Nilkkaani koskee todella paljon

Autsista

Eli nilkkaani koskee todella paljon en pysty normaalisti kävelemään oikeastaan kun astun yhdenkin askeleen nilkkani pettää heti alta. Ja sen jälkeen kipu on pahin. Eli en voi liikkua mihinkään kotisohvalta ja aina kun nousen istumaan ja lasken jalkani maahan nilkkaani koskee todella paljon. En tiedä mitä pitäisi tehdä välillä poraan sohvalla kun koskee niin vietävästi. En pysty yhtään kävelemään (en edes klenkuttamaan) en pysty raahaamaan jalkaa perässäni, en pysty pomppimaan edes yhdellä jalalla,ja nilkkaani koskee ihan sairaasti ja kaiken tämän keskellä minun toisen jalkani poli reistailee joskus niin että sekin pettää joskus alta. Voin kertoa mitä tapahtui. Eli olin todella pitkällä metsässä lenkillä ja kivet olivat todella liukkaita liukastuin yhdellä kalliolla ja kaaduin nilkkani päälle niin että rusahti. No se koski niin vietävästi että minä vain täyttä kurkkua huusin ja itkin kun sattui niin paljon. Sen jälkeen yritin nousta mutta turhaan. Onneksi vieressäni oli puu jonka oksasta sain kiinni. Mutta eikös toisesta jalastani juuri silloin pettänyt polvi ja kaaduin suoraan puun juuren päälle ja nilkkani kolahti siihen puun runkoon. Ja siinä samassa oikean käden ranteeni venähti. Yritin jotenkin päästä ylös mutta ei kerta kaikkiaan onnistunut koska ranteeni ei kestänyt sitä kipua joten en pystynyt käsillä nostaa itseäni. No sen jälkeen kokeilin vain toisella kädellä mutta ei onnistunut sillä polvi petti taas ja niin rysähdin maahan. Sitten kokeilin painaa kipeää nilkkaani terveellä ranteellani mutta kun painoin päästin oikein räväkän huudon sillä silloin oikein vihlaisi nilkkaani. En tiennyt mitä tekisin,miten pääsisin ylös ja miten pääsisin pois metsästä. No sitten älysin että miksen soita apua no olin unohtanut puhelimeni kotiin. No sitten yritin nousta taas puuta vasten niin silloin sainkin terveellä ranteellani puusta kiinni. Siinä seisoin pari minuuttia nilkka ylhäällä maasta mutta kipeällä polvella jotenkin pystyin seisomaan sen jälkeen keräsin kaikki voimani ja klenkutin kotiin. Kotipihalla parin tunnin jälkeen olin juuri lähtemässä kävelemään rappusia ylös kunnes polveni (se joka pettää alta) muljahti todella pahasti enkä mitenkään päässyt rappusia ylös. Joten niimpä otin kävely sauvat taloni seinän vierestä sillä olin juuri toipunut todella kipeästä noidan nuolesta.Ja nousin rappuset ylös. Sitten menin makaaman sohvalleni. Eli oikean jalan nilkkaani koskee, vasemman jalan polveni pettää ja oikean käden ranteeseeni koskee. Joten auttakaa

3

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa

      En mä tiiä mitä pitäis tehä.

    • Hjkkgktölhölhkllkuu

      Oi voi voi ku nilkkaasi koskee

    • Ei.kiinnostanut.lukea

      Melkoinen oksennus tuo kirjoituksesi. Ei kiinnostanut pätkääkään lukea sitä, koska se näytti niin järkyttävältä.

      Opettelisit jakamaan tuollaisen vuodatuksen kappaleisiin, niin ehkä joku viitsisi lukeakin sen. Muutoin tuhlaat energiaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe