Sain juuri ei-vastauksen yhdestä kunnallisvirkamiehen tehtävästä. Palkka olisi ollut yli 4000 e ja tehtävään - yllättäen - valittiin samaa työtä aiemmin hoitanut henkilö. Miksi paikka edes avattiin hakijoille, kun valinta oli jo selvä ennakkoon.
Vitun vaikeaa saada töitä
4
130
Vastaukset
- vastauslöytyy
Tässä vastaus: jotta voitaisi väittää että avoimia palkkatyöpaikkoja on tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta laiskalle työttömälle ei vaan muka kelpaa.
- NeSäännöt
Julkisissa viroissa on pakko laittaa avoimet paikat vapaaksi vaikka etukäteen tiedettäisiin kuka siihen valitaan. Näin menee laikien ja asetusten mukaan.
- työtouho
Juuri näin, on myös yleistä yksityisellä puolella (ei kuitenkaan lain sanelemaa) että esim. uudelleenorganisointien ynnä muiden huuhaamuutosten takia pistetään uudet paikat ikään kuin kaikkien halukkaiden saataville, vaikka varmasti tietävät jo kenet siihen on 'ennakkoon' katsottu ja valittu.
- virallisesti
Diibadaabaa:)) Ei kunnallishallinnossa ole virkamiehiä, on vain viranhaltioita.
Hakumenettelyn jälkeen vain valitulle ilmoitetaan valinnasta. Tämä (on pakko) lukee hakuilmoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127