukaten syvästi. Selityksenä oli, että hän haluaa miellyttää muita ja se kuuluu tähän maailmaan. Lopulta eilen sain totuudenmukaisen vastauksen: "Sinä et osaa suudella, enkä pidä siitä miltä maistut muualtakaan.". Kukaan aikasemmissa suhteissani ei ole huomauttanut mistään eikä kukaan kimppaleikeissä ole osoittanut mitään merkkejä moisesta. Päinvastoin! Olen saanut kaikkea mitä olen toivonut ja enemmän.

Kohtuu musertavaa ja tunteet tappavaa tämä totuus on. Erota hän ei halua, ei kestä olla yksin ja erossa lapsista, seksiin ei kanssani pysty. Kuulemma olen hänen elämänsä keskipiste ja rakkaus. Ei tunnu siltä.

Miltä teistä kuulostaa?

2

156

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudiudiu

Käytännössä vaihtoehtoina on kaksi:
      Vaimosi alkaa tekemään samaa myös sinulle
      Jätät, jotta saat muualta sen mitä haet ilman pettämistä tai loukkaantumista (jota siis parinvaihto aiheuttaa sinulle).

Elättää puolisosi etsii, jotta voi leikkiä kotirouvaa. Salaa kuitenkin himoitsee muita. En itse kestäisi tuollaisessa tilanteessa. Omalla kohdalla tilanne on parantunut keskustelemalla, mutta ei vielä siinä pisteessä kuin haluaisin. Olen itse käynyt myös psykiatrilla yms., mutta mikäli ei lähiaikoina tilanne muutu, niin voin joko erota tai pistää köyden kaulaan ahdistuksen vuoksi.

• setäSokea

Seksitön parisuhde vaatii molempien tahtotilan. Se se onnistu, jos vain toinen päättää seksittömästä suhteesta.
      Vaimosi ilmoitti, ettet hänen mielestään osaa suudella ja maistut pahalta. Voisitteko yhdessä opetella molempia tyydyttävää suutelua? Miksi maistut pahalta? Syömäsi mausteet? Hygienia? Tulehduksia? Jos kyse on vain ominaistuoksusta ja sen yhteensopimattomuudesta, niin asialle ei voi mitään tehdä.
      Ehkä tärkein kysymys on se, että haluatko jatkaa seksittömässä suhteessa naisen kanssa, joka kuitenkin antaa suuseksiä muille miehille? Toisaalta, ei ihme et suutelu ällöttää ku tietää imeneensä toisen miehen temmiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1842
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      891
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe