Miksi naiset tuomitsevat seksisuhteeni?

21315

Olen 22-vuotias opiskelija. Minulla on seksisuhde 43-vuotiaaseen mieheen, joka on kahden lapsen isä. Tapasimme baarissa. Mies erosi avioliitostaan noin vuosi sitten. Olen käynyt monta kertaa hänen luonaan, eikä mikään viittaa siihen, että hän olisi varattu.

Kun lapset eivät ole isällään, vietämme miehen kanssa yhdessä aikaa. Pääosassa on tietenkin seksi, mutta olemme myös tehneet yhdessä matkan, viettäneet aikaa miehen mökillä, tehneet yhdessä ruokaa, käyneet elokuvissa, teatterissa, syömässä, hiihtämässä ja jopa kirjailijaillassa.

Tiedän että ikäeromme on suuri enkä haaveile tästä pysyvää suhdetta. Näen tämän väliaikaisena ratkaisuna, vaiheena, joka tuo elämääni iloa, sisältöä ja nautintoa.
Naispuoliset ystäväni nimittelevät pahimmillaan miestä isiksi tai pervoksi ja pitävät minua hyväksikäytettynä. Nimenomaan naispuoliset. Miespuoliset kaverini taas suhtautuvat paneskeluumme myönteisesti. He ovat myös kertoneet, että monet pojat tai nuoret miehet ovat panosuhteessa tai yrittävät päästä panosuhteeseen kypsemmän naisen kanssa, eikä sitä kukaan tuomitse.

Miksi sukupuolten suhtautuminen poikkeaa niin paljon? Miksi naiset halveksuvat miestä, kun miehet taas näkevät mahdollisuuden mukavaan pikkukivaan? Onko tämä pysyvä suhtautumisero vai onko minun kohdallani vain käynyt näin sattumalta?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdajhaibvj

      "Onko tämä pysyvä suhtautumisero vai onko minun kohdallani vain käynyt näin sattumalta?"

      On, älä yleistä !

    • Sun naispuoliset ystävät lienevät ikäisiäsi? Helposti monella parikymppisellä aikuisella on tietty torjunta parikymmentä vuotta vanhempaan, koska omat vanhemmat saattaa olla saman ikäisiä. Just kun on päässyt kinastelemasta vanhemman kanssa, joku isän/äidin ikäinen on kommentoimassa sun tekemisiä. Siksi tuntuu ehkä oudolta, että joku vapaaehtoisesti seukkaa niin "vanhan" kanssa.