21v/125kg/187cm.
Olis kiva saada samanhenkinen kaveri mukaan laihduttaan että motivaatio ei pääsis taas tippumaan :> tavoitteena ois saada paino taas sinne sadan kilon paikkeille.
Jos kiinnostaa vaihdella ideoita ja puhua paskaa niin jätä viesti!
Skype/whatsapp löytyy.
Laihdutuskaveri haussa :--) 21v.
4
116
Vastaukset
- Kati17
Mooi! Mullakin meinaa toi motivaatio kadota ain vähä välii.. Ois tosi kiva saada kaveri tähä laihdutuksee, et loppuvuodesta ois jo jonki näköses kuosis :D ! Oon naispuolinen 17-vuotias /78kg/174cm. :) Jos huolit vähä nuorempaa nii laita vaikka puhelinnumeros mun s-postiin niin lisään sut whatsappissa, tai sitte voidaa laitella s-posteja :)! [email protected]
Ei sillä iällä mitään välii, mut lähtökohdat sais olla jotenki samas mittasuhteessa et siit sais enemmän irti :> sulla on kuitenki aika vähän tota pudottamista, niin en varmaan olis mikään paras motivoija.
- Tiityyy
Moro! Täällä olisi 20v/177cm/93, tavoite olis siellä -20kg.
- helij_
Moikka! :) ite täytän lokakuussa 20v ja tämän aamuinen paino oli 125kg ja pituutta on ~175cm.. kaiken kaikkiaan oon lähteny pudottamaan 155.5:stä :o mutta nyt reilu vuoden pysyny /- 5kg sisällä :/.. Ota/ottakaa ihmeessä yhteyttä! Ja itekin kaipailisin noin samoissa mitoissa olevia pudottajia ;)
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939