Nilkkaani koskee todella paljon

Autsista

Eli nilkkaani koskee todella paljon en pysty normaalisti kävelemään oikeastaan kun astun yhdenkin askeleen nilkkani pettää heti alta. Ja sen jälkeen kipu on pahin. Eli en voi liikkua mihinkään kotisohvalta ja aina kun nousen istumaan ja lasken jalkani maahan nilkkaani koskee todella paljon. En tiedä mitä pitäisi tehdä välillä poraan sohvalla kun koskee niin vietävästi. En pysty yhtään kävelemään (en edes klenkuttamaan) en pysty raahaamaan jalkaa perässäni, en pysty pomppimaan edes yhdellä jalalla,ja nilkkaani koskee ihan sairaasti ja kaiken tämän keskellä minun toisen jalkani poli reistailee joskus niin että sekin pettää joskus alta. Voin kertoa mitä tapahtui. Eli olin todella pitkällä metsässä lenkillä ja kivet olivat todella liukkaita liukastuin yhdellä kalliolla ja kaaduin nilkkani päälle niin että rusahti. No se koski niin vietävästi että minä vain täyttä kurkkua huusin ja itkin kun sattui niin paljon. Sen jälkeen yritin nousta mutta turhaan. Onneksi vieressäni oli puu jonka oksasta sain kiinni. Mutta eikös toisesta jalastani juuri silloin pettänyt polvi ja kaaduin suoraan puun juuren päälle ja nilkkani kolahti siihen puun runkoon. Ja siinä samassa oikean käden ranteeni venähti. Yritin jotenkin päästä ylös mutta ei kerta kaikkiaan onnistunut koska ranteeni ei kestänyt sitä kipua joten en pystynyt käsillä nostaa itseäni. No sen jälkeen kokeilin vain toisella kädellä mutta ei onnistunut sillä polvi petti taas ja niin rysähdin maahan. Sitten kokeilin painaa kipeää nilkkaani terveellä ranteellani mutta kun painoin päästin oikein räväkän huudon sillä silloin oikein vihlaisi nilkkaani. En tiennyt mitä tekisin,miten pääsisin ylös ja miten pääsisin pois metsästä. No sitten älysin että miksen soita apua no olin unohtanut puhelimeni kotiin. No sitten yritin nousta taas puuta vasten niin silloin sainkin terveellä ranteellani puusta kiinni. Siinä seisoin pari minuuttia nilkka ylhäällä maasta mutta kipeällä polvella jotenkin pystyin seisomaan sen jälkeen keräsin kaikki voimani ja klenkutin kotiin. Kotipihalla parin tunnin jälkeen olin juuri lähtemässä kävelemään rappusia ylös kunnes polveni (se joka pettää alta) muljahti todella pahasti enkä mitenkään päässyt rappusia ylös. Joten niimpä otin kävely sauvat taloni seinän vierestä sillä olin juuri toipunut todella kipeästä noidan nuolesta.Ja nousin rappuset ylös. Sitten menin makaaman sohvalleni. Eli oikean jalan nilkkaani koskee, vasemman jalan polveni pettää ja oikean käden ranteeseeni koskee. Joten auttakaa

3

289

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa

En mä tiiä mitä pitäis tehä.

• Hjkkgktölhölhkllkuu

Oi voi voi ku nilkkaasi koskee

• Ei.kiinnostanut.lukea

Melkoinen oksennus tuo kirjoituksesi. Ei kiinnostanut pätkääkään lukea sitä, koska se näytti niin järkyttävältä.

Opettelisit jakamaan tuollaisen vuodatuksen kappaleisiin, niin ehkä joku viitsisi lukeakin sen. Muutoin tuhlaat energiaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1314
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      25
      947
    3. 68
      782
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      758
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      718
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      655
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      622
    9. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      595
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      548
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      532
    13. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      76
      527
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      527
    15. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    16. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      89
      468
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      455
    18. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      454
    19. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      451
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36