21v/125kg/187cm.
Olis kiva saada samanhenkinen kaveri mukaan laihduttaan että motivaatio ei pääsis taas tippumaan :> tavoitteena ois saada paino taas sinne sadan kilon paikkeille.
Jos kiinnostaa vaihdella ideoita ja puhua paskaa niin jätä viesti!
Skype/whatsapp löytyy.
Laihdutuskaveri haussa :--) 21v.
4
142
Vastaukset
- Kati17
Mooi! Mullakin meinaa toi motivaatio kadota ain vähä välii.. Ois tosi kiva saada kaveri tähä laihdutuksee, et loppuvuodesta ois jo jonki näköses kuosis :D ! Oon naispuolinen 17-vuotias /78kg/174cm. :) Jos huolit vähä nuorempaa nii laita vaikka puhelinnumeros mun s-postiin niin lisään sut whatsappissa, tai sitte voidaa laitella s-posteja :)! [email protected]
Ei sillä iällä mitään välii, mut lähtökohdat sais olla jotenki samas mittasuhteessa et siit sais enemmän irti :> sulla on kuitenki aika vähän tota pudottamista, niin en varmaan olis mikään paras motivoija.
- Tiityyy
Moro! Täällä olisi 20v/177cm/93, tavoite olis siellä -20kg.
- helij_
Moikka! :) ite täytän lokakuussa 20v ja tämän aamuinen paino oli 125kg ja pituutta on ~175cm.. kaiken kaikkiaan oon lähteny pudottamaan 155.5:stä :o mutta nyt reilu vuoden pysyny /- 5kg sisällä :/.. Ota/ottakaa ihmeessä yhteyttä! Ja itekin kaipailisin noin samoissa mitoissa olevia pudottajia ;)
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542608
- 622482
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p231987- 621782
- 541750
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa291098Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118807Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36797