Kreikka ulos eurosta, persut hallituksesta

1815

On kansan syvien rivien tahto.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhiähäh

kannatetaan.

• Hallaahonäänestäjä7

Israel rakentaa ainoan vapaan rajansa aitaa Jordanian vastaiselle rajalle, tarkoituksena on estää
      islamilainen ISIS-yms. vyörytys. Muuta rajat on jo aidattu

Israel has taken one more step to walling itself off from its neighbors.

The border with Jordan is the last Israeli frontier that is totally open to a neighboring country; the borders with Egypt, Syria and Lebanon are all fenced off

ISRAEL ON TÄRKEIN ESTE MAAILMASSA MUSLIMIEN VYÖRYTYSTÄ VASTAAN VÄLIMERELLÄ. Siksi Perussuomalaiset kiittävät Israelin toimintaa vapaan maailman tukemisesta ja vapauden säilyttämisestä Välimerellä

Pitäisi Suomen ryhtyä rajatoimenpiteisiin vastavuoroisesti, stalinisti-putinismin rajaamiseksi miehitettyyn
      Karjalaan ja Petsamoon?

• Ei haittaisi aloittajan skenaario ainakaan minua.

• joopajoojoopajoo

Nämä Kelan ja sossusen katkerat vasemmisto-vihreät elätit pääsivät taas jakamaan kansan rahoja loisille, että kehitysapuun..

• 5477g

Ja perseet jakaa kreikkaan.

• odotellaaaaan

Aloittajan aivopierun voi siis tulkita niin, että kun persut on hallituksessa niin Kreikka lentää ulos eurosta???? Jää nähtäväksi :D

• No_ei_päätä---

.

Eipä noissa aloituksissa ole tosiaan loogisesti ollut päätä eikä häntääkään

.

• ei-eu-lle

ja Suomi pois eu sta.

• jippiajeee

Nyt On Duunarillakin varaa ajella uudella autolla kun Timppa puhui autoveron pois, pikku moka kävi Etyjin kanssa mutta rahallahan siitä selviää,En kait antanut ääntäni turhaan??? Kreikan olo Eu ssa on yks lysti kukaan ei koskaan olettanutkaan että maksaisivat latinlatia.

• Väärensivät liittyessään budjettinsa. Siksi homma kusee nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe