Haluaisin harrastaa parkouria, mutta se edellyttää sitä että mua dissataan:(( Mitä teen?
Vastaukset 3
- 3running
On tärkeää, että teet sitä mikä sinua kiinnostaa. Omaa poikaanikin kiusattiin asiasta, mutta nyt samat kaverit pyytää häntä usein näyttämään taitojaan.
- 10vParkourPojo
Jos tykkäät jatka tietenkin äläkä välitä muista. Vaikka en voi oikeesti tietää koska oon vasta harrastanut vähän aikaa ja en oo samassa tilanteessa:(
- acki
Juuh elikkäs. Itsellä noin 2v parkouria takana, saan maasta bäkkärin ja joitakin muita temppuja, niiden oppimisen jälkeen ei ole dissausta kuulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598