Oioioioioioioioioioi

15672345

Ootte te naiset tosi kivoja kun ette vastaa ikinä.

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äplökjlkhjgfd

Vastaan kyllä niille miehille joista kiinnostun. Jos viestejä tulee yli kymmenen päivässä niin kaikille en todellakaan pysty vastaamaan enkä edes halua.

• Seuraavaan profiiliin siis

• Giilia

Kiltit kultaiset miehet, laittakaa jo siihen ensimmäiseen viestiinne jotain muuta kuin "lähtisitkö kahville" tai "mitä kuuluu". Kirjoittakaa jotain mistä nainen voi edes hämärästi päätellä teidän lukeneen hänen profiilitekstinsä.
      Minulla oli muinoin Suomi24 treffeissä profiili enkä kovinkaan korkeita vaatimuksia esittänyt. Ainokainen pieni toivomukseni oli, että mies olisi lähiseudulta ja perustelinkin sen vielä sillä että en halua kaukosuhdetta tai pelkkää kirjekaveria. Sitäkään vertaa ei herrat jaksaneet lyhyttä tekstiäni lukea. Viestejä satoi ympäri Suomea vaikka ilmoitin asuinpaikkanikin. Olen todella pahoillani mutta en heille ensimmäisen jälkeen vastannut yhtikäs mitään.
      Nuo "lähtisitkö kahville-tyypit" ovat joko ujoja tai muuten sanattomia tai kirjoitustaidottomia tai.. tai... tai sitten he ovat niitä jotka ihmettelevät kun heille ei vastata. En jaksa muotoilla loputtomasti ystävällisiä vastauksia tusinalle, jotka eivät edes itse osaa muuta sanoa.
      En yleistä tätä kaikkiin miehiin!!!!!!!!!

• fwefwefwefwe

Mitä siihen ensiviestiin pitäisi sitten kirjoittaa? Miksi kahvipyyntö ja täytetty profiili ei riitä?
        Ymmärtäisin siinä tilanteessa jos oma profiili olisi täysin tyhjä ja tulisi pyyntö kahville.. mutta eihän tuossa ole ongelmaa

• ei-kuulu-mitään

Siinä viestissäni on muuta kuin kahvi pyynto tai mitä kuuluu. En ikinä lähettäisi sellaisia viestejä.

• rumamies-

Mies voi olla ujo mutta naiset on todella ujoja kun ei ne puhu mitään. Ilmeisesti naiset ei osaa kirjoittaa tai naiset halua tutustua jos mies ei ole tosi komea. Nettideitit on vain komeille ja kauniille, tarjontaa ei ole tavallisille tai rumille ja naiset pitää usein miestä rumana.

• huuha

Niinpä...
      Jos viesti on: mitä kuuluu, niin eipä vastaukseen ole aihetta.
      Tämä tuntuu olevan useimman älykääpiön viestin aloitus!
      Täällä sitten itkevät, miksi eivät saa vastauksia ! !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      83
      6422
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      446
      4492
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3664
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      117
      2359
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2299
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1046
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      990
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      51
      924
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      91
      832
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59