Helluntailainen Jukka Rahkonen on toinen uuden avioliittolain kumoamista vaativan kansalaisaloitteen vireillepanija ja Aito avioliitto ry:n puheenjohtaja.
Toinen helluntailainen Reijo Ruotsalainen haastattelee häntä helluntailaisten juhannus-juhlilla.
Ensin Rahkonen haluaa kertoa 3 perustetta sille miksi kansalaisaloite tehtiin, mutta lopuksi hän kertoo neljännenkin perusteen.
Yksikään neljästä perusteesta ei kuitenkaan koske uuden avioliittolain kumoamista, vaan koskevat ihan muita lakeja.
1. peruste koskee lastenoikeuksia, jossa Rahkosen mielestä lapsella on oltava isä ja äiti ja se on yhteiskunnan laissa määriteltävä normiksi.
(nykyisinkin suuri osa lapsista elää perheissä, joissa ei ole isää tai äitiä ja osa heistä homoperheissäkin).
2.peruste koskee myös lastenoikeuksia.
Rahkosen mielestä lapsia ei saa antaa tarkoituksella homoille "koekaniineiksi".
3.perusteen mukaan sukupuolineutraali avioliittolaki johtaa jatkossa siihen, että moni-avioisuus ja lapsiinsekaantumisen hyväksytään myös laissa.
4.peruste koskee Rahkosen mielestä sananvapautta, jonka hän kyllä ymmärtää vielä väärinpäinkin, että heidän lapset pakotetaan kuulemaan, että homotkin voi olla avioliitossa.
Yksikään perusteista ei siis koske avioliittolakia, vaan ihan muita lakeja.
https://www.youtube.com/watch?v=5xLJs_AobZ0
Joissain aloitteentekijöiden kommenteissa on tullut vaivihkaa rivien välistä esille yksi oikeistakin perusteista, joiden mukaan nimiä on saatava mahdollisimman paljon, että he itse saavat enemmän näkyvyyttä, vaikka lakia ei saataisikaan kumottua.
Rahkosen Jukka ei keksinyt perusteita
66
<50
Vastaukset
Niin, mitään mutta perustetta ei tuolla taida ollakaan. Poliittisen näkyvyyden aikaan saaminen ja julkisuteen tuleminen näkyvästi (eli yhteiskuntaan vaikuttaminen sen sisältäpäin) on näiden olennainen poliittinen agenda.
- säälittävää
Heh.. nettipäällä koko yön, että saa lisätä kommenttinsa.
Moneskohan sadas aloitus pekulla on meneillään tästä aiheesta. Kyllä se näköjään pelottaa kovin, että laki kumotaan. - peku.on.reppana
säälittävää kirjoitti:
Heh.. nettipäällä koko yön, että saa lisätä kommenttinsa.
Moneskohan sadas aloitus pekulla on meneillään tästä aiheesta. Kyllä se näköjään pelottaa kovin, että laki kumotaan.Joo, ei tuo enää ole normaalia edes hululle : )
- näin-sen-näin
>> nimiä on saatava mahdollisimman paljon, että he itse saavat enemmän näkyvyyttä, vaikka lakia ei saataisikaan kumottua. <<
Sen näkyvyyden kannsa on vähän niin ja näin, mutta selvästi siellä aito avioliitossakin tunnutaan jo tietävän, että turpiin tulee.
Oliko se Rahkonen vai Ruotsalainen, joka sanoi tuossa videossa, että he kerää nimet, eduskunta tekee päätökset ja Jumala hoitaa loput.
Ei sanonut että läpihän tämä menee, eikä että eihän tämä varmaankaan läpi mene, mutta kun niitä marttyyripisteitä aletaan jakamaan, niin sitten nämä sankarit voi aina muistuttaa, että kaiken mahdollisen me teimme etc.
Onko touhu terapiaa ja valmistautumista vääjättömään lain voimaantuloon, aitoa kuvitelmaa, että he voisivat jopa onnistua tavoitteessaan, pelkkä taktinen profiilin nostatus vai kaikkea tuota yhdessä?Heille riittää se näkyvyys siinä pienessä porukassa, joka saadaan houkuteltua allekirjoitukseen.
Se 1% pysyy heidän rahoittajina ja samalla myös AlfaTV ja TV7 ehkä saa jatkoaikaa.
Viime vuonna rahoittajien määrä hieman lisääntyi vapailla markkinoilla, kun Pirkko Jalovaaran hommat kaatui.- näin-sen-näin
Pe.ku kirjoitti:
Heille riittää se näkyvyys siinä pienessä porukassa, joka saadaan houkuteltua allekirjoitukseen.
Se 1% pysyy heidän rahoittajina ja samalla myös AlfaTV ja TV7 ehkä saa jatkoaikaa.
Viime vuonna rahoittajien määrä hieman lisääntyi vapailla markkinoilla, kun Pirkko Jalovaaran hommat kaatui.Eli kyse olisi sisäisestä mielialan kohotuskampanjasta, jonka päätavoite on turvata lahjoitusten eli rahavirtojen pysyvyys. Nämä Patmoksen ja hellentailaisten kampanja saattaisi ollakin tuosta näkökulmasta onnistunut. Juuri kun masennus ja apatia alkoi leviämään omiensa joukoissa, niin nämä sankarit karautti esiin ja muistuttaa, että turvatkaa meihin ja tukekaa meitä, olemme teidän viimeinen oljenkortenne... tai jotain tämäntapaista.
Ne hätkähdyttävät kirjeet oli varmaankin tarkoitettu sille muuten hitaimmalle, mutta helpoiten stimuloiutuvalle osalle, joita ei vähemmillä uhkakuvilla saisi innostumaan. Varmaankin mielikuvat ruoskasta ja vankilasta puree heihin. Uskoisin että näkyvyyttä poliittisessa kentässä tässä haetaan. Ei se tähän pelkästään pysähdy, vaan eiköhän näitä ”aloitteita” sekä kannanottoja tulla näkemään vielä lisää.
Enkä yhtään ihmettelisi että he lanseeraavat itsensä erilaisiin asiaohjelmiin kristillisyyden ”asiantuntijoiksi sekä eri päättäviin elimiin, joiden avulla vievät poliittista agendaansa eteenpäin. Siis valtaa maallisessa mielessä. Rahoitus heillä on turvattu, sillä kyllä sitä tulee maailmalta.- taasko.itse.keksit
mummomuori kirjoitti:
Uskoisin että näkyvyyttä poliittisessa kentässä tässä haetaan. Ei se tähän pelkästään pysähdy, vaan eiköhän näitä ”aloitteita” sekä kannanottoja tulla näkemään vielä lisää.
Enkä yhtään ihmettelisi että he lanseeraavat itsensä erilaisiin asiaohjelmiin kristillisyyden ”asiantuntijoiksi sekä eri päättäviin elimiin, joiden avulla vievät poliittista agendaansa eteenpäin. Siis valtaa maallisessa mielessä. Rahoitus heillä on turvattu, sillä kyllä sitä tulee maailmalta.Mistä he saavat rahoitusta kerrohan minullekin.
Mitä pahaa on naisen ja miehen ja perheen puolesta puhumisessa? mummomuori kirjoitti:
Uskoisin että näkyvyyttä poliittisessa kentässä tässä haetaan. Ei se tähän pelkästään pysähdy, vaan eiköhän näitä ”aloitteita” sekä kannanottoja tulla näkemään vielä lisää.
Enkä yhtään ihmettelisi että he lanseeraavat itsensä erilaisiin asiaohjelmiin kristillisyyden ”asiantuntijoiksi sekä eri päättäviin elimiin, joiden avulla vievät poliittista agendaansa eteenpäin. Siis valtaa maallisessa mielessä. Rahoitus heillä on turvattu, sillä kyllä sitä tulee maailmalta.Poliittinen tarkoitusperä voi olla mahdollista, mutta siinä kävisi kuten kommunismin kaatuessa, joskin mittasuhteet olisi paljon pienemmät.
Itse en kuitenkaan usko poliittisuuteen.
Politiikasssa homma kaatuisi nopeasti ja asiaa puolustanut riviporukka häipyisi hiljaa takavasemmalle, eikä he koskaan olisi olleetkaan sitä mieltä kuin olivat.
Muutama vetäjä ei voisi piilottaa kasvojaan, koska kaikki muistaisi heidät, kuten nykyisin muistetaan muutama kommunismin puolustaja.- pippeli.paukamillako
Pe.ku kirjoitti:
Poliittinen tarkoitusperä voi olla mahdollista, mutta siinä kävisi kuten kommunismin kaatuessa, joskin mittasuhteet olisi paljon pienemmät.
Itse en kuitenkaan usko poliittisuuteen.
Politiikasssa homma kaatuisi nopeasti ja asiaa puolustanut riviporukka häipyisi hiljaa takavasemmalle, eikä he koskaan olisi olleetkaan sitä mieltä kuin olivat.
Muutama vetäjä ei voisi piilottaa kasvojaan, koska kaikki muistaisi heidät, kuten nykyisin muistetaan muutama kommunismin puolustaja.Oletko taas käynyt kusiaispesässä istumassa :)
- näin-sen-näin
mummomuori kirjoitti:
Enkä yhtään ihmettelisi että he lanseeraavat itsensä erilaisiin asiaohjelmiin kristillisyyden ”asiantuntijoiksi sekä eri päättäviin elimiin, joiden avulla vievät poliittista agendaansa eteenpäin. Siis valtaa maallisessa mielessä. Rahoitus heillä on turvattu, sillä kyllä sitä tulee maailmalta.Mutta miksi he juuri nyt alkaisivat tavoittelemaan poliittista valtaa. Eiköhän näille olisi se poliittinen valta ja kristinuskon "asiantuntijuus" kelvannut jo aiemminkin jos joku olisi heidät siihen huolinut.
Nyt kun nuo Heurekan vankila-kirjeetkin sai päivänvalon, niin viimeistään niillä ne brändäytyy sen verran... humoristeiksi, että kutsu voisi tulla korkeintaan komediaan. - käykö.kateeksi
näin-sen-näin kirjoitti:
Mutta miksi he juuri nyt alkaisivat tavoittelemaan poliittista valtaa. Eiköhän näille olisi se poliittinen valta ja kristinuskon "asiantuntijuus" kelvannut jo aiemminkin jos joku olisi heidät siihen huolinut.
