Mistä syistä olet antanut pakit?

Gigisi

Jos tähän lasketaan 1-10 kerran treffit, niin mistä syistä olet antanut pakit naiselle/miehelle?
Yksi vaikutti puheiden perusteella juovansa usein itsensä humalaan. Ja on humalassa ollut tappeluissa. Lisäksi hän ensin sanoi jotain mutta paria tuntia myöhemmin sanoikin asian taas olevan toisin. Lisäksi oli kasvoiltaan pöhöttynyt kuten juopot ovat.
Toinen taas ei puhunut oikeastaan mitään koko treffien aikana. Itse jouduin kyselemään ja puhumaan. Ja pidän itseäni hiljaisena.
Kolmas oli ihan ok ekoilla treffeillä vaikka ei niinkään herättänyt romanttisia tunteita. Kun treffeistä kului vähän aikaa ja juteltiin sähköpostilla, ne vähäisimmätkin mielenkiinnot katosivat. Mitään tiettyä syytä ei ollut mutta kun kiinnostusta ei ole niin se oli siinä.
Yhden kanssa tapailut muuttuivat seksisuhteeksi ja muutaman seksitreffin jälkeen kiinnostus lopahti koska ei ollut tulevaisuutta.

160

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä miehen ei tarvitse pakkeja antaa, koska naiset odottavat miehen olevan aloitteellinen ja viihdyttävän heitä. Eli miehelle siis riittää, jos ei ole aloitteellinen.

      • Itse olen ollut alotteellinen josson liikunnallinen mies juoksemalla kun en kiinni saa


      • yönsudet

        liian isot föörpollarit painaa tanssiessa palleaa.huulet maalattu huulipunalla.puuteria naamassa.hyökkäävä metsästäjä asenne.ja niin edellee.härski puhe ym


      • Kyllä. Hyvä näin. Säästyy molemmilta vaiva ☺


    • koska.wt

      Yhdelle naiselle olen antanut seksisuhteen lopuksi pakit, koska nainen oli perinteinen WT-nainen... Ylipainoa, tatuointeja, tupakkaa, viinaa, räävitöntä puhetta, itsehillinnän puutetta, talousongelmia, holtitonta reiän jakamista. Naisen kanssa mahdollista tulevaisuutta miettiessä tuli mieleen Honey Boo Boo sarjan äiti. Joskus on todellakin parempi olla ilman naista. Sitten jos puhutaan kaikista muista paremmista naisista, niin itse en ole pakkeja antanut. Sen on aina tehnyt nainen.

      • olisinoksentanut

        Vautsi, menit sentään jopa seksisuhteeseen tuollaisen kanssa? Hyhhyh...


      • Pleikkari123

        Hyvänen aika, miksi menit hänen kanssaan sänkyyn ylipäätään? Ehkäpä voit itsekin katsoa peiliin? Hmm..


      • ÄtmiysOnValinta

        Petit pyhän ätmivalan. Ei pidä mennä huonojen naisten kanssa sänkyyn. Pitää valittaa netissä ettei saa laatunaista.


    • Tässä.tulee

      Eri syitä miksi olen jättänyt :::
      -Haluaa heti seksiä
      -humaltuu alkoholin takia
      -vakavamielinen tosikko
      -kertoo sairastavansa psykoosia
      -liian tavallinen/persoonaton
      -liian laiha
      -liian lihava
      -varakas,itsekäs,etäinen
      -liian hiljainen
      -rumat hiukset
      -ruma naama
      -rumat vaatteet
      -liian pihi
      -puhuu vain itsestään

      • Ilmeisesti olet nainen.


      • jgjgkfjfjj

        "Humaltuu alkoholin takia"

        Heh.


      • gfdgdsgds

        Vaatteita saa kaupasta toisia, sen takia ei ehkä kannata niiden sisällä olevaa hyvää tyyppiä heivata? Naisen logiikkaa.


      • vaatteetonaatteet
        gfdgdsgds kirjoitti:

        Vaatteita saa kaupasta toisia, sen takia ei ehkä kannata niiden sisällä olevaa hyvää tyyppiä heivata? Naisen logiikkaa.

        Hyvä tyyppi osaa valita myös hyvät vaatteet.


      • super-atm kirjoitti:

        Ilmeisesti olet nainen.

        Jeb, ehdottomasti on... Ihan tyypilliset tunnisteet täyttävä...


      • itq
        vaatteetonaatteet kirjoitti:

        Hyvä tyyppi osaa valita myös hyvät vaatteet.

        hankala se on tietää mistä vaatteista muut tykkää.


      • Ruudis
        gfdgdsgds kirjoitti:

        Vaatteita saa kaupasta toisia, sen takia ei ehkä kannata niiden sisällä olevaa hyvää tyyppiä heivata? Naisen logiikkaa.

        Mun "rumia" vaatteitani kommentoi mies, eikä urho ollut mikään Hugo Boss itsekään.


      • löysätkäähiukan

        tyyli on jokaisen oma asia, joku on tyylikäs ja joku ei riippuu täysin ympäristöstä, ei riista metsälle mennä homobaarien kamppeissa, eikä toisin päin.


      • Elämä.o
        löysätkäähiukan kirjoitti:

        tyyli on jokaisen oma asia, joku on tyylikäs ja joku ei riippuu täysin ympäristöstä, ei riista metsälle mennä homobaarien kamppeissa, eikä toisin päin.

        Toi "rumat vaatteet" on täysin subjektiivinen kokemus, ihmiset näkee rumat vaatteet eri tavoin.
        Itse en ikinä kiinnostuis pukumiehestä vaan vaatteiden pitää olla tarkkaan harkitut ja rennot. Moni ostaa kirpputorilta kaikki vaatteensa mutta silti miettivät tyyliä tarkoin. Kirppikseltä saa uusiakin vaatteita parilla eurolla.


      • Ihan uteliaisuudesta, oletko sanonut ko hlö:lle syyn aina/ikinä päin naamaa? Moni asia listallasi oli ihan "aiheellinen" lemppaamisen syy, mutta esim rumat hiukset, oletko kuullut kampaajasta?.. Pointti siis, vaikutat todella pinnalliseslta, niin mietin, että poistatko viimeisetkin luulot siitä ettet olisi pinnallinen sanomalla suoraan: "tää juttu ny ei toimi ku sulla on "tarjoustalon" farkut jalassa"...


      • Voi voi voi...TYYLI muodostuu VAATTEISTA, mutta ei pidä unohtaa koruja, meikkiä, kampausta ym. Tyyli on kokanaisuus jonka osana ne vaatteet on. Minäkin olen pääni sisällä niin glamor et wou, mu todellisuus ulospäin muuta, perus farkut jalassa ja t-paita päällä en vaan ole TYYLIKÄS..ja tiedän sen ;)


      • punaset.tennarit
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Voi voi voi...TYYLI muodostuu VAATTEISTA, mutta ei pidä unohtaa koruja, meikkiä, kampausta ym. Tyyli on kokanaisuus jonka osana ne vaatteet on. Minäkin olen pääni sisällä niin glamor et wou, mu todellisuus ulospäin muuta, perus farkut jalassa ja t-paita päällä en vaan ole TYYLIKÄS..ja tiedän sen ;)

        Totta...tyyli on korut ym mutta koska itse panostan ulkoiseen olemukseeni = esiinnyn persoonallisesti pukeutumeena ja laittautuneena, odotan samaa myös mieheltä, et olemme samalla viivalla senkin kanssa mitä tyyli merkitsee. En voisi ikinä ottaa tavispekkaa joka koittaa pukeutua niinku muutkin tavispekat eikä näytä persoonallisuuttaan millään tapaa.


      • Tässä.tulee
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, oletko sanonut ko hlö:lle syyn aina/ikinä päin naamaa? Moni asia listallasi oli ihan "aiheellinen" lemppaamisen syy, mutta esim rumat hiukset, oletko kuullut kampaajasta?.. Pointti siis, vaikutat todella pinnalliseslta, niin mietin, että poistatko viimeisetkin luulot siitä ettet olisi pinnallinen sanomalla suoraan: "tää juttu ny ei toimi ku sulla on "tarjoustalon" farkut jalassa"...

