Nilkkaani koskee todella paljon

Autsista

Eli nilkkaani koskee todella paljon en pysty normaalisti kävelemään oikeastaan kun astun yhdenkin askeleen nilkkani pettää heti alta. Ja sen jälkeen kipu on pahin. Eli en voi liikkua mihinkään kotisohvalta ja aina kun nousen istumaan ja lasken jalkani maahan nilkkaani koskee todella paljon. En tiedä mitä pitäisi tehdä välillä poraan sohvalla kun koskee niin vietävästi. En pysty yhtään kävelemään (en edes klenkuttamaan) en pysty raahaamaan jalkaa perässäni, en pysty pomppimaan edes yhdellä jalalla,ja nilkkaani koskee ihan sairaasti ja kaiken tämän keskellä minun toisen jalkani poli reistailee joskus niin että sekin pettää joskus alta. Voin kertoa mitä tapahtui. Eli olin todella pitkällä metsässä lenkillä ja kivet olivat todella liukkaita liukastuin yhdellä kalliolla ja kaaduin nilkkani päälle niin että rusahti. No se koski niin vietävästi että minä vain täyttä kurkkua huusin ja itkin kun sattui niin paljon. Sen jälkeen yritin nousta mutta turhaan. Onneksi vieressäni oli puu jonka oksasta sain kiinni. Mutta eikös toisesta jalastani juuri silloin pettänyt polvi ja kaaduin suoraan puun juuren päälle ja nilkkani kolahti siihen puun runkoon. Ja siinä samassa oikean käden ranteeni venähti. Yritin jotenkin päästä ylös mutta ei kerta kaikkiaan onnistunut koska ranteeni ei kestänyt sitä kipua joten en pystynyt käsillä nostaa itseäni. No sen jälkeen kokeilin vain toisella kädellä mutta ei onnistunut sillä polvi petti taas ja niin rysähdin maahan. Sitten kokeilin painaa kipeää nilkkaani terveellä ranteellani mutta kun painoin päästin oikein räväkän huudon sillä silloin oikein vihlaisi nilkkaani. En tiennyt mitä tekisin,miten pääsisin ylös ja miten pääsisin pois metsästä. No sitten älysin että miksen soita apua no olin unohtanut puhelimeni kotiin. No sitten yritin nousta taas puuta vasten niin silloin sainkin terveellä ranteellani puusta kiinni. Siinä seisoin pari minuuttia nilkka ylhäällä maasta mutta kipeällä polvella jotenkin pystyin seisomaan sen jälkeen keräsin kaikki voimani ja klenkutin kotiin. Kotipihalla parin tunnin jälkeen olin juuri lähtemässä kävelemään rappusia ylös kunnes polveni (se joka pettää alta) muljahti todella pahasti enkä mitenkään päässyt rappusia ylös. Joten niimpä otin kävely sauvat taloni seinän vierestä sillä olin juuri toipunut todella kipeästä noidan nuolesta.Ja nousin rappuset ylös. Sitten menin makaaman sohvalleni. Eli oikean jalan nilkkaani koskee, vasemman jalan polveni pettää ja oikean käden ranteeseeni koskee. Joten auttakaa

3

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa

En mä tiiä mitä pitäis tehä.

• Hjkkgktölhölhkllkuu

Oi voi voi ku nilkkaasi koskee

• Ei.kiinnostanut.lukea

Melkoinen oksennus tuo kirjoituksesi. Ei kiinnostanut pätkääkään lukea sitä, koska se näytti niin järkyttävältä.

Opettelisit jakamaan tuollaisen vuodatuksen kappaleisiin, niin ehkä joku viitsisi lukeakin sen. Muutoin tuhlaat energiaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2832
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      27
      2651
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2306
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1891
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1773
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      52
      1605
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1513
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      29
      1399
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      44
      1326
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26