Nyt kun nuo Heurekan vankila-kirjeetkin sai päivänvalon, niin viimeistään niillä ne brändäytyy sen verran... humoristeiksi, että kutsu voisi tulla korkeintaan komediaan.Näillä miehillä on kutsumuksena Jumalan valtakunnan työ.
- näin-sen-näin
käykö.kateeksi kirjoitti:
Näillä miehillä on kutsumuksena Jumalan valtakunnan työ.
Kyllähän ne asiaansa uskovat, en epäile, mutta sitä tässä mietittiin, että mikä oli päämotiivi tuon aito avioliitto yhdistyksen perustamiseen.
Varmaankin se oli omien joukkojen yhtenäisyyden lujittaminen ja sitä myötä talouden turvaaminen. Periaatteessa siis ihan hyvä motiivi ja tavoite heidän itsensä kannalta. Eikä todennäköisesti ollut mikään sattuma, että vetäjinä oli juuri yksi Helluntaiseurakunnan organisaattori eli Rahkonen ja Patmoksen Turunen.
Ehkä ne ajatteli, että nyt voisi olla laajempaakin kannatusta tuolle aidolle avioliitolle ja siten tuo projekti olisi voinut poikia jopa uusia kannattajia. Jos se oli, niin projektin vaatimaton kannatus oli varmaankin paha, paha pettymys. - asiallista.toimintaa
näin-sen-näin kirjoitti:
Kyllähän ne asiaansa uskovat, en epäile, mutta sitä tässä mietittiin, että mikä oli päämotiivi tuon aito avioliitto yhdistyksen perustamiseen.
Varmaankin se oli omien joukkojen yhtenäisyyden lujittaminen ja sitä myötä talouden turvaaminen. Periaatteessa siis ihan hyvä motiivi ja tavoite heidän itsensä kannalta. Eikä todennäköisesti ollut mikään sattuma, että vetäjinä oli juuri yksi Helluntaiseurakunnan organisaattori eli Rahkonen ja Patmoksen Turunen.
Ehkä ne ajatteli, että nyt voisi olla laajempaakin kannatusta tuolle aidolle avioliitolle ja siten tuo projekti olisi voinut poikia jopa uusia kannattajia. Jos se oli, niin projektin vaatimaton kannatus oli varmaankin paha, paha pettymys.Motiivi oli yli tuhannen henkilön facebookryhmä joka pyysi heitä perustamaan yhdistyksen. Kaikki työ tehdään talkootyönä ja rahaa ei tule muualta kuin yhdistyksen jäsenmaksuista koska rahankeräyslupaa ei ole.
Kannatus on ihan odotettu ja 50 000 nimeä tulee hyvin täyteen syyskuun loppuun mennessä. Nythän on kasassa 34 500 kannatusta ja vasta puolet ajasta käytetty.
Itse olen Aito avioliitto yhdistyksen jäsen joten tiedän miten asiat ovat. Kyse on kansalaisaloiteesta ja kansalaistoiminasta mutta aina jonkun on oltava virallinen alulle laittaja ja onneksi Pasi ja Jukka tähän lähtivät kun heitä pyydettiin.
Ilmeisesti kuitenkin asia kaltaisisi harmittaa kun jaksatte koko ajan vääristella ja yritätte mustamaalata rehellisiä ja nuhteettomia Suomen kansalaisia. - näin-sen-näin
asiallista.toimintaa kirjoitti:
Motiivi oli yli tuhannen henkilön facebookryhmä joka pyysi heitä perustamaan yhdistyksen. Kaikki työ tehdään talkootyönä ja rahaa ei tule muualta kuin yhdistyksen jäsenmaksuista koska rahankeräyslupaa ei ole.
Kannatus on ihan odotettu ja 50 000 nimeä tulee hyvin täyteen syyskuun loppuun mennessä. Nythän on kasassa 34 500 kannatusta ja vasta puolet ajasta käytetty.
Itse olen Aito avioliitto yhdistyksen jäsen joten tiedän miten asiat ovat. Kyse on kansalaisaloiteesta ja kansalaistoiminasta mutta aina jonkun on oltava virallinen alulle laittaja ja onneksi Pasi ja Jukka tähän lähtivät kun heitä pyydettiin.
Ilmeisesti kuitenkin asia kaltaisisi harmittaa kun jaksatte koko ajan vääristella ja yritätte mustamaalata rehellisiä ja nuhteettomia Suomen kansalaisia.>> Ilmeisesti kuitenkin asia kaltaisisi harmittaa <<
Ei tässä mikään harmita vaan lähinnä mietityttää. Enkä minä epäile Rahkosen rehellisyyttä ja Turusen Pasista en suostuisi sitä uskomaan vaikka kuka niin väittäisi. Ja voidaanhan sitä spekuloida vaikka mistä asiasta vaikka ei itse niitä kannattaisikaan eli ei aina tarvitse vastustaa kaikkea, mitä ei kannata. - asiallista.toimintaa
näin-sen-näin kirjoitti:
>> Ilmeisesti kuitenkin asia kaltaisisi harmittaa <<
Ei tässä mikään harmita vaan lähinnä mietityttää. Enkä minä epäile Rahkosen rehellisyyttä ja Turusen Pasista en suostuisi sitä uskomaan vaikka kuka niin väittäisi. Ja voidaanhan sitä spekuloida vaikka mistä asiasta vaikka ei itse niitä kannattaisikaan eli ei aina tarvitse vastustaa kaikkea, mitä ei kannata.Älä sitten vastusta uskovia ja homoliittoista toisin ajattelevia :)
Kysymys niemenomaan on naisen ja miehen avioliiton p u o l e s t a toimimisesta.
Tästä en kuitenkaan ala väittelemään tällä foorumilla koska se ei johda mihinkään. asiallista.toimintaa kirjoitti:
Motiivi oli yli tuhannen henkilön facebookryhmä joka pyysi heitä perustamaan yhdistyksen. Kaikki työ tehdään talkootyönä ja rahaa ei tule muualta kuin yhdistyksen jäsenmaksuista koska rahankeräyslupaa ei ole.
Ilmeisesti kuitenkin asia kaltaisisi harmittaa kun jaksatte koko ajan vääristella ja yritätte mustamaalata rehellisiä ja nuhteettomia Suomen kansalaisia.Ei Pasia ja jukkaa pyydetty vaan he itse aloittivat homman ja mainitsemasi Turusen osin salaama tausta on sellainen, että sitä kavahtavat useimmat helluntailaisetkin.
Benny Hinn idolina ja hänen kanssaan töitä tehnyt.
Patmoksessa on paljon muitakin Benny Hinniläisiä, kuten esim Meller.
https://www.youtube.com/watch?v=WJxFarTkh8o- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
Ei Pasia ja jukkaa pyydetty vaan he itse aloittivat homman ja mainitsemasi Turusen osin salaama tausta on sellainen, että sitä kavahtavat useimmat helluntailaisetkin.
Benny Hinn idolina ja hänen kanssaan töitä tehnyt.
Patmoksessa on paljon muitakin Benny Hinniläisiä, kuten esim Meller.
https://www.youtube.com/watch?v=WJxFarTkh8oEnköhän minä asianosaisena tiedä sen paremmin.
Pasilla on lähes täydellinen englanti joten on myös kysytty tulkki :) asiallista.toimintaa kirjoitti:
Enköhän minä asianosaisena tiedä sen paremmin.
Pasilla on lähes täydellinen englanti joten on myös kysytty tulkki :)Jaa, sinäkin muistat Pasin Hinn-puuhat.
Hinnillä ja suurella osalla Suomen helluntailaisilla meni sukset ristiin ja sen jälkeen Pasikin on pyrkinyt salaamaan Benny-fanihommiaan.
En tiedä miten muut näkee tilanteen, mutta minä näen näillä palstoilla tapahtuneen muutoksen muutaman kuukauden aikana.
Tasa-arvoista avioliittolakia kumoavien viestit ovat vähentyneet aika paljon ja jäljelle heidän viesteistään on jääneet lähinnä täysin asiattomat viestit.
Ensi vuonna tuskin kukaan heistäkään kehtaa tuoda asiaa enää esiin.- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
Jaa, sinäkin muistat Pasin Hinn-puuhat.
Hinnillä ja suurella osalla Suomen helluntailaisilla meni sukset ristiin ja sen jälkeen Pasikin on pyrkinyt salaamaan Benny-fanihommiaan.
En tiedä miten muut näkee tilanteen, mutta minä näen näillä palstoilla tapahtuneen muutoksen muutaman kuukauden aikana.
Tasa-arvoista avioliittolakia kumoavien viestit ovat vähentyneet aika paljon ja jäljelle heidän viesteistään on jääneet lähinnä täysin asiattomat viestit.
Ensi vuonna tuskin kukaan heistäkään kehtaa tuoda asiaa enää esiin.En muista mutta sinä olet aikaisemminkin yrittänyt Pasia sotkea Hinniin kun oli joskus ollut kuulemma tulkaamassa häntä.
Voin kuule vakuuttaa, että ei ole Pasilla mitään tekemistä Hinnin kanssa.
Asialliset kirjoittajat kuten minä on poistunut pastalta koska täällä vain jankutetaan ja solvataan. Eikä täällä muutenkaan montaa kymmentä ihmistä edes käy tai kirjoittele. Aito avioliitto on kansanliike joka on tullut jäädäkseen.
Minulla on muuta tekemistä jos jotakin haluat vielä kysyä.... asiallista.toimintaa kirjoitti:
En muista mutta sinä olet aikaisemminkin yrittänyt Pasia sotkea Hinniin kun oli joskus ollut kuulemma tulkaamassa häntä.
Voin kuule vakuuttaa, että ei ole Pasilla mitään tekemistä Hinnin kanssa.
Asialliset kirjoittajat kuten minä on poistunut pastalta koska täällä vain jankutetaan ja solvataan. Eikä täällä muutenkaan montaa kymmentä ihmistä edes käy tai kirjoittele. Aito avioliitto on kansanliike joka on tullut jäädäkseen.
Minulla on muuta tekemistä jos jotakin haluat vielä kysyä...."Minulla on muuta tekemistä jos jotakin haluat vielä kysyä...."
Pasilla olen havainnut vastaavan kommentin kun joku haluaa vastausta, ihan kuin kiire tulisi, kun ei pysty selittämään asiaa.
Et kai vaan itse kirjoittele muka ulkopuolisena?- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
"Minulla on muuta tekemistä jos jotakin haluat vielä kysyä...."
Pasilla olen havainnut vastaavan kommentin kun joku haluaa vastausta, ihan kuin kiire tulisi, kun ei pysty selittämään asiaa.
Et kai vaan itse kirjoittele muka ulkopuolisena?En ole Pasi ja olin päivällä töissä. Kun oli pieni breikki kirkoitin ja halusin kertoa, että kohta lopetan kun tarvi jatkaa hommia. Ettet sitten olisi ihmetellyt kun häivyin jos jotakin vielä olisit halunnut jatkaa.
Itse olen aika hyvä ihmistuntija ja heti tuntokarvat värähtää kun havaitsee jossain muualla kirjoitetun samalla käsialalla.
Joskus se voi olla sattumaakin ja tietänen tässä tapauksessa asian.
Pasi on kuitenkin edelleenkin Mellerin ohella suurimmat Hinn-fanit Suomessa ja siitä löytyy paljon tietoa netistä ja kaseteilta, joten turha sinun on yrittää kiistää sitä.
Patmoksen sivuillahan on paljon muutenkin Hinn-mainosta aina häistä lähtien.- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
Itse olen aika hyvä ihmistuntija ja heti tuntokarvat värähtää kun havaitsee jossain muualla kirjoitetun samalla käsialalla.
Joskus se voi olla sattumaakin ja tietänen tässä tapauksessa asian.
Pasi on kuitenkin edelleenkin Mellerin ohella suurimmat Hinn-fanit Suomessa ja siitä löytyy paljon tietoa netistä ja kaseteilta, joten turha sinun on yrittää kiistää sitä.
Patmoksen sivuillahan on paljon muutenkin Hinn-mainosta aina häistä lähtien.Hinni ei ole millään tavalla ollut Patmoksen kuvioissa pitkään aikaan mutta tiedätkö, että hän huomasi mennemsä överiksi ja teki parannusta. Minä en ole koskaan hänen opetuksistaan piitannut joten yhdentekevä on minulle. Kyllähän uskovien tulee itseään koko ajan tarkastella ettei tule ylilyöntejä hyvä, että hänkin huomasi.
Enkä ole koskaan Lexan tai Pasi kuullut mitään hänestä puhuvan. Mutta Pasi ja Jukka ovat reiluja kavereita ja heidän oppinsa sopii minun henkeeni. asiallista.toimintaa kirjoitti:
Hinni ei ole millään tavalla ollut Patmoksen kuvioissa pitkään aikaan mutta tiedätkö, että hän huomasi mennemsä överiksi ja teki parannusta. Minä en ole koskaan hänen opetuksistaan piitannut joten yhdentekevä on minulle. Kyllähän uskovien tulee itseään koko ajan tarkastella ettei tule ylilyöntejä hyvä, että hänkin huomasi.
Enkä ole koskaan Lexan tai Pasi kuullut mitään hänestä puhuvan. Mutta Pasi ja Jukka ovat reiluja kavereita ja heidän oppinsa sopii minun henkeeni.Kuten sanoin, nuo asiat on tallella, joten sinun on turha valehdella asioita.
- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
Kuten sanoin, nuo asiat on tallella, joten sinun on turha valehdella asioita.
Niin on tallella Patmoksessa äänitteitä ja videoita. Enhän minä sitä olekaan kiistänyt. Sanoin, että niistä on aikaa eikä se ole minulle eikä muillekaan Patmoskessa ongelma. Hinni teki ennen häitään parannuksen. Mutta minä en silloin ollut kuvioissa. Kyllä Patmoksessa on raitis henki. Ensimmäisenähän olivat varoittamassa Herzogistakin vaikka siitä eivät kaikki ollenkaan pitäneet.
Minulla ei ole mitään tarvetta valehdella asioista. asiallista.toimintaa kirjoitti:
Niin on tallella Patmoksessa äänitteitä ja videoita. Enhän minä sitä olekaan kiistänyt. Sanoin, että niistä on aikaa eikä se ole minulle eikä muillekaan Patmoskessa ongelma. Hinni teki ennen häitään parannuksen. Mutta minä en silloin ollut kuvioissa. Kyllä Patmoksessa on raitis henki. Ensimmäisenähän olivat varoittamassa Herzogistakin vaikka siitä eivät kaikki ollenkaan pitäneet.
Minulla ei ole mitään tarvetta valehdella asioista.Arvasinkin, että olet edelleenkin Hinnin kannattaja.
Tuossa on paljon videota myös parannuksen teon jälkeen 3/2013.
https://www.google.fi/search?q=benny hinn crazy&biw=1920&bih=1064&source=lnt&tbs=cdr:1,cd_min:1.7.2015,cd_max:1.4.2013&tbm=#q=benny hinn crazy&tbs=cdr:1,cd_min:1.7.2015,cd_max:1.4.2013&tbm=vid- asiallista.toimintaa
Pe.ku kirjoitti:
Arvasinkin, että olet edelleenkin Hinnin kannattaja.
Tuossa on paljon videota myös parannuksen teon jälkeen 3/2013.
https://www.google.fi/search?q=benny hinn crazy&biw=1920&bih=1064&source=lnt&tbs=cdr:1,cd_min:1.7.2015,cd_max:1.4.2013&tbm=#q=benny hinn crazy&tbs=cdr:1,cd_min:1.7.2015,cd_max:1.4.2013&tbm=vidKuten jo sanoin en ole enkä ole koskaan ollutkaan Hinnin kannattaja hän on minulle yhdentekevä. Ja koska hän ei minua ei kiinnosta en aijo linkkiäsi avata :)
- gfzhdfh
Eipäse että lapsiin sekaantuminen on laissa rangaistavaksi määritelty ole estänyt uskovaisiakaan lapsia seksuaalisesti vyväksi käyttämästä, ihan omiakin lapsia ja lapsenlapsia.
Eivätkä uskovaiset ole olleet lainkaa innostuneita saattamaa näitä väärintekijöitä lailliseen tai mihinkään muuhunkaan vastuuseen, pikemminkin on syyllistetty uhria viekottelusta ym. - ihan tolkutonta.- en.ole.kuullut
Pe.ku kirjoitti:
Kyllä juu.
Usein uskonyhteisöistä on tullut suojapaikkoja lasten hyväksikäyttäjille.Kuinka usein?
Miksi Mäkinen ja Askola suojelevat pedofiilejä? Tasapuolisuuden nimissäkö kun suojelevat homojakin?
- hjfyjkfj
Kielletään siten samalla pakottaminen kuulemaan uskonhöpinöitä?
- yrphöiji
eihän kukaan sellaisen pakotakaan.
- Dedee
Päivän selväähän on että lakialoitetta koitetaan ajaa käyttämällä lapsia keppihevosena, vaikka tosiaan lasten oikeuksista säädetään muualla kuin avioliittolaissa.
Mitä Rahkoseen tulee niin fantasiat "hiljaisesta vähemmistöstä", ja satojen tuhansien marssista on hiljaa vaiettu eikä niistä enää puhuta. Aika työlästä tuntuu tuo nimien kerääminen olevan kun vertaa siihen että Tahdon-aloite keräsi tarvittavat nimet päivässä.
Sikäli huvittaa tuo Jumalaan vetoaminen kun avioliittolain muutoksestahan äänestettiin jo, eli eikö Jumalaa silloin kiinnostanut korvaansa lotkauttaa, koska nythän ko lain kaataminen ei ole mikään helppo juttu.- sanohan
Missä kohtaa aito avioliitto kansalaisaloitteessa vedotaan Jumalaan?
- Ihan.luonnollinen.juttu
Avioliiton kautta on vaimo ja mies eli isä ja äiti lapselle. Se on luonnollinen perhe. Lait sitten antavat tälle yhteiskunnan perusyksikölle perheelle eeityisaseman koska perhe kasvattaa uusia sukupolvia.
- mitähän.vielä
Peku siis meinaa, että muuallakin maailmassa, missä tuota homolakia ei hyväksytä, halutaan vain näkyvyyttää jne....?
Kyllä on pakko sanoa, että olet sekaisin ja peloissasi, kun asia menee eduskunnan käsittelyyn suomessa.
Hommaa itsellesi elämä.- näin-sen-näin
Hah hahhaa! Uskotko uskispelle, että tuo teidän epätoivoinen juttunne onnistuu!! Haha hah haaa!! Kiitos nauruista!!
ps keljuttiko hävitä?
Ne ihmiset , jotka antavat lapsiamme elostelijoitten ja irstailijoitten leikkikaluiksi
ovat sitä saunan taakse vietävää porukkaa.- lailla.suojattava
Tehkää testamenttiinne lauseke, että lapsianne ei koskaan saa antaa homoille tai lesboille!
lailla.suojattava kirjoitti:
Tehkää testamenttiinne lauseke, että lapsianne ei koskaan saa antaa homoille tai lesboille!
Laki sanoo tuosta asiasta, että mielipiteen "testamentin" voi asettaa ja se otetaan huomioon, mutta päätöksen tekee kuitenkin eri taho, jonka ei tarvitse noudattaa testamenttia.
Päätöksen teossa tärkeimpänä perusteena pitää olla lasten etu ja testamentti on merkityksettömämpi.- Exhellarille
Pe.ku kirjoitti:
Laki sanoo tuosta asiasta, että mielipiteen "testamentin" voi asettaa ja se otetaan huomioon, mutta päätöksen tekee kuitenkin eri taho, jonka ei tarvitse noudattaa testamenttia.
Päätöksen teossa tärkeimpänä perusteena pitää olla lasten etu ja testamentti on merkityksettömämpi.Miten voi olla lapsen etu, että joutuu homojen tai lesbojen kasvatettavaaki kun on normaaleita kunnollisia heteroparejakin adoptiota hakemassa?
Ja näin tässä taas kävi: perstan lausunto ei taaskaan perustunut Raamattuun, vaan hänen omaan vastenmielisyyteensä. Vaikuttaa vahvasti henkiseltä sairaudelta.
- Julkinennotaari
Exhellarille kirjoitti:
Miten voi olla lapsen etu, että joutuu homojen tai lesbojen kasvatettavaaki kun on normaaleita kunnollisia heteroparejakin adoptiota hakemassa?
Tuo asia on ollut jo pitkään lakiteksteissä.