        En oo ikinä noita syitä kertonu.
        Ihmiset harvoin alkaa muodikkaiks pelleiks jos ovat tottuneet esiintymään konservatiivisina koko elämänsä. Esim exäni ei ole 30 vuodessa muuttanut hiustyyliään vaikka joskus minä ja hänen paras mieskaverinsa sanoimme hänelle kuinka helvetin hyvin hänelle sopisi otsatukka, ts kammata hiukset takaata eteenpäin. Hän näyttäisi todella kuumalta mutta eii...ei muuttunu ole tyyli 30 vuodessa! Eli jos joju asia harmittaa jo alkuunsa niin ei se siitä muuksi muutu.
        Nykyinen mies jota tapailen on niin paljon mua pidempi etten vieläkään tiä millaset hiukset sil on! Kuvista päätellen vaihtelee väriä ja tyyliä. Jos se jakaus ei siis kiinnitä huomiota niin ei sillä merkitystä, itse asiassa kultsini kulkee aina lippis päässä et senkään takia ne hiukset ei erotu ;)


      • 1212

        Ensin pitää olla tyylikäs, mutta sitten kun ollaan naimisissa on plussaa jos ei välitä tyylistä vaan pukeutuu vanhoihin farkkuihin ja antaa sängen rehottaa.


      • Kiitollinen
        1212 kirjoitti:

        Ensin pitää olla tyylikäs, mutta sitten kun ollaan naimisissa on plussaa jos ei välitä tyylistä vaan pukeutuu vanhoihin farkkuihin ja antaa sängen rehottaa.

        Yöökk...erot seuraa just noista vanhoista farkuista ja sängestä,
        miehet taas ajaa vieraisiin läskit naiset lyhyillä hiuksilla ja sit läski puoliso haluu erota ku nyyyhhh puoliso petti.
        Siinä vaiheessa kun alkaa pitää parisuhdetta itsestäänselvänä etuoikeutena, ollaan vaarallisilla vesillä.


      • punaset.tennarit kirjoitti:

        Totta...tyyli on korut ym mutta koska itse panostan ulkoiseen olemukseeni = esiinnyn persoonallisesti pukeutumeena ja laittautuneena, odotan samaa myös mieheltä, et olemme samalla viivalla senkin kanssa mitä tyyli merkitsee. En voisi ikinä ottaa tavispekkaa joka koittaa pukeutua niinku muutkin tavispekat eikä näytä persoonallisuuttaan millään tapaa.

        On hienoa kun on oma tyyli :) mu mu mun kommentti oli siihe et vaatteet ei vaikuta/ luo pohjaa tyyliin..


      • Kmlml
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        On hienoa kun on oma tyyli :) mu mu mun kommentti oli siihe et vaatteet ei vaikuta/ luo pohjaa tyyliin..

        Okei...ehkä osa tyylin ilmaisemista??? :)


      • Kmlml kirjoitti:

        Okei...ehkä osa tyylin ilmaisemista??? :)

        Pakko sanoa että suurin. Kyllä sinäkin ihmisestä ensimmäisenä huomaat vaatteet..Tietysti jos hiukset oikeen räikeet, irokeesi tms ni sitten ehkä ne huomaat eka ;)


    • nokerran

      Elämäni ainoa saamani selkeä aloitus tuli varatulta naiselta, ja minä en varattuihin sekaannu, enkä ryhdy pelastajaksi. Jos ei osaa lähteä huonosta parisuhteesta itsensä vuoksi, en minä siitä ketään ryhdy pelastamaan. Sellainen nainen etsii joko aina parempaa miestä, tai ei vain ole fiksu, eikä siten ole luottamukseni arvoinen.

      • mekkk

        Niitä varttuja naisia voi naiad paukautta mutta vain seksin takia mutta ei parisuhteeseen sellaisen kanssa voi ruveta kun voi tehdä saman vaihdon toistekkin.


      • tiedetään

        Ja vice versa eli päinvastoin!
        Kyllä noita varattuja miesruikuttajia on treffipalstat täynnä.
        Eikä niistä meinaa millään päästä eroon, jos on e-mail-ossarin erehtynyt
        antamaan. Treffisaitilla toki pystyy blokkaamaan.
        Joo, ei muija a--a ja sitä rataa.
        EVVK!


      • sinkkunainen15

        Juuri näin... varattuja varmaan yli puolet miehistä !
        Eikä jätä rauhaan, vaikka ei mitään vastaisi heille.
        Kehottaisin heitä kääntymään varattujen tai maksullisten
        naisten puoleen :)))


    • adssffdgfhghj

      En ole antanut pakkeja, mutta kahdesti ollaan tehty yhteinen päätös tapailun lopettamisesta, ja molemmilla kerroilla oma syyni oli pääasiassa naisen tyhmyys.

    • Naiset ovat usein passiivisia. Harvoin on tullut vastaan aloitteeksi kokemiani juttuja. Onko perseen puristelu aloite? Ei. Onko viipyilevä katse ja hymy aloite? Minusta ei, naisista vissiin on.

      Monta kertaa on tosin käynyt niin, että nainen on aloittanut keskustelun ja se on johtanut asiasta toiseen. Suorasukaisia ehdotuksia treffeille, seurusteluun tai seksiin on tullut vastaan aika vähän.

      Ja miksikö olen antanut pakit? Tolkuttoman humalan, iän, ulkonäön, typeryyden, takakireyden, elämäntilanteen ja ties minkä vuoksi. Mutta kun kaikki aina väittävät, ettei naisten kannata olla aloitteellisia, niin Rouva Ratikkakin päätyi aloitteellisuuden ansiosta avioon. ;-)

      • myselfincluded

        Olet aviossa? Ja silti sinkkupalstalla? Tosin onhan täällä muitakin suhteessa olevia, ei ole rikos eikä rangaistava teko jos huvikseen jaksaa lukea näitä idioottimaisia juttuja.


      • myselfincluded kirjoitti:

        Olet aviossa? Ja silti sinkkupalstalla? Tosin onhan täällä muitakin suhteessa olevia, ei ole rikos eikä rangaistava teko jos huvikseen jaksaa lukea näitä idioottimaisia juttuja.

        Tuskin tämä yhtään huonompi harrastus on kuin telkkarin katsominen tai iltapäivälehtien lukeminen. Tämä on kuitenkin jossain määrin interaktiivista puuhaa.


      • myselfincluded kirjoitti:

        Olet aviossa? Ja silti sinkkupalstalla? Tosin onhan täällä muitakin suhteessa olevia, ei ole rikos eikä rangaistava teko jos huvikseen jaksaa lukea näitä idioottimaisia juttuja.

        Hei, huvikseen ja vapaaehtoisesti täällä ollaan...
        Tämä sivustohan on kauhealle avautumiselle ja ajanhukkaamiselle tarkoitettu, eikö?


    • Ne oli yksinhuoltajia.

      • Aika normaali syy...


    • miesolen

      Pakkien, tai hylkäämisen päätös syntynyt yleensä 5 sekunnista muutamaan kuukauteen.

      -naisella on lapsia
      -huono terveys
      -tyhmä
      -ärsyttävä
      -lihava
      -liikaa ikää
      -äärimmäinen köyhyys
      -ei vedonnut seksuaalisesti
      -omituinen haju
      -ulkonäkö
      -sopimaton tausta

      • Gigisi

        Oletko sitten ollut sokkotreffeillä jos et ole tiennyt iästä, painosta ym?


      • miesolen
        Gigisi kirjoitti:

        Oletko sitten ollut sokkotreffeillä jos et ole tiennyt iästä, painosta ym?

        Sokoilla ja ravintolassa on tullut tutustuttua, joskus vasta selvinpäin jälkikäteen tajunnut, kuinka kamalalle akalle olin antanut puh.nron jne.


      • fdagfdgsdad
        Gigisi kirjoitti:

        Oletko sitten ollut sokkotreffeillä jos et ole tiennyt iästä, painosta ym?

        Onhan sekin pakkien antamista jos yllättäen joku tulee tekemään tuttavuutta ja torjuu siinä sitten itse sen lähestymisen. Ei sokkotreffit, mutta ei myöskään mitään tietoa toisesta etukäteen.


      • Vain tuhmä ja lapsellinen lisää tuon iän. Kaikkeen muuhun voi vaikuttaa paitsi ikään ja joskus terveyteen. Kannattaaetsiä oman ikäisiä..eikö ??? Usein eli 99 % 50 miehet hakevat huomattavasti itseään nuorempia jopa lapsia. Pelkäävät omaa vanhenemistaan!!


      • ihmehameita

        Mitä se puhelin numeron antaminen siihen sattuu?? Kai jokainen tajuaa sanoa, jos ei kiinnosta.


      • oiuyuioiuy
        minika kirjoitti:

        Vain tuhmä ja lapsellinen lisää tuon iän. Kaikkeen muuhun voi vaikuttaa paitsi ikään ja joskus terveyteen. Kannattaaetsiä oman ikäisiä..eikö ??? Usein eli 99 % 50 miehet hakevat huomattavasti itseään nuorempia jopa lapsia. Pelkäävät omaa vanhenemistaan!!

        50 nainen on monesti mummo ja mummoilla on mummojen jutut, lapset ja lastenlapset, kuka sano mitäkin ja kenestäkin, terveys ja kunto sitä luokkaa, että ei kannata toivoa seuraksi mihinkään toiminnallisempaan harrastukseen. Jos tuollaista ihmistä ei halua, niin naisen logiikka vääntää sen oman vanhenemisen pelkäämiseksi, taidat olla itsekin näitä mummoja?


      • oiuyuioiuy kirjoitti:

        50 nainen on monesti mummo ja mummoilla on mummojen jutut, lapset ja lastenlapset, kuka sano mitäkin ja kenestäkin, terveys ja kunto sitä luokkaa, että ei kannata toivoa seuraksi mihinkään toiminnallisempaan harrastukseen. Jos tuollaista ihmistä ei halua, niin naisen logiikka vääntää sen oman vanhenemisen pelkäämiseksi, taidat olla itsekin näitä mummoja?

        Hahaa.. just joo.. No odottelehan kun itse täytät fitty, seiihen ei ole kuin hetki. Tajuut sitte, jso tajuut:)


    • rehtimies-------

      Olen antanut yhdet pakit, varattu erittäin kaunis nainen ehdotti seksiä hotellissa mutta en halua varattuja koska olen rehti ja uskollinen.

      • uskolli

        respectit toiselta samanlaiselta


    • m22v

      itse muija ehdotti seksiä ekaan päivänä niin siihen se jäi en kyllä lähtenyt kokeilee hyi yäk

      • mekkk

        Pelimies suostuu aina kun mahdollista mutta ei tuommoisen aknssa mitään vakavampaan ruveta tai kattoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja se siitä.


      • dfsfsaf
        mekkk kirjoitti:

        Pelimies suostuu aina kun mahdollista mutta ei tuommoisen aknssa mitään vakavampaan ruveta tai kattoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja se siitä.

        Tai sitten se voi olla se elämän rakkaus riippumatta siitä, missä vaiheessa sitä seksiä harrastetaan. Mutta on se kumma ylipäänsä, jos ei vapaalle miehelle seksi kelpaa.


      • eilumpuille

        Minä en kyllä halua sellaista tyttöystäväksi, joka on valmis menemään ekoilla tai tokillakaan treffeillä sänkyyn.


      • m22v
        eilumpuille kirjoitti:

        Minä en kyllä halua sellaista tyttöystäväksi, joka on valmis menemään ekoilla tai tokillakaan treffeillä sänkyyn.

        samaa mieltä kanssasi.
        ei kyllä irtosuhteetkaan sytytä.


      • m22v
        m22v kirjoitti:

        samaa mieltä kanssasi.
        ei kyllä irtosuhteetkaan sytytä.

        lisätään nyt vielä sellainen että olen pitänyt seurustelusuhteissa sellaista sääntöä et en viitti seksihommiin mennä ennenkuin on selvinny minkälainen ihminen se on (viettänyt aikaa jonkin verran) yleensä se vie jonkun kuukauden verran tai se vaihtelee aika paljon tosta kuukaudesta ylöspäin ja jos muija lähtee lätkii siinä välissä niin eipä siinä taas mitään menettänytkään. viimeisen suhteen jälkeen ollut selibaatissa päälle puoli vuotta kunnes sitten löytyy se oikea. vaikeeks menee mut menköö


      • mekkk
        m22v kirjoitti:

        lisätään nyt vielä sellainen että olen pitänyt seurustelusuhteissa sellaista sääntöä et en viitti seksihommiin mennä ennenkuin on selvinny minkälainen ihminen se on (viettänyt aikaa jonkin verran) yleensä se vie jonkun kuukauden verran tai se vaihtelee aika paljon tosta kuukaudesta ylöspäin ja jos muija lähtee lätkii siinä välissä niin eipä siinä taas mitään menettänytkään. viimeisen suhteen jälkeen ollut selibaatissa päälle puoli vuotta kunnes sitten löytyy se oikea. vaikeeks menee mut menköö

        Miehenä menetän kiinostuksen naiseen jos ei vielä kolamsilla treffeillä seksiä tule koska en nuoremnpana viittinyt hirveän kauan odotella. Jos vaikka odottelee 3 kuukautta ja nainen onki seksissä täysi nolla niin meni sekin osotus hukkaan.


      • 3kuukaudensykli

        kai, sulla ny pyörii 3 naista, saat ainakin kuukauden panna, jos ei kiinnosta hylkää ja uus kiertoon alku päähän, jne


      • huhmitäjuttuja
        dfsfsaf kirjoitti:

        Tai sitten se voi olla se elämän rakkaus riippumatta siitä, missä vaiheessa sitä seksiä harrastetaan. Mutta on se kumma ylipäänsä, jos ei vapaalle miehelle seksi kelpaa.

        Harva kai niin heikoilla on, että seksi kelpaa kenen tahansa kanssa ja koska tahansa. Vähänkin tasokkaampi mies saa valita, ei tarvitse aina kinuta.


      • gfsdfsdfa

        Joo, kyllä se näin on että jos seksiä ei tule kolmillakaan treffeillä niin alkaa tuntua että se ei ole naiselle muutenkaan kovin tärkeä juttu. Eli jos syntyisi suhde, niin puutteessa saisi olla tai ainakaan nainen ei osaisi nauttia seksistä.
        En ymmärrä tuota, että ensin pitää selvittää minkälainen ihminen toinen on. Kai se seksi nyt maistuu aina, vaikka kolmen kuukauden kuluttua selviäisikin että toisesta ei ole tyttöystäväksi. Etsintää voi jatkaa vaikka samalla saa seksiäkin, miksi nämä pitäisi erottaa toisistaan? Taidatte vaan pelätä seksiä ylipäänsäkin?


    • sincyan

      Huonot hampaat, kaappihihhuli, allergia, liian vanha, harrastaa dokausta, lapsia useamman naisen kanssa, vakavat mielenterveysongelmat,homofobinen rasisti, liian tyhmä, liian erilainen, lihavuus, epätoivoinen vauvakuume päällä.

    • sairaanhyväelämä

      Itse annan pakit jokaiselle yrittäneelle koska katson horjuvan terveyteni (fyysinen, ei mielen) vuoksi olevani kelpaamaton parisuhteeseen. Ulkonäköä on, usein kauniiksi sanottu, sairaus ei näy päältäpäin yhtään.
      Silti pidän hyvää huolta itsestäni, kuntoilen ja syön mahdollisimman terveellisesti, en juo enkä tupakoi (tästä on tullut usein kritiikkiä).
      Suhteita en halua, en yhden yön, en lyhyitä enkä pidempiä. Kukaan ei kelpuuta sairasta naista suhteeseen joten helpompi on antaa pakit saman tien.
      Olen töissä, on omaisuutta ja pärjään muutenkin hyvin, lapsia en sairauteni takia halua tehdä, jättäidyin siis suosiolla pois markkinoilta. Yksin pärjää vallan mainiosti kun on siihen asennoitunut.

      • kyseleväkysyjä

        Saako kysyä?

        Siis mieli on kunnossa, olet nätti, pärjäät omillasi, ja pystyt harrastamaan liikuntaa sairaudestasi huolimatta.

        Mikä on sellainen sairaus joka estää suhteen?


      • sairaanhyväelämä
        kyseleväkysyjä kirjoitti:

        Saako kysyä?

        Siis mieli on kunnossa, olet nätti, pärjäät omillasi, ja pystyt harrastamaan liikuntaa sairaudestasi huolimatta.

        Mikä on sellainen sairaus joka estää suhteen?

        Kysyä saa mutten ole velvollinen vastaamaan.
        Kokemuksesta voin sanoa ettei kelpaa, sen asian selvittämiseksi ei ole tarvinnut muuta kuin vähän jutella erilaisten miesten kanssa.
        Niinpä, koska vielä pidän itsestäni hyvää huolta en itse huolisi rapajuoppoa tai narkkaria, rikollista yms, silloin eivät arvomaailmat kohtaa (joillekkin tämä on naisten hypergamiaa, haukkukoon ken haluaa, kyllä minä kestän). Parempi on jättäytyä koko suhderumban ulkopuolelle.


      • kyseleväkysyjä
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Kysyä saa mutten ole velvollinen vastaamaan.
        Kokemuksesta voin sanoa ettei kelpaa, sen asian selvittämiseksi ei ole tarvinnut muuta kuin vähän jutella erilaisten miesten kanssa.
        Niinpä, koska vielä pidän itsestäni hyvää huolta en itse huolisi rapajuoppoa tai narkkaria, rikollista yms, silloin eivät arvomaailmat kohtaa (joillekkin tämä on naisten hypergamiaa, haukkukoon ken haluaa, kyllä minä kestän). Parempi on jättäytyä koko suhderumban ulkopuolelle.

        Oletpa sinä vastahakoinen :/

        Nimettömänä tässä kirjoitellaan joten ajattelin että voisihan sen kertoa, jos vaikka keskustelu aiheesta hyödyttäisi muita joilla on sairaus joka ei näy ulospäin. Minä tiedän yhden naisen jolla on tosi vakava sairaus jonka hän suurimmalta osalta ihmisiä salaa (kystinen fibroosi). Hän on kylläkin naimisissa hyvän miehen kanssa, ja onnistui saamaan lapsenkin. Siksi kysyin.

        No, virtuaalihalin saat kuitenkin.


      • SisäinenKauneusRules

        Omalla tavallaan koen voivani ymmärtää, että jos tapailee tai juttelee paljon sellaisten miehien kanssa, ketkä kokevat terveydentilasi ongelmalliseksi, niin sitä kyynistyy. Parisuhderumban ulkopuolelle jättäytyminen on myös monilla miehillä itsesuojelukeino (en sano, että välttämättä Sinulla) kovenevassa ja pinnallistuvassa maailmassa. Eipä tarvitse katsella ja kuunnella aina uudestaan ja uudestaan toisen pettynyttä ilmettä tai rivien välistä kumpuavaa pettymystä. Kuitenkin jos yhtään tuntuu siltä, että haluaa tai toivoo parisuhdetta, niin eikö olisi reilua antaa miesten itse päättää kelpaatko heille vai et. Voisiko tuolta harmaasta massasta löytyä joku helmikin, ihminen joka näkee Sinut eikä pelkästään pinnallisia heikkouksia ja vahvuuksia? :)

        Juttelin itse joitakin kuukausia sitten kaltaisesi naisen kanssa. Hän oli kaunis, aivan ihastuttava ja rakastettava persoonallisuus, josta kumpusi uskomatonta sisäistä kauneutta ja herkkyyttä. Olisin milloin tahansa tutkinut hänen kanssaan syvemmin miten kemiamme pelaisivat yhteen. Jostain syystä hän ei kuitenkaan tuntenut kipinää minua kohtaan. Sellaista se elämä on. Elämäni kaikki osa-aluet ovat hyvin kohdallaan. En juo liiallisesti tai omaa hämärää menneisyyttä tai vastaavaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole kehua tai nostaa itseäni ylöspäin. Halusin antaa vain pienen esimerkin siitä etteivät kaikki miehet ajattele pinnallisesti ja monet ovat varmasti kykeneviä näkemään sen ihmisen niiden ulkoisten ja pinnallisten tekijöiden alla.


