kyllä tuo kuulutus esim .joensuussa on ainutlaatuista . siis todella tyhmää ..vaikka me hävitään tänään ei vimpelissä koskaan sorruta moiseen
kyllä on puolueellinen
2
108
Vastaukset
- AkanAnto
Mistähän sää ny möliset? Saappaan heitosta? Kyllä Jojensuussa saa omalle saappaalle olla uskollinen, siellä sataakin niin usein.
- opetelkaa
Saappaanheitto tosiaankin olis parempi laji ainakin sille ns. KUULUTTAJALLE joka tänään luuli olevansa kentän kingi.
Olenpa osallistunut useampaan urheilutapahtumaan pitkinpoikin Suomenmaata ja tänään oli EKA kerta pesispelissä ja tod.näk. vikakin!
Ei tuollainen molotus/kailotus kuulu urheiluun -ei niin missään lajissa.
Huonon kuvan antoi koko lajista jos kaikkialla on tuollaista.
Todellinen riman alitus oli kyllä tänään Mehtimäellä.
Kuuluttajan nimi olis kiva saada tietoon jotta pääsisi oikein kertomaan mitä tosi kuulutus urheilulajeissa on ja mikä on artikulaatio.
Tiedä sitten auttaisiko koulutuskaan enää..
Myötähäpeä kuuluttajaa kohtaan oli niin suuri että lähdin kentältä eka jakson loputtua ja tuskin palaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565