buusteris kesätöis oon mutta kysymys kuuluu oon siell vaa 1kk ja mulla loppuu 31.7 nii mulla on kaks tilipäivää
-maksaako ne koeajasta kun olen myynyt silloin lehtiä
-saanko palkkaa jos en myy mitää
-voinko haastaa oikeutee jos palkka ei oo mitä luvattu!
buusteri..
4
124
Vastaukset
- moivaanmoi111111
Oon ollu kesätöissä buusterissa kesäkuussa ja aivan paska paikka oli. Sun pitää olla tosi hyvä myyjä, jotta saisit hyvän palan. Yleensähän palkan saa seuraavan kuukauden 20pv. (ainakin meilläpäin) eli itse en tiedä vielä paljonko saan. Mutta meillä maksetaan koeajasta. Ja muistaakseni kyllä jonkun summan saa, vaikkei myy mitään. En ole varma mutta jossain sopimuksessa niin luki. Ja viimeisestä kysymyksestä en osaa sanoa. Nettisivuillahan ne väittää että palkka on hyvä. Luki vielä että tunnissa saa 7e. Mutta sekin oli paskapuhetta. Toivottavasti olin avuksi :)
- NormaaliKäytäntö
Tää voi ehkä tulla hieman yllärinä, mutta se sun palkka koostuu PROVISIOSTA, eli on täysin riippuvainen siitä, paljonko olet tehnyt kauppaa. Olematon kauppamäärä = olematon provikka = olematon palkka.
- piruntonttu
no siis mulla o maanantaina tilli ja oon myyny aika hyvin nää kolme viikkoo ja mulla on ollu 1pv ku en oo saanu myytyy mut iha jees toivoo vaa parasta et tulis jotaki
- huijareita
Buusteris on tehtailtu veronkiertoo... nettiin tulos joku kattava selvitys miten ne on hoitanut sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181