Moro vaan! Pistin ilmon treffeihin ja toinen toistaan ihanampia naisia on tullut vastaan. Tästä tuli nyt uusi ongelma. Kenet valita. Nettitreffit siis toimii. Empä olisi uskonut näin hyvin menevän.
Kenet valita
11
<50
Vastaukset
- because.im.worth.it
ja sitten heräsit. Kuulostaa nimittäin aika uskomattomalta ongelmalta.
- eksonäksön
Kattelet rauhassa ja vietät mukavaa kesää. Mikäs kiire sulla.
- ddddddddddd
millä sivustolla?
- Kaikkinetissä
Ihan tässä samassa Suomi24 treffeissä olen. Olin vaan niin yllättynyt kun luulin että netissä on vaan seikkailijoita kun en ole mikään seikkailija itsekään. Ennakkoluulottamasti vaan nettitreffeille miehet.
- puhu_uuneille
Ilmojen viilenemisen myötä heräät todellisuuteen.
Kannattaa vaan kattella ja tapailla niin kyllä se paras vaihtoehto sitten nousee sieltä esille
- Sukoori
Se on niin että kannattaa oikeesti katsella ja kuunnella. Ei saa pelkkien profiilitekstien, viestien, soittojen tai edes sen ensitapaamisen perusteella tehdä päätöstään ja heittää kaikki muut roskiin. Mutta sitten kun sen sopivan tai peräti oikean löydät, lopeta kohteliaasti ne muut jutut. Jos ja kun on mistä valita, tee se huolella ja korrektisti myös itseäsi kohtaan.
Sukoori kirjoitti:
Se on niin että kannattaa oikeesti katsella ja kuunnella. Ei saa pelkkien profiilitekstien, viestien, soittojen tai edes sen ensitapaamisen perusteella tehdä päätöstään ja heittää kaikki muut roskiin. Mutta sitten kun sen sopivan tai peräti oikean löydät, lopeta kohteliaasti ne muut jutut. Jos ja kun on mistä valita, tee se huolella ja korrektisti myös itseäsi kohtaan.
Niin juuri. Jokainen ei välttämättä saa itseään kuvatuksi noilla profiiliteksteillä tai tekstiviesteillä kun haluaisi niin paljon voi jäädä näkemättä jos pelkästään niiden perusteella heidät torjut
- jännittäväjännää
Oletsä jännämies?
- Kaikkinetissä
No jännä olen. Käyn töissä ja elän elämääni. Pari ihanaa lastakin on siunaatunut. Jännähän tämä siis on.
- intresting
Minkä ikäinen olet ja mistä päin Suomea? Komea? Kiinnostaa tietää, kun ei nettideitti ole tarjonnut kaltaiselleni perusukkelille yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121