Ootte te naiset tosi kivoja kun ette vastaa ikinä.
Oioioioioioioioioioi
7
<50
Vastaukset
- äplökjlkhjgfd
Vastaan kyllä niille miehille joista kiinnostun. Jos viestejä tulee yli kymmenen päivässä niin kaikille en todellakaan pysty vastaamaan enkä edes halua.
Seuraavaan profiiliin siis
- Giilia
Kiltit kultaiset miehet, laittakaa jo siihen ensimmäiseen viestiinne jotain muuta kuin "lähtisitkö kahville" tai "mitä kuuluu". Kirjoittakaa jotain mistä nainen voi edes hämärästi päätellä teidän lukeneen hänen profiilitekstinsä.
Minulla oli muinoin Suomi24 treffeissä profiili enkä kovinkaan korkeita vaatimuksia esittänyt. Ainokainen pieni toivomukseni oli, että mies olisi lähiseudulta ja perustelinkin sen vielä sillä että en halua kaukosuhdetta tai pelkkää kirjekaveria. Sitäkään vertaa ei herrat jaksaneet lyhyttä tekstiäni lukea. Viestejä satoi ympäri Suomea vaikka ilmoitin asuinpaikkanikin. Olen todella pahoillani mutta en heille ensimmäisen jälkeen vastannut yhtikäs mitään.
Nuo "lähtisitkö kahville-tyypit" ovat joko ujoja tai muuten sanattomia tai kirjoitustaidottomia tai.. tai... tai sitten he ovat niitä jotka ihmettelevät kun heille ei vastata. En jaksa muotoilla loputtomasti ystävällisiä vastauksia tusinalle, jotka eivät edes itse osaa muuta sanoa.
En yleistä tätä kaikkiin miehiin!!!!!!!!!- fwefwefwefwe
Mitä siihen ensiviestiin pitäisi sitten kirjoittaa? Miksi kahvipyyntö ja täytetty profiili ei riitä?
Ymmärtäisin siinä tilanteessa jos oma profiili olisi täysin tyhjä ja tulisi pyyntö kahville.. mutta eihän tuossa ole ongelmaa - ei-kuulu-mitään
Siinä viestissäni on muuta kuin kahvi pyynto tai mitä kuuluu. En ikinä lähettäisi sellaisia viestejä.
- rumamies-
Mies voi olla ujo mutta naiset on todella ujoja kun ei ne puhu mitään. Ilmeisesti naiset ei osaa kirjoittaa tai naiset halua tutustua jos mies ei ole tosi komea. Nettideitit on vain komeille ja kauniille, tarjontaa ei ole tavallisille tai rumille ja naiset pitää usein miestä rumana.
- huuha
Niinpä...
Jos viesti on: mitä kuuluu, niin eipä vastaukseen ole aihetta.
Tämä tuntuu olevan useimman älykääpiön viestin aloitus!
Täällä sitten itkevät, miksi eivät saa vastauksia ! !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1672069- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561596Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075