Loinen, loisimpi, virkamies.

Kattokaapa-vaan

Näkkyy nuo saatanan virkamiehet tuntevan kyllä kaikki punkit ja kärpäset, mutta ihmistä ja hänen elämäänsä ne eivät tunne ollenkaan. Eihän ne voi tuntea ihmisen elämää kun ne ovat samanlaisia loisia kuin punkitkin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai-olisko-se

      punkki, punkimpi, virkamies ???

      hahahahahhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • VerenimijätPunkit

      Virkamiehet ovat lihavia loisia kaikki. Elävät isolla sosiaalituella koko elämänsä ajan. käyvät kalliin koulutuksen ensin kolmikymppisksi yhteiskunnan rahoilla ilmaiseksi. Sitten elinikäinen yhteiskunnan varoja kuluttava parasiitti homma ilmaisinen "työpukuineen" ja lipposineen. Työpuku pohahahahahahahahahahahahahahaahaaaaaaaaa.....
      Työpuku buahahahahahahahahahaha....loispuku ja loislipposet ja lois "yyöhuone" jne....jne...

    • TotuusKoskettaa

      Avaus kuuluisi viiteotsikon "Kun avohoito petti" alle.

      • Olet-oikeassa

        Kaikki virkamiesloiset pitää roudata Siperiaan Iivanan hoidettavaksi. Kiva kun huomautit, paska on paskaa vaikka voissa paistaa.


    • SäälinSinua

      Mielenterveyskuntoutujien rahoista ei saa leikata yhtään. Surullisin esimerkki leikkauksista löytyy topicin avaajasta.

      • Blondi1000

        "Virtuaalipeukku" .
        Paljon on varmaan valtion ja kuntien pöhöttyneessä hallinnossa korjaamista,mutta sen verran tiedän, että kyllä nuo alipalkatut akat joutuu eurojensa eteen tekemään aika kovaa työtä jotta byrokratia toimii.. siis tekevät sitä työtä mitä vihervasemmisto on laatinut. Normien tarkastusta tarkastuksen perään..


    • HuhHuhHuhNiitäOn

      Näinhän se ruukaa olla. Kyllä verenimijä laisensa tuntee. Korppi ei omaa lajiaan noki.
      Punkkeja siellä, punkkeja täällä hiiala, hiiala hei...
      Elikkä virkaloisia.

    • VirkamiesTärkeeJärkee

      Ilmaiset lipposet jalassa viran puolesta rallati rallati rallati raaaaaa......
      Pylly rehevänä rallaen ja tuksahellen virassa tässää me vaan mässää... Rallati, rallati raaaaaaa......

    • 1000Kansalaista

      Meillä on Rovaniemellä lihava tyhmä Perussuomalainen virkamiehenä. Kyllä se meitä oksettaa, näin on!

      • tarkoitatko--

        terveyskeskuksen ylilihavia akkoja jotka kehottavat asiakkaita kuntoilemaan ja elämään tervettä elämää....

        voiperkele mitä paskaa ja ne jopa haisee... ei ne jaksa edes persettä nostaa moneen tuntiin kun ne saa rahattua itsensä pöydän taakse,... ja oikeaa työtä ei oo mittään...


      • VoihanPerskulesYlilihava

        Buahahahahahahahahahahaah.....
        Minkähänlainen se sitten on se alilihava virkamies....pohahahahahahahahaaaaaa.....


    • IlmaiseksKakimmeLipposis

      On se mukava kakkia ilmaiseen pönttöön virkamiehenä. Kyllä sitä tuleekin. Ei tartte pukata. Ahteri istuu pöntölle vaan joo....mehevää tulee...mehevää tulee..minä tuotan...minä tuotan arvokasta ainettani vesistöön...jooo...

      Olen tärkeä virkamies....olen se minä....

      PRUTTFFFF....PRUTFFFFF....hehehehehehehe....

    • AliLihavaVirkailija

      Suolipa toimiikin nyt juuri reippaasti. Kakalle taas ilmaiseen pönikkään.... Virkamies on kakkimisensa anasainnut tärkeänä tuottavana viranhaltijana.
      Runsas pylly tuottaa paljon katos poijjaat arvokasta makkilantaa vesistöön kaloille.
      Pruffff....prutffffff....heheheheheheheh...mukava ilmaisissa lipposissa ilmaisella pöntöllä....prutffff....pruttffff...hehheheheheheheh....

    • Ja-yks-saatanan

      kahjo huutaa natsien temmellyksestä (joka ei ole hyväksyttävää) mutta unohtaa mainita että oman uskontonsa tyypit ampuivat itseään Mainilassa ja syyttivät siitä suomalaisia että pääsevät tappamaan naisia ja lapsia Itä-Lapissa, kuten tiedämme.
      Voi v....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe