Minkä pituinen nainen viehättää teitä eniten vai onko pituudella oikeastaan mitään merkitystä?
Naisen pituus
35
<50
Vastaukset
- töötsis
Ei o väliä,sängyssä tasottuu pituuserotkin.Monilla lyhyillä miehillä on itseään pidempi nainen.
- Eikömenejojakeluun
Jotkut tykkää pitkistä, jotkut lyhyistä, jotkut siltä väliltä olevista ja joillekin ei mitään väliä... Miksi tästä samasta asiasta pitää aina kysellä? Ei kukaan voi antaa vastausta kaikkien miesten puolesta, makuja on monia ja pituus varmaan niitä asioita jotka vähiten merkitsee loppupeleissä.
- mäkinhaluankuulla
Täällä olisi myös nainen jota kiinnostaisi kuulla, minkä pituiset naiset yleensä viehättävät miehiä. Ja miehen oma pituus mukaan totta kai :)
Olisi kiva kuulla, mikä olisi se ihan "paras" pituus eli ihannepituus ja ärsyttääkö tai vähentääkö kiinnostusta, jos nainen on sitä ihannetta lyhyempi tai pidempi? - Etolekiinnostava
mäkinhaluankuulla kirjoitti:
Täällä olisi myös nainen jota kiinnostaisi kuulla, minkä pituiset naiset yleensä viehättävät miehiä. Ja miehen oma pituus mukaan totta kai :)
Olisi kiva kuulla, mikä olisi se ihan "paras" pituus eli ihannepituus ja ärsyttääkö tai vähentääkö kiinnostusta, jos nainen on sitä ihannetta lyhyempi tai pidempi?Haista huilu, tyhmä akka.
- Jackal_5on
Johtuen luultavasti siitä että oma ensirakkauteni on pienehkö ja siro-piirteinen, iso osa minua kiinnostavista naisista on vähän keskimääräistä lyhyempiä, mutten oikeastaan koe pituuden olevan mikään kummoinen vaikuttaja ulkonäössä; ihmisen kuvasta osaa pääsääntöisesti sanoa onko tämä viehättävä vai ei, mutta ilman kunnollista vertailukohtaa yleensä ei sitä minkä kokoinen tämä on.
Ja oma pituuteni kiinnostaa, niin se on n. 170-sentin luokkaa. Itseäni(178cm) lyhyemmät naiset jotensakin viehättävät minua. Semmottiis että ovatten noin puoltapäätä lyhyempiä.
Tosin se että tuosta poikkeaa ei ole kuitenkaan mikään ärsytys/pettymys. Sinällään aivan sama minkä pituunen toinen on.- kwsä2015
177-185 cm
- eimtnväliä
kunhan ei mikään amazoni ole joka kantaa niskasta makkariin tai hobitti.
- 179cm
mitäs väliä jso nainen sut kantaa makkariin?
- Vielä.vähän.aikaa.100.v
Mieluusti vähän itseäni lyhyempi. Senttejä en osaa sanoa kun ei ole tullut kysyttyä niitten hyvännäköistenpituutta. Ei kyllä muutakaan, ovat pysytelleet sen verran etäällä minusta ettei ole tullut tilaisuuttakaan...
- pituinen
Sillä on iso merkitys, että nainen on omasta mielestään juuri oikean pituinen.
Luulen, että en ihastuisi naiseen joka on korkokengissä minua pidempi (183 cm). - pitkätonkauniita
rumilukset ovat aina siellä 160-170 haarukassa.. sen sijaa pItkää rumaa naista en ole ikinä nähnyt
- Ihanparhaat
Ei pituudella ole mitään tekemistä kauneuden kanssa, ei se määritä kasvojen piirteitä millään tavalla. Mutta täytyy sanoa että juuri tuosta pituusluokasta löytyy mielestäni (noin niin kuin pituuden puolesta) kaikista sopusuhtaisimmat naiset.
- 10p10
Ei ole lopulta väliä. Lyhyemmissä ja pitemmissä omat hyvät puolensa.
- tumpeloz
Kaikki käy kunhan saamapuolelle jääpi. :)
- Eräkettu
Ite oon aika jäätävän pitkä...
On tullu seurusteltua ihan sellasen taskuun pantavan muijan kanssa joka oli lähemmäs puolta metriä lyhyempi.- sorinyvaan
Tää sun "jäätävän pitkä" on arvatenkin max. 185cm? Eli oot mieheks pätkä.
- Eräkettu
sorinyvaan kirjoitti:
Tää sun "jäätävän pitkä" on arvatenkin max. 185cm? Eli oot mieheks pätkä.
En nyt tiiä onko 185cm nyt niin pätkä.
199cm.
- Tallman
Sanoisin, että pitkänä miehenä (188) semmonen 175 nainen on aika optimi. Ainakin omalla kohdalla olen näin todennut...
- uho
155-170cm nainen
- Eräkettu
Naisen pitää olla sellane kiva pikku pakkaus.
Kyllä mie voin hoitaa sitten sen voima puolen suhteessa. - HyiPersJalkaset
Lyhyet naiset ovat aivan kamalia, siis sellaiset 150cm ja alle. ei kiinnosta kyllä yhtään semmoset persjalkaset :D
- gjfgjfgfghf
Huvittavaa että juuri mikään ei ole iso turnoff naisessa (paitsi ylipaino) mutta jos mietitään naisten vaatimuksia miehille niin pitää olla pitkä pituus, komeat kasvot, isot tulot, iso penis, sosiaalinen kova luonne ym ym ym ym ym ym
- Eräkettu
Niin..
Tarpeeksi ku panettaa niin alkaa kelpaan se "vähä" rumempikin eukko. - juurinen
No normaalipituinen on hyvä. 165-hitusen yli 170cm. Sille välille, niin hyvä on. Toki juu pidempi tai lyhyempikin kelpaa (tai siis sinkkuna kelpasi), en sillä sano, mutta jos ihannetta kysytään, niin keskipituinen on hyvä.
Oma rouva onneksi 169cm, joten passeli! Itselläni mittaa 181cm. - foxjumpsoverthelazydog
Pikkubrunetet on ainakin tosi ärsyttaviä. Spoilaa aina Zen & Zelipatos fiilarit.
- Aikuinenmies2
Jostain luin että 167 cm on Naiselle kaikista paras pituus. (ja sitten alle 75 kg)
- Sääretärmisuliini
Oon ite n176 cm/ 75-80kg (vaihtelee kilpirauhasen poiston jälkeen. Pitkät muodokkaat sääret, selkeä vyötärö ja pyöreä pylly, tissit omasta mielestäni paras piirre., isot, pystyt ja terhakkaat. vaalea, pitkä , paksu tukka. Mieheni muutaman sentin lyhyempi, mutta harteikas "äijä"....se on vaan ylpeämpi, jos vedän esim korkekorkoiset saappaat jalkaan. Oon kuulemma edeustusvaimomatskuu :D <3
- Eräkettu
Syvyys merkkaa kans..
Pitäs saaha uppoamaan palleja myöten. - iiiu
Naisen kuuluu olla lyhyt. 160 cm max.
- Eräkettu
2metriset amatsoonit eivät ole nättejä..
- pitkätietenkin
mallitkin ovat pitkiä ja kauniita
- tosimieshki
Noin 150 - 160 cm nainen on paras.
- Eräkettu
Aika julman näköstä touhua ku meikäläisen kokonen kaveri niinsanotusti pariutuu 150-160cm typykän kanssa.
- tuntoaisti
tiukkuus vaikutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406