Olen nyt tapaillut reilu kaksi kuukautta yhtä miestä. Hän on käynyt minun luona ja minä hänen luonaan. Kun tapaamme, hänen eleistään näkee selvästi että hän on kiinnostunut minusta, mm. tuijottaa, katsoo suoraan silmiin ja vilkuilee vähän väliä. Koskettaa, halailee ja tykkää pussailla paljon. Mutta nyt yhtäkkiä kun kerroin hänelle tunteistani, hän ei vastaa takaisin tunteisiini vaan on etäinen. Hän on entisissä suhteissaan joutunut pettymään useasti (kukapa ei olisi) mutta tuntuu kyllä tosi pahalta kun ei saa mitään vastakaikua tunteilleen. Alussa hän oli todella aktiivinen, osteli lahjoja ja muutenkin huomioi minua paljon. Minä en itse ollut alussa läheskään niin kiinnostunut kuin hän. Selvisi myös että hänellä on myös muita naisia joiden kanssa ainakin viestittelee ja ehkä tapaileekin. Pitäisikö vain unohtaa koko mies? Näimme vasta pari kolme päivää sitten ja tunteistani avauduin ihan muutama tunti sitten viestillä, saamatta mitään vastausta. Olen todella ihastunut ja haluaisin vain jonkinlaisen selvyyden tilanteeseen. Eli jäänkö vielä odottamaan vastausta asenteella että peliä ei ole vielä menetetty vai onko hän selvästi antanut jo minulle rukkaset kun en saanut vastausta heti?
Jäänkö vielä odottamaan?
Regina77
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770