Eikö sinulla ole muuta elämää, kavereita tai kumppania?
Miksi olet tällä palstalla
13
<50
Vastaukset
- sööliminus
siksi juuri
- nolifeatm
Eipä ole ei.
- ätmel
Kysytkö oikeasti sinkuilta, onko niillä kumppania?
- ldljsd
On kai parempiakin vaihtoehtoja kuin pulputtaa nettipalstalla töikseen soopaa.
Paino sanalla *töikseen*, koska kyllä täällä sattumoisin hyviäkin ohjeita elämänsä kohentamiseksi löytyy, mutta ne ketkä ohjeita enimmin tarvitsisi, he niistä vähimmin ymmärtävät piitata.
Jotenkin näin tällaisilla vapailla palstoilla näyttää tuppaavan menemään.
- Tri.Ei
Vastaa itse ensin.
Palstalla on omat hyvät ja huonot puolet....tärkeintä on löytää se oma juttunsa, miten palstaa käyttää ja mihin tarkoitukseen.
Ajatustenvaihtoa samalla "taajuudella" olevien kanssa, sekä hieman tutustumista eri "taajuudella" olevien yksilöiden ajatusmaailmaan, eli yhdenlainen "prosessointi työkalu" palstakin on. - Itsensä kehittämistä tämäkin on, siinä missä moni muukin asia, eikä välttämättä huonoimpia "työkaluja" näihinkään tarkoituksiin.
Välillä sitten ihan pelkkää "huvia&huumoria" ja jotain muuta kevyempää yms.....pitää yrittää välttää niitä negatiivisia asioita, joita palstallakin on.- sdsdsdfsfsdfd
- muuta elämää: on, mutta silti ehtii palstallekin, varsinkin jos sitä muuta ei jaksa
- kavereita: ei, enkä erityisesti tarvitse
- kumppania: ei todellakaan, olen hc-atm - Mies3210
On liikaakin tärkeämpää tekemistä ja velvoitteita, mutta tulin tänne hakemaan pientä virtuaaliflirttiä. No ei löytynyt, joten korvikkeena viihdytän itseäni kurppasodalla.
- hyvinveikattu
Aloittajan kannattaisi lotota. Kolmesta heti kolme oikein.
- fghhjkhkgf
Helppoja arvauksia ätmipalstalla.
- nnnnaiiinenn
Mul on oma elämä...nettikauppani on nyt väliaikaisesti muuton takia suljettuna 28.8. asti mut rakastan työntekoa! Lisäks mul on maailman parhaat ystävät n 10kpl ja lähisukulaisia n 10 kpl. Lisäks mul on maailman ihanin poikaystävä.
Palsta saa ajattelemaan, on viihdyttävä ja kotoisa. Lasken palstailun harrastuksekseni muiden ohessa. - piste22
Miksi sinusta valuu verta? Ei kai vain ole sattunut - lällällää!??
Kohta. Taas. - Kilttiatm
Ei ole elämää ilman kavereita ja rakkautta. Olen yksin ja päivät vaan huononee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242301Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021799Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241666Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91609- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448