Kemi narkkareiden paratiisi?

Rytkänasukki

Kun lukee lehtiä ja kuuntelee ihmisiä, niin olen tullut siihen tulokseen että Kemi on luultavasti Narkkareiden paratiisi. Kemissä tuntuu olevan jatkuvasti ongelmia näiden huumeiden käyttäjien kanssa ja ilmeisesti poliisi on jollain tavoin voimaton, koska ilmiö tuntuu ainakin kuulopuheiden perusteella rehottavan. Olihan tuossa Posarissakin aika mielenkiintoinen tilasto rattijuopoista ja sekakäyttäjistä ja senkin perusteella Kemi on (valitettavasti) tilastojen ykkönen.

Jotakin pitäisi varmaan tehdä, jotta laittomat huumeet saadaan kitkettyä pois Kemistä, mutta miten? Siinä jokaiselle pohdittavaa.

Tornio on naapurikaupunkimme, mutta siellä vastaavanlaista ilmiötä ei ole näin suuressa mittakaavassa ja hyvä niin.

8

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillähän saatas jo paljon aikaiseksi, kun ei päästettäs niitä torniolaisi tänne. Sama pätee myös simo-ja keminmaalaisiin.

      • äonousuun

        Kyllä jos Kemiin tulee (eksyy)ulkopuolelta joku,niin se ei muuta tee kun nostaa Kemin älykkyyttä.


    • mjhhytress

      Kemin päättäjät ovat tehneet sopimuksen Tornion kanssa, kaikki siellä olevat hörhöt otetaan tänne, näin Itätuulen huonokuntoiset asunnot saadaan uusiokäyttöön. Tämä oli erittäin huono päätös, meillä on näitä hörhöjä riittävästi täälläkin. Mutta näitä huonoja päätöksiä on kyllä muitakin, ensin päätetään, ei yhtään ajatella mitä ongelmia tuo tullessaan.

    • Siinä-syy

      Kemi ympäristökuntineen on sukurutsan mekka.

    • Mekkamekko

      Joka kaupunki on mekka missä ihmiset saa mitä haluaa.hyvässä ja pahassa.itse olen addikti naisiin.riittävästi saa vaikka laatu ei häävi.menee jos ei makustele.

    • Kemiss

      No kemis on kaikki muutkin tilastot korkeat ei pelkästään nyrkki löytyy vitun laiskoja työihmisiä sairasloma tilaston kärki vetäjä on Kemi loistavaa Kemi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe