Läksin ravintolasta n.45v naisen mukaan ja menin hänen jälkeensä suihkuun, ja kun tulin suihkusta niin tämä nainen makaa sängyllä jotkut hemmetin nahkaremmi valjaat päälle puettuna ja vieressään piiska ja hieromasauva valikoima ja käskee piiskaa itseään ja sanoo myös että hän rimpuilee ja pistää vastaan ja haluaa että minä panen häntä väkisin ja välillä lyön piiskalla ja työnnän dildoa pyllyyn. .........Hän olis halunnu että lyön paljon kovempaa mitä uskalsin lyödä. Olin lähinnä hämmentynyt kuin kiihottunut, piiskjutut on kyllä kiihottavia mutta mielestäni ne vaatisi kyllä vähän pidemmän tutustumisen kun että yhdenyön suhteessa ruveta leikkimään raiskausleikkejä. Toki olihan se kyllä kiihottava kokemus kun nainen oli erittäin kiimasessa tilassa ja valui kuin niagaranputous.
Piiskaaaa.
4
298
Vastaukset
- MiehetSaaJoksus
Kiva, että sait kokeilla jotain uutta. Vaikka oletkin nyt selkeästi hämmentynyt ja ehkä ahdistunutkin, niin ainakin sait kokea mistä kaikesta aikuiset naiset tykkää. Vaihtelusta.
- Artwoman
Ei kannata yleistää tuota "vaihtelua", koska mielestäni parhaat välineet löytyy mieheltä ja naiselta itseltään, ei siinä tarvita nahkavarustusta ja ruoskaa, jos kiinnostavat ihmiset kohtaavat toistensa kehot ja keskinäisellä lämmöllä ja intohimolla antavat toisilleen parhaan nautinnon.
Sama pätee taiteessa, ei tarvita "sekatekniikkaa", jos osaa perinteisen taiteen teon hyvin :) :)
- kamish
Naisella oli hauskaa. Mikäli sinulla oli ahdistavaa, ehkä sinun pitäisi ajatella mihin haluat ryhtyä. Mikäli tilanne oli miellyttävä tuskin tilanne vahingoitti ketään. tuskin kukaan haluaisi olla täysin kuljetettavissa ilman omaa tahtoa. Oma tahto on tärkeä.
- Kulukijapoika
Tässä ei paljon kysytty mun mielipiteitä,kun läksin suihkuun nainen oli aamutakki päällä,ja kun tulin niin nainen makaa sängyllä " taisteluvarustus" päällä.....no,loppujen lopuksi kokemus oli aika kiihkeän kiihottava,ja olisin valmis uudestaan vastaavanlaiseen sessioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689