Haluan olla joku muu....

nyyyyh

Ongelmani on se että haluan koko ajan olla joku muu kuin minä...oon viimeaikoina kattonu paljon jamies world videoita ja haluisin olla kun se...sitten palaan karuun todellisuuteen et oonki vaan mä...Haluisin oppii arvostaan itteeni enemmän ja tajuun että en tuu ikinä oleen kukaan muu kun mä ja että oon ihan yhtä hyvä kun muutki ihmiset. Auttakaa joku oikeesti mua tän asiankaaaa!!!!

5

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenpoika.14

      Mulla on ollut välillä samantapaisia tuntemuksia kuin sulla (oon ujo ja punastelen enkä haluais olla tällane), mutta oon keskittyny niihin asioihin mitkä on mulle tärkeitä ja missä haluan kehittyä. Oon hyväksyny (ainaki melkein :D) itteni tällasena ku oon ja vaikka välillä menee synkäksi mieli luonteeni takia oon nostanu pään ja kattonu eteenpäin. Oot hyvä sellasena ku oot, jos oisit joku muu et ois hyvä niissä asioissa missä oot nyt.
      Olipa kerrassaan surkeaa tekstiä, mutta yritin vain lohduttaa sua. :D

      • alottaaajjjaaaa

        Aww kiitti toi autto paljon!<3


    • Hei
      Nostat esille ison asian, joka on varmasti tuttua monelle. Itsensä hyväksyminen ei ole aina helppoa ja sen eteen voi joutua tekemään vuosienkin työn. Voi ehkä olla, että itsensä rakastaminen on elämänmittainen projekti. Tai sen opettelu.
      Voisitko aloittaa jostain ihan pienestä? Kuten että mikä tekee sinusta Sinun? Olet ainutlaatuinen, maailmassa ei ole ketään toista sinun kaltaistasi. Voisitko tutustua itseesi kuin olisit jokin vieras ihminen, joka tahtoo tietää millainen Sinä olet. Kuten millainen olet luonteeltasi, mistä asioista pidät, millainen olit pienenä..
      Olet rakas ja tärkeä ihminen läheisillesi. Kun pikku hiljaa opit hyväksymään itseäsi ja näkemään ainutlaatuisuutesi, saattaa halu olla jokin muu kadota. Anna itsellesi aikaa. Silitä itseäsi ja sano: minä olen ainutlaatuinen ja arvokas.

      Lämmöllä,
      pappi Elisabet

    • RonnieColeman

      Aina kun huomaan, etten ole tyytyväinen itseeni, alan tekemään asioita, joista todella nautin. Esim. salilla käyminen, lenkkeileminen, ihan vaan kävely tuolla satamassa ja musiikin kuunteleminen yms. Tollasilla lempiasioiden tekemisillä itse olen saanut ns. synkät ajatukset pois mielestäni :D

      Ei tästä nyt varmaankaan mitään apua ole, mutta en parempaankaan pysty :3
      T. 16v poika

    • Anonyymi

      Ihan kiva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe