Olen 18 vuotias nainen ja minusta on alkanut tuntua että mieheni on väärä minulle. Seurustelen 20 vuotiaan kanssa. Hän on hyvin ujo ja sisäänpäin vetäytynyt jöröjukka. Minä olen taas hyvin sosiaalinen ja ihmisrakas ihminen. Haluaisin käydä kaikkialla mutta mieheni ei lähde. Ja olisin halukas lähtemään yksin mutta hän on myös hyvin mustasukkainen ja omistava eikä päästä minua mihinkään. Olen alkanut voimaan huonosti tässä suhteessa olen ahdistunut ja tunteeni ovat kadonneet Onko tämä merkki että mieheni on väärä minulle. Ja mitä minun pitäisi tehdä :o Ainiin minä vielä käyn töissä ja miehelleni ei kelpaa mikään työ joten hän vain notkuu kotona ja valittaa kun on rahat tiukilla. Mitä tässä pitäisi tehdä kiitos jos jollain olisi sama tilanne. :o
Olenko väärän miehen kanssa !!
4
111
Vastaukset
- Oppeliini1
Miksi sinä valitset miehen joka edustaa kaikkea sitä minkä sinä ( ja lukijat) huomaavat kieroutuneeksi?
Miksi sinulle ei kelpaa rehelliset, työtä pelkäämättömät, eteenpäin menevät miehet? Miehet, jotka kunnioittavat itseään ja muita, sinua mukaanlukien?- Jepslki
18 vuotias nainen
nainen
lapsi siis vielä, ei ton ikänen tiiä viel mistään mitään
inb4 oon henkisesti aikuinen
- lorppu
Lähehän pois vaan tollasesta suhteesta. Turhaan ittees rikot ja kulutat siinä. Eteenpäin vaan ja älä kato taakses.
- johanna34
Lähde pois tuollaisesta suhteesta. Mies purkaa omaa pahaa oloaan sinuun, on mustasukkainen jne. Lähde, älä sido itseäsi tuollaiseen mieheen ja elämään. Moni nainen on sen virheen tehnyt ja huonosti on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715