Lasten huoltotestamentin voi tehdä ja sitä noudatetaankin jos se on lastenkin edun mukaista, mutta se ei sido viranomaisia, jotka lain mukaan joutuvat tekemään päätöksen ainoastaan lapsen etua ajatellen. - Exhellarille
Julkinennotaari kirjoitti:
Tuo asia on ollut jo pitkään lakiteksteissä.
Lasten huoltotestamentin voi tehdä ja sitä noudatetaankin jos se on lastenkin edun mukaista, mutta se ei sido viranomaisia, jotka lain mukaan joutuvat tekemään päätöksen ainoastaan lapsen etua ajatellen.Niin, niin mutta miten lapselle olisi edullisempaa joutua homojen ja lesbojen kasvatettavaksi kun kunnollisia heteroitakin on olemassa?
Sitähän kysyin :) - sivusta.seuraaja
Exhellarille kirjoitti:
Niin, niin mutta miten lapselle olisi edullisempaa joutua homojen ja lesbojen kasvatettavaksi kun kunnollisia heteroitakin on olemassa?
Sitähän kysyin :)Peku ei halua ymmärtää, että siinä lapset ovat lain toteutuessa kauppatavaraa, eikä varmuudella saa koskaan tietää biologisia vanhempiaan, kuten prof Puolimatka blogissaan kirjoittaa;
http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/avioliittolain-lapsivaikutuksia/ - pekupee.päääää
sivusta.seuraaja kirjoitti:
Peku ei halua ymmärtää, että siinä lapset ovat lain toteutuessa kauppatavaraa, eikä varmuudella saa koskaan tietää biologisia vanhempiaan, kuten prof Puolimatka blogissaan kirjoittaa;
http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/avioliittolain-lapsivaikutuksia/Peku on katkera exhellari siksi hänen kirjoituksensa ovat todellakin vihan kyllästämiä.
lailla.suojattava kirjoitti:
Lapset ikävä kyllä eivät ole tavaraa tai omaisuutta jota voi määräillä testamentilla.
Jos lapset ovat 12 v, heillä itsellään pitäisi olla jo sananvaltaa näissä asioissa. Harvemman lapset kutienkaan adoptoidaan, eiköhän leski jatka yksinhuoltajana.mummomuori kirjoitti:
Lapset ikävä kyllä eivät ole tavaraa tai omaisuutta jota voi määräillä testamentilla.
Jos lapset ovat 12 v, heillä itsellään pitäisi olla jo sananvaltaa näissä asioissa. Harvemman lapset kutienkaan adoptoidaan, eiköhän leski jatka yksinhuoltajana.Jos palstapellejä on uskominen, edessä kylläkin on valtava homoadoptioiden vyöry, jossa ihmiset jostain syystä alkavat jakaa lapsiaan homoille sen sijaan että kasvattaisivat itse.
Mitään selitystä tälle poskettomalle tulevaisuudenkuvatukselle ei kukaan ole antanut, mutta ilmeisesti tälläinen kehitys silti on väistämätön, koska raamattu raamattu raamattu ja vielä kerran raamattu.- miksi.vaiva
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jos palstapellejä on uskominen, edessä kylläkin on valtava homoadoptioiden vyöry, jossa ihmiset jostain syystä alkavat jakaa lapsiaan homoille sen sijaan että kasvattaisivat itse.
Mitään selitystä tälle poskettomalle tulevaisuudenkuvatukselle ei kukaan ole antanut, mutta ilmeisesti tälläinen kehitys silti on väistämätön, koska raamattu raamattu raamattu ja vielä kerran raamattu.Ja kun homot saavat avio-oikeuden, alkavat sateenkaariperheiden lapset ihan yhtä-äkkiä voimaan pahoin ja sairastelemaan. Ihan vain kun lakimuuttuu. Pakko olla jumalainen maallinenlaki, kun noin vaikuttaa ihmisiin ;)
- yritän.ymmärtää.sinua
Oletko sinä peku entinen hellarisaarnaaja kuten hellaripalstalla kerrotaan? Siksikö olet niin katkera uskoville?
Haha. Uskovien ylivoimainen enemmistö ei koske kansalaisaloitteeseenne pitkällä tikullakaan.
- Reetta.Ruutukoltulle
Haha. Uskovien ylivoimainen enemmistö ei koske kansalaisaloitteeseenne pitkällä tikullakaan.
Oletko sinäkin Ruutukolttu exhellari?
- hienosti.menee
Jo 36 508 on koskenut kynällä tai näppiksillä : D
hienosti.menee kirjoitti:
Jo 36 508 on koskenut kynällä tai näppiksillä : D
Ja uskoviksi itsensä arvioivia on luokkaa miljoona.
Nyt myös USA:n Episkopaalisen kirkon jäsenistä ylivoimainen enemmistö kannattaa samaa sukupuolta olevien parien vihkimistä uskonnollisin seremonioin.
http://www.religionnews.com/2015/07/02/splainer-episcopalians-approve-sex-marriage-liturgy/
USA vasta päätti sukupuolineutraalin avioliiton käyttöönotosta kaikkialla USA:ssa, mutta jostain syystä Aito avioliitto ry ei esim. Facebook-sivulla ole tietoinen asiasta, mutta pieni Itävalta on huomattu.- poronpurijalle
Eiköhän sekulaari media tuon USA:n tapauksen tuonut kaikkien tietoon. Etkö sinä sitten sitä tiennyt ennen kuin nyt?
poronpurijalle kirjoitti:
Eiköhän sekulaari media tuon USA:n tapauksen tuonut kaikkien tietoon. Etkö sinä sitten sitä tiennyt ennen kuin nyt?
