Nilkkaani koskee todella paljon

Autsista

Eli nilkkaani koskee todella paljon en pysty normaalisti kävelemään oikeastaan kun astun yhdenkin askeleen nilkkani pettää heti alta. Ja sen jälkeen kipu on pahin. Eli en voi liikkua mihinkään kotisohvalta ja aina kun nousen istumaan ja lasken jalkani maahan nilkkaani koskee todella paljon. En tiedä mitä pitäisi tehdä välillä poraan sohvalla kun koskee niin vietävästi. En pysty yhtään kävelemään (en edes klenkuttamaan) en pysty raahaamaan jalkaa perässäni, en pysty pomppimaan edes yhdellä jalalla,ja nilkkaani koskee ihan sairaasti ja kaiken tämän keskellä minun toisen jalkani poli reistailee joskus niin että sekin pettää joskus alta. Voin kertoa mitä tapahtui. Eli olin todella pitkällä metsässä lenkillä ja kivet olivat todella liukkaita liukastuin yhdellä kalliolla ja kaaduin nilkkani päälle niin että rusahti. No se koski niin vietävästi että minä vain täyttä kurkkua huusin ja itkin kun sattui niin paljon. Sen jälkeen yritin nousta mutta turhaan. Onneksi vieressäni oli puu jonka oksasta sain kiinni. Mutta eikös toisesta jalastani juuri silloin pettänyt polvi ja kaaduin suoraan puun juuren päälle ja nilkkani kolahti siihen puun runkoon. Ja siinä samassa oikean käden ranteeni venähti. Yritin jotenkin päästä ylös mutta ei kerta kaikkiaan onnistunut koska ranteeni ei kestänyt sitä kipua joten en pystynyt käsillä nostaa itseäni. No sen jälkeen kokeilin vain toisella kädellä mutta ei onnistunut sillä polvi petti taas ja niin rysähdin maahan. Sitten kokeilin painaa kipeää nilkkaani terveellä ranteellani mutta kun painoin päästin oikein räväkän huudon sillä silloin oikein vihlaisi nilkkaani. En tiennyt mitä tekisin,miten pääsisin ylös ja miten pääsisin pois metsästä. No sitten älysin että miksen soita apua no olin unohtanut puhelimeni kotiin. No sitten yritin nousta taas puuta vasten niin silloin sainkin terveellä ranteellani puusta kiinni. Siinä seisoin pari minuuttia nilkka ylhäällä maasta mutta kipeällä polvella jotenkin pystyin seisomaan sen jälkeen keräsin kaikki voimani ja klenkutin kotiin. Kotipihalla parin tunnin jälkeen olin juuri lähtemässä kävelemään rappusia ylös kunnes polveni (se joka pettää alta) muljahti todella pahasti enkä mitenkään päässyt rappusia ylös. Joten niimpä otin kävely sauvat taloni seinän vierestä sillä olin juuri toipunut todella kipeästä noidan nuolesta.Ja nousin rappuset ylös. Sitten menin makaaman sohvalleni. Eli oikean jalan nilkkaani koskee, vasemman jalan polveni pettää ja oikean käden ranteeseeni koskee. Joten auttakaa

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa

En mä tiiä mitä pitäis tehä.

• Hjkkgktölhölhkllkuu

Oi voi voi ku nilkkaasi koskee

• Ei.kiinnostanut.lukea

Melkoinen oksennus tuo kirjoituksesi. Ei kiinnostanut pätkääkään lukea sitä, koska se näytti niin järkyttävältä.

Opettelisit jakamaan tuollaisen vuodatuksen kappaleisiin, niin ehkä joku viitsisi lukeakin sen. Muutoin tuhlaat energiaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      200
      4463
    2. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      73
      3846
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      103
      3006
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      2875
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      93
      2667
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2137
    7. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2128
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2092
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      87
      2059
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      37
      1839
    Aihe