Olin viikonloppuna viettämässä iltaa kaveriporukan kanssa. Jossain vaiheessa iltaa yhden kaverin tyttöystävä alkoi kahden kesken kertomaan omista parisuhteeseen liittyvistä ongelmistaan. Kertoi muunmuassa että ei saa mitään huomiota mieheltään, ja että mies, joka on kaverini oli lyönyt naista edellisenä viikonloppuna. Kuuntelin naisen murheita mutta kerroin että en osaa sanoa mitä hänen kannattasi tehdä. Silittelin tämän naisen olkapäätä varovaisesti, jonka jälkeen hän otti minusta kiinni ja suuteli suulle vastasin suudelmaan ja suudeltiin jonkinaikaa. Tämän jälkeen nainen kertoi että häntä panettaa, ja olisi halunnut tulla luokseni yöksi. En kutsunut häntä luokseni, koska en halua pilata välejä kaveriini, jos tästä jutusta olisin jäänyt kiinni. Naisen mies joka on aika kova ottamaan alkoholia ja oli jo sammunut.
Suutelin naista ensimmäistä kertaa 32 vuotiaana
10
51
Vastaukset
- AinaPannaan
Olisit pannu! Silloin pannaan kun pillua on tarjolla. Siltä kaverilta et kuitenkaan saa persettä, joten turhaan sitä mielistelet. Pillu on tärkeämpi kuin kaverit, muista sä se!
- Ex--avoliittolainen
Muutappa tyttöystävän kanssa yhteen. Johan alkaa kavereiden seura kiinnostamaan pillua enemmän kun on pannut tarpeeksi monta kertaa.
- loyalty.is.rare
Toivottavasti oli hyvä kunnon kaveri kyseessä, siinä tapauksessa teit hyvin.
- palstailija
Hyvin tehty, kun laitoit kaveruuden etusijalle. Itsellä samanlaisia kokemuksia, eli vedän puoleeni näitä naisia, jotka haluavat valittaa parisuhdeongelmistaan ja paskoista mieskokemuksistaan. Totuutta näistä naisten miehistä ei voi tietää, ehkä naiset näillä jutuilla antavat vain itselleen syyn pettää. Eronneiden kanssa ei ole tietysti ongelmaa :).
Jokainen naiskokemus on kokemattomalle miehelle tärkeä. Ensi kerralla voit jo onnistua! - ryppis
Eli sulla oli synttärit äskettäin?
- superatmia
Itse suutelin naista ensimmäisen kerran 33 vuotiaana. Olihan se outo juttu että mitäs nyt kun ei vain suudeltu kevyesti huulille kuten olin kuvitellut vaan nainen työnsikin kielensä suuhuni. Onhan tämä jotenkin säälittävää kun olen ollut naisen kanssa sängyssä vain 5 kertaa koko elämäni aikana.
- dgdgfdfs
Minäkin suutelin naista ensimmäisen kerran yli 30-vuotiaana. Nainen teki aloitteen, ja kysyi voimmeko suudella. Emme olleet sopivia toisillemme, mutta arvostan sitä että nainen näki ujouden läpi ja antoi tilaisuuden.
Itsevarmuuteni kohosi niin paljon että luultavasti siksi aika lyhyen ajan sisällä sain osakseni toisenkin aloitteen. - HappyFace33
Minäkään en pannut varattua tosi kaunista naista ensin. Jonkin ajan päästä panin koska nainen kertoi että ovat eroamassa. Pantiin 4 kertaa ja nainen ei kai eronnut sittenkään.
- DarkFear-ei-kirj
Ja mä kun sitä en myöskään ole koskaan suudellut enkä pannut naisia. Mä kun sitä olenkin neitsyt setä. Ja mä kun sitä olenkin homo, niin mua kun sitä ei edes naiset kiinnosta. Ja mulla kun sitä onkin tukka kuin Juicella, niin sitä kun ei naisiakaan kiinnosta mua poikuudestani päästää.
- neitytsetä30plus
Minä vielä odotan tilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303918
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51001- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861