Hankala avomies bodaa

Ghjjunn

Avomieheni on puoli vuotta bodannut ja käy 2 krt päivässä salilla ja nyt se on alkanut laittaa niitä vähäpukeisia vartalokuviaan Facebookin. Olemme aikuisia nelikymppisiä, toivoisin jotain kunnioitusta suhdettamme kohtaan ja en voi myöskään sietää tuollaista narsismitouhua! Olen itse ihan hyvässä kunnossa ja hoikka, mutta inhoon bodareita! Suhde muutenkin kärsii ton bodauksen takia. Sitten hän esittelee lihaksiaan koko ajan mulle...hänellä ei ole enään kovin paljoa minulle aikaa ja ouhuukin vain bodaamisesta eikä mua vois vähempää kiinnostaa...Pitääkö mun erota?

1

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalkunnalkun

      Huono juttu jos bodaa.
      Huono juttu jos makaa soffalla kuin peruna.
      Huono juttu jos ei harrasta mitään.
      Huono juttu jos harrastaa jotain.


      Miksi ihmeessä ei -ihan vaihteen vuoksi- voi kannustaa ja kehua sitä omaa ukkoa?
      Esimerkiksi näin:

      "Wau , näytät tosi upeelta, tuo kuva on NIIIN hieno sun Facebookissa! On sun syytäkin olla ylpeä itsestäsi kun oot tehnyt niin kovasti kroppasi eteen töitä! Mikä onni että onnistuit löytämään tuommoisen innostavan harrastuksen joka sopii sulle!Oot huippu! GO BEIBI GO"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe