Oioioioioioioioioioi

15672345

Ootte te naiset tosi kivoja kun ette vastaa ikinä.

7

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äplökjlkhjgfd

Vastaan kyllä niille miehille joista kiinnostun. Jos viestejä tulee yli kymmenen päivässä niin kaikille en todellakaan pysty vastaamaan enkä edes halua.

• Seuraavaan profiiliin siis

• Giilia

Kiltit kultaiset miehet, laittakaa jo siihen ensimmäiseen viestiinne jotain muuta kuin "lähtisitkö kahville" tai "mitä kuuluu". Kirjoittakaa jotain mistä nainen voi edes hämärästi päätellä teidän lukeneen hänen profiilitekstinsä.
      Minulla oli muinoin Suomi24 treffeissä profiili enkä kovinkaan korkeita vaatimuksia esittänyt. Ainokainen pieni toivomukseni oli, että mies olisi lähiseudulta ja perustelinkin sen vielä sillä että en halua kaukosuhdetta tai pelkkää kirjekaveria. Sitäkään vertaa ei herrat jaksaneet lyhyttä tekstiäni lukea. Viestejä satoi ympäri Suomea vaikka ilmoitin asuinpaikkanikin. Olen todella pahoillani mutta en heille ensimmäisen jälkeen vastannut yhtikäs mitään.
      Nuo "lähtisitkö kahville-tyypit" ovat joko ujoja tai muuten sanattomia tai kirjoitustaidottomia tai.. tai... tai sitten he ovat niitä jotka ihmettelevät kun heille ei vastata. En jaksa muotoilla loputtomasti ystävällisiä vastauksia tusinalle, jotka eivät edes itse osaa muuta sanoa.
      En yleistä tätä kaikkiin miehiin!!!!!!!!!

• fwefwefwefwe

Mitä siihen ensiviestiin pitäisi sitten kirjoittaa? Miksi kahvipyyntö ja täytetty profiili ei riitä?
        Ymmärtäisin siinä tilanteessa jos oma profiili olisi täysin tyhjä ja tulisi pyyntö kahville.. mutta eihän tuossa ole ongelmaa

• ei-kuulu-mitään

Siinä viestissäni on muuta kuin kahvi pyynto tai mitä kuuluu. En ikinä lähettäisi sellaisia viestejä.

• rumamies-

Mies voi olla ujo mutta naiset on todella ujoja kun ei ne puhu mitään. Ilmeisesti naiset ei osaa kirjoittaa tai naiset halua tutustua jos mies ei ole tosi komea. Nettideitit on vain komeille ja kauniille, tarjontaa ei ole tavallisille tai rumille ja naiset pitää usein miestä rumana.

• huuha

Niinpä...
      Jos viesti on: mitä kuuluu, niin eipä vastaukseen ole aihetta.
      Tämä tuntuu olevan useimman älykääpiön viestin aloitus!
      Täällä sitten itkevät, miksi eivät saa vastauksia ! !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5204
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4289
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      98
      3918
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      156
      2278
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1633
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1351
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      989
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      37
      933
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      867
    Aihe