buusteri..

piruntonttu

buusteris kesätöis oon mutta kysymys kuuluu oon siell vaa 1kk ja mulla loppuu 31.7 nii mulla on kaks tilipäivää
-maksaako ne koeajasta kun olen myynyt silloin lehtiä
-saanko palkkaa jos en myy mitää
-voinko haastaa oikeutee jos palkka ei oo mitä luvattu!

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moivaanmoi111111

Oon ollu kesätöissä buusterissa kesäkuussa ja aivan paska paikka oli. Sun pitää olla tosi hyvä myyjä, jotta saisit hyvän palan. Yleensähän palkan saa seuraavan kuukauden 20pv. (ainakin meilläpäin) eli itse en tiedä vielä paljonko saan. Mutta meillä maksetaan koeajasta. Ja muistaakseni kyllä jonkun summan saa, vaikkei myy mitään. En ole varma mutta jossain sopimuksessa niin luki. Ja viimeisestä kysymyksestä en osaa sanoa. Nettisivuillahan ne väittää että palkka on hyvä. Luki vielä että tunnissa saa 7e. Mutta sekin oli paskapuhetta. Toivottavasti olin avuksi :)

• NormaaliKäytäntö

Tää voi ehkä tulla hieman yllärinä, mutta se sun palkka koostuu PROVISIOSTA, eli on täysin riippuvainen siitä, paljonko olet tehnyt kauppaa. Olematon kauppamäärä = olematon provikka = olematon palkka.

• piruntonttu

no siis mulla o maanantaina tilli ja oon myyny aika hyvin nää kolme viikkoo ja mulla on ollu 1pv ku en oo saanu myytyy mut iha jees toivoo vaa parasta et tulis jotaki

• huijareita

Buusteris on tehtailtu veronkiertoo... nettiin tulos joku kattava selvitys miten ne on hoitanut sen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      39
      10563
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10122
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7921
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6324
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4902
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4727
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4066
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3413
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3127
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      221
      3060
    Aihe