Sellaista jossa liian lyhyet, vanhat ja muuten ei toivotut eivät pääse edes katsomaan profiiliani? Saa olla maksullinen deittipalvelu, jos on OIKEASTI hyvä.
Eikä sitten tarvi alkaa luennoimaan siitä, että pitää olla positiivinen, aurinkoinen ja plää plää.
En halua että profiiliani kyylää kaikki. On kiusallista kun avaat vaikkapa jonkun pätkän profiilin ja se heti tulkitsee, että olen kiinnostunut ja lähettää viestiä lukematta mitä minulla on ihanneprofiilissani.. Olisi helpompaa jos profiiliin ei edes pääsisi ei toivotut.
Sehän ei tietysti ole mainostajien kannalta toivottu tilanne, mutta olen valmis maksamaan, jos palvelu on hyvä.
Onko olemassa tiukan seulan nettideittiä..?
9
<50
Vastaukset
- 777777______
Sama juttu. Kun sais läskit ämmät pysymään poissa siitä maksaisi jotain.
- Kirahvii
No, se on just se ett toiset tykkää pullukasta, toiset laihasta ja kaikki päsee kyyläämään ja viestittelemään. Suomi24:n seula ei tunne pituus- ja painorajaa.
- asssasdff
Älä tuhlaa rahojasi maksullisiin nettipalveluihin. Laatumiehet harvemmin ovat kiinnostuneet 185cm pitkistä koripalloilija naisista.
- Kirahvii
En ole 185 pitkä vaan 175, mutta miehet on amalan lyhyitä. Sitten ne vielä valehtelee pari senttiä lisää.
- öljruuo
Eikö SUoli24:ssä voi säätää asetuksia niin että yhteyttä voi ottaa vain jos täyttää kriteerit ?
- jdkldsn
Kyllä yhteydenottoja voi rajata s24:ssäkin ainakin iän ja asuinpaikan perusteella. Eli vanhat ukot ja citymiehet/peräkylän ukkomiehet voi rajata makunsa mukaan pois.
Mutta mitäs väliä pituudella on? 170 cm miehet on ihan hyviä :)
- Mulkun-Omistaja
Pitäisi olla sellanen että pinnalliset naiset estettäisiin. No eihän ketään jäisi jäljelle.
- jejei
Ilmeisesti Eliittikumppanissa profiilia pääsevät tutkimaan ainoastaan omat hakukriteerit täyttävät käyttäjät. Toki sitten itse ei myöskään pääse katselemaan kuin sellaisien käyttäjien profiileja, joiden hakukriteereihin itse sopii. Kyseinen palvelu perustuu nimenoman näihin kumppaniehdotuksiin. Tarkemmin tietoa löytyy: http://www.nettideittailu.com/eliittikumppani-arvostelu/
- yghy
Klikkaa itsesi omaan "Profiili" ylhäällä oikealla ja valitse "Käyttäjätili"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708