21v/125kg/187cm.
Olis kiva saada samanhenkinen kaveri mukaan laihduttaan että motivaatio ei pääsis taas tippumaan :> tavoitteena ois saada paino taas sinne sadan kilon paikkeille.
Jos kiinnostaa vaihdella ideoita ja puhua paskaa niin jätä viesti!
Skype/whatsapp löytyy.
Laihdutuskaveri haussa :--) 21v.
4
82
Vastaukset
- Kati17
Mooi! Mullakin meinaa toi motivaatio kadota ain vähä välii.. Ois tosi kiva saada kaveri tähä laihdutuksee, et loppuvuodesta ois jo jonki näköses kuosis :D ! Oon naispuolinen 17-vuotias /78kg/174cm. :) Jos huolit vähä nuorempaa nii laita vaikka puhelinnumeros mun s-postiin niin lisään sut whatsappissa, tai sitte voidaa laitella s-posteja :)! [email protected]
Ei sillä iällä mitään välii, mut lähtökohdat sais olla jotenki samas mittasuhteessa et siit sais enemmän irti :> sulla on kuitenki aika vähän tota pudottamista, niin en varmaan olis mikään paras motivoija.
- Tiityyy
Moro! Täällä olisi 20v/177cm/93, tavoite olis siellä -20kg.
- helij_
Moikka! :) ite täytän lokakuussa 20v ja tämän aamuinen paino oli 125kg ja pituutta on ~175cm.. kaiken kaikkiaan oon lähteny pudottamaan 155.5:stä :o mutta nyt reilu vuoden pysyny /- 5kg sisällä :/.. Ota/ottakaa ihmeessä yhteyttä! Ja itekin kaipailisin noin samoissa mitoissa olevia pudottajia ;)
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374