Olen homo. Kassatyttöni on kassapoju ja otan nytkin parrua perseeseen.
Jos haukutte niin alennutte henkilöhyökkäykseen ja shaming languageen.
Olen oikea Ex__PUA. Turha tulla böittämään, että olen trolli. Itte oot!
On aika kertoa totuus
9
<50
Vastaukset
- Vainoonliikkeellä
Ongelmasi on sinun ongelmasi Ja ihan täysin henkilökohtaisesti näköjään.
- Ex__PUA
Ei mulla mitään vaimoa ole eikä tule.
- Ex__PUA
Turha tulla myöskään vittuilemaan sanavirheestäni. Kusta lensi äsken silmääni tai sitten syfilis on edennyt jo silmiin asti. Kuppa minulla ei ainakaan ole, koska se on niin lähellä sanaa kurppa ja inhoan kurppia!
- Ex__PUA
Vitun trolli!
Ei pidä paikkaansa. Henkilölanguage ja shaming hyökkäys! Eiku...itte oot! - Ex__PUA
Paskatrolli! Olen oikeasti mies isolla Ämmällä ja tykkään kopsutella hevosia eli olen eläimiin päin kovasti kallellaan.
- 804r09
NYT SINÄ SAIRAS HINTTARI TURPA KIINNI !!!!!!!!!!!!
- Ex__Pua
Itte oot!
Henkilöhyökkäys, shaming language ja osui ja upposi!
Kuinka monen miehen käyttämä huora olet, paskahousutäti?
- Ex__PUA
Minä otan ja työnnän suoleen ja sitä te kurpat ette määrää!!
Jos olen homo niin olen, jos olen hetero niin olen..mutta jos jos joskus tekee mieli ottaa suoleen miehen kovaa niin te kurpat ette sitä määrää!! - muahhhaahhhaa
on teillä olllu hauskaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862