Jos mies rupeaa hieromaan ja hipsuttelemaan selkää, niskaa, kaulaa, poskia ja hiuksia niin kertooko se jonkinasteisesta kiinnostuksesta?
Kertooko hipsuttelu/koskettelu kiinnostuksesta?
9
496
Vastaukset
- jjoannaa
Lisäisin vielä että pieren
- joojoo__
"jonkinasteisesta" ihan varmasti!
- ka_suattaapi---
.
"No ka suattaapi se ollaannii"
har!11
. Jos mies lyö nyrkillä seinään, niin kertooko se siitä että mies on kiinnostunut seinästä vai omasta nyrkistään?
- jjoannaa
Joo kunnon vastauksia kiitos
Tuota tilanteita varmasti voi olla monia jos tämä ei ole mikään tilattu kasvo\ niska hieronta tai satu nukkumaan vieressä tai alkoholin turruttamassa ajatusmaailmassa(siis melkein tajuton tila) niin - ei kiinnostunut.
Mutta jos täysin sielun voimin ilman toisten pyyntöjä -kyllä
Miksi epäilet?????- sxth
Melkoisen lähekkäin olette(?). Oletko kiinnostunut lähentelystä? :) Täällä ei ole ketään, jonka lähentelyä vertailisin kokemaasi kummastukseen-- Taidankin mennä nukkumaan pelkkää tylsyyttäni järkyttyen. Hyvää yötä! :) Ehkä jopa ratkaiset ongelmasi ilman minun komenttiani, vai?
- jjoannaa
Nyt täytyy kyllä sanoo että en oikein ymmärtänyt :D
- no_heleketti---
jjoannaa kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sanoo että en oikein ymmärtänyt :D
.
"Rautalangastako pitää ruveta vääntämään??????" Ka
har!111
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751