21v/125kg/187cm.
Olis kiva saada samanhenkinen kaveri mukaan laihduttaan että motivaatio ei pääsis taas tippumaan :> tavoitteena ois saada paino taas sinne sadan kilon paikkeille.
Jos kiinnostaa vaihdella ideoita ja puhua paskaa niin jätä viesti!
Skype/whatsapp löytyy.
Laihdutuskaveri haussa :--) 21v.
4
81
Vastaukset
- Kati17
Mooi! Mullakin meinaa toi motivaatio kadota ain vähä välii.. Ois tosi kiva saada kaveri tähä laihdutuksee, et loppuvuodesta ois jo jonki näköses kuosis :D ! Oon naispuolinen 17-vuotias /78kg/174cm. :) Jos huolit vähä nuorempaa nii laita vaikka puhelinnumeros mun s-postiin niin lisään sut whatsappissa, tai sitte voidaa laitella s-posteja :)! [email protected]
Ei sillä iällä mitään välii, mut lähtökohdat sais olla jotenki samas mittasuhteessa et siit sais enemmän irti :> sulla on kuitenki aika vähän tota pudottamista, niin en varmaan olis mikään paras motivoija.
- Tiityyy
Moro! Täällä olisi 20v/177cm/93, tavoite olis siellä -20kg.
- helij_
Moikka! :) ite täytän lokakuussa 20v ja tämän aamuinen paino oli 125kg ja pituutta on ~175cm.. kaiken kaikkiaan oon lähteny pudottamaan 155.5:stä :o mutta nyt reilu vuoden pysyny /- 5kg sisällä :/.. Ota/ottakaa ihmeessä yhteyttä! Ja itekin kaipailisin noin samoissa mitoissa olevia pudottajia ;)
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418