Onneksi on vielä mediaa, jossa julkaistaan eri näkemyksistä riippumatta uutisia. Muuten uutisen olisivat liian yksipuolisia jos vain äärioikeiston ääni kuuluisi.
Median lukemisen on muuten hyvä ottaa mukaan erilaisia uutisia ja sitten tutustua asiaan. Totuus yleensä on jossain siellä keskivaiheilla.
pe.ku sanoi :
Rahkosen Jukka ei keksinyt perusteita
Ihan sulle pertsa vaan tiedoksi, että ei teitä mitkään lapsen edut kiinnosta vaan se, että teidän tekopyhien perinteinen ajatusmalli skipattiin roskiin.
Syy vastustuksellenne löytyy raamatusta, mutta te ette juurikaan vetoa siihen ja Jumalaan, koska se saisi aikaan vain naurunpyrskähdyksen.
Uusi laki on hyväksytty ja se tulee voimaan maaliskuun 1. päivänä vuonna 2017. näin-sen-näin kirjoitti:
Ihan sulle pertsa vaan tiedoksi, että ei teitä mitkään lapsen edut kiinnosta vaan se, että teidän tekopyhien perinteinen ajatusmalli skipattiin roskiin.
Syy vastustuksellenne löytyy raamatusta, mutta te ette juurikaan vetoa siihen ja Jumalaan, koska se saisi aikaan vain naurunpyrskähdyksen.
Uusi laki on hyväksytty ja se tulee voimaan maaliskuun 1. päivänä vuonna 2017.Laki ei ole vielä voimassa ja jos se tulee niin silloin näkevät sen tukijatkin
minkälaiseen keitokseen lusikkansa työnsivät.
Mutta kyllä minä Korkeimman lakeihin vetoan :
HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.- näin-sen-näin
pertsa2012 kirjoitti:
Laki ei ole vielä voimassa ja jos se tulee niin silloin näkevät sen tukijatkin
minkälaiseen keitokseen lusikkansa työnsivät.
Mutta kyllä minä Korkeimman lakeihin vetoan :
HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.Siellä Mooseksen laissa jaettiin niitä kivityskuolemia ja myllynrenkaita vaikka mistä.
Ja miksi ketään edes kiinnostaisi joku kirja, jossa kerrotaan taikauskoisista riiteistä, orjien kohtelusta ja muusta historian hämäryydestä.
Lisäksi te jaksatte väittää, että kohta se Jumala suuttuu ja siittenpä näette, vähän kuin isätön lapsi alakynnessä, joka uhkailee mielikuvitusisällään.
Luovu sinäkin tuosta keksimästäsi illuusiosta ja ala fiksuksi. - lesbon.enolle
näin-sen-näin kirjoitti:
Siellä Mooseksen laissa jaettiin niitä kivityskuolemia ja myllynrenkaita vaikka mistä.
Ja miksi ketään edes kiinnostaisi joku kirja, jossa kerrotaan taikauskoisista riiteistä, orjien kohtelusta ja muusta historian hämäryydestä.
Lisäksi te jaksatte väittää, että kohta se Jumala suuttuu ja siittenpä näette, vähän kuin isätön lapsi alakynnessä, joka uhkailee mielikuvitusisällään.
Luovu sinäkin tuosta keksimästäsi illuusiosta ja ala fiksuksi.Lesbon enokaan ei ole itään oppinut vaikka tämäkin asia on sata kertaa selvitetty. Lähdehän nyt ulos päätäsi tuulettamaan kun on niin hieno sääkin niin saatat sen jälkeen vaikka jotakin ymmärtääkin.
- näin-sen-näin
lesbon.enolle kirjoitti:
Lesbon enokaan ei ole itään oppinut vaikka tämäkin asia on sata kertaa selvitetty. Lähdehän nyt ulos päätäsi tuulettamaan kun on niin hieno sääkin niin saatat sen jälkeen vaikka jotakin ymmärtääkin.
>> Lesbon enokaan ei ole mitään oppinut vaikka tämäkin asia on sata kertaa selvitetty. <<
Mentalistin taidoillani lukaisin ajatuksesi ja huomasin, että "tämäkin asia" tarkoittaa homoseksin syntisyyttä. Ja totta, sen syntisyys on täällä muutamaan kertaan kerrottu, ainoastaan ne perustelut vaihtelee.
Eli kun yksi copypastaa tänne aina ajankohtaisen Mooseksen Kauhistuksen, niin toinen kertoo oksentavansa jo pelkästä homoseksin ajattelemisesta (ja ihme kyllä, tuntuu silti ajattelevan sitä ihan ..... 24/7).
>> Lähdehän nyt ulos.. kun on niin hieno sääkin <<
Tottakai. Käyn aina välillä tuossa takapikan terassilla. Takaovi on nyt auki ulkoilmalle ja itikoille, terassilla näyttäisi olevan 26,5 ja sisällä 25, 8 astetta eli lämmintä piisaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3842533IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk781959- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141346Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.61282Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231- 136998
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880