Nonni!
Homman nimi on se että minulla on kaksi naista aina kerroksessa, olen ollut naimisissa lähes 20 vuotta ja eronnut reilu vuosi sitten, viimeisen 10 vuotta avioliitosta petin vaimoani pitämällä yllä salasuhteita, tosin niitä oli vain yksi kerrallaan koska muuten se menee liian monimutkaiseksi ja käry kävisi tai oli siinä muutama irtopanokin joukossa,muttei ne jäänyt onnekseni kukaan roikkumaan.
Nyt seurustelen erään naisen kanssa ja taas olen löytänyt toisenkin rakkaan naisen vaikka olin päättänyt että vain yksi muige kerrallaan.
Lähinnä sen takia koska salailu, valehtelu ja ylipäänsä valheessa eläminen on ihan hemmetin raskasta ja olen yrittänyt päästä eroon siitä.
Onkohan sukupuolivietti vaan liian korkealla?
Onko muita kellä on samaa vikaa?
Vastailkaa niin ukot ku akatki
yksi nainen ei vaan v...u riitä !
panomiehenkahle
1
<50
Vastaukset
- Kukaaneikerro
Korkee on. Olen vain kelvoton. Otatko turpaan milloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710