      • 2plus8
        kyseleväkysyjä kirjoitti:

        Oletpa sinä vastahakoinen :/

        Nimettömänä tässä kirjoitellaan joten ajattelin että voisihan sen kertoa, jos vaikka keskustelu aiheesta hyödyttäisi muita joilla on sairaus joka ei näy ulospäin. Minä tiedän yhden naisen jolla on tosi vakava sairaus jonka hän suurimmalta osalta ihmisiä salaa (kystinen fibroosi). Hän on kylläkin naimisissa hyvän miehen kanssa, ja onnistui saamaan lapsenkin. Siksi kysyin.

        No, virtuaalihalin saat kuitenkin.

        Onhan noita aika vaikeita, esimerkiksi avannepussi. Samoin ongelmat, jotka vaikeuttavat seksiä tai tekevät siitä mahdotonta.


      • 2452542
        2plus8 kirjoitti:

        Onhan noita aika vaikeita, esimerkiksi avannepussi. Samoin ongelmat, jotka vaikeuttavat seksiä tai tekevät siitä mahdotonta.

        Tunnen nuoren naisen jolla on. Seurustelee ikäisensä komean pojan kanssa. Nainen on kylläkin kaunis, mikä varmasti auttaa.


      • sairaanhyväelämä

        Juu, älkää turhaan arvailko mikä mua vaivaa, se on henkilökohtaista ja minulle kuitenkin vaikea asia. Pieleen menee kuitenkin tuo avannepussi.
        Kiitoksia kannustavista ja mukavista vastauksista, ilmeisesti tuolla jossain on miehissäkin niitä helmiä.
        Hyvää elämää kaikille toivotan!


      • sairaanhyväelämä

        Älkää turhaan arvailko tilannettani, pieleen meni kuitenkin tuo avannepussi. Kiitoksia kuitenkin kannustavista ja mukavista vastauksista.


      • sairaanhyväelämä
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Älkää turhaan arvailko tilannettani, pieleen meni kuitenkin tuo avannepussi. Kiitoksia kuitenkin kannustavista ja mukavista vastauksista.

        Jaah, tuli sitten kahteen kertaan tuo, kiitti suomi24!


      • kyseleväkysyjä
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Juu, älkää turhaan arvailko mikä mua vaivaa, se on henkilökohtaista ja minulle kuitenkin vaikea asia. Pieleen menee kuitenkin tuo avannepussi.
        Kiitoksia kannustavista ja mukavista vastauksista, ilmeisesti tuolla jossain on miehissäkin niitä helmiä.
        Hyvää elämää kaikille toivotan!

        Ok.

        Kyllä sellaisia miehiä löytyy. Ja ihan hyviä, vastuullisia, työssäkäyviä, raittiitakin tai ainakin kohtuudella alkoa käyttäviä.

        Tämä sillä edellytyksellä. että tavallinen kelpaa, ehkä jopa epäsuosittu. Ne suosituimmat miehet (komeat, menestyvät, sosiaaliset) joita kaikki naiset haluavat ovat minun kokemuksieni mukaan sellaisia, etteivät halua elämäänsä mitään riesaa. Valitsevat terveen kauniin, positiivisen. Eivät epäröi erota nopeasti, jos vaistoavat negatiivisuutta tai joutuvat tekemään kovasti uhrauksia.

        Mutta tavalliset miehet ovat paljon joustavampia kuin ehkä luulet. Me olemme visuaalisia, toki katsomme ulkonäköä. Naisille toiminnallinen puute on isompi turn-off, koska miehen pitää tehdä kaikkea ollakseen kiinnostava.

        Nainen jolla on CF, löysi miehen joka tiesi naisen haluavan lapsia vaikka oli epätodennäköistä että onnistuisi. Tuolloin elinajanennuste oli n. 35v paikkeilla, vakavasta sairaudesta on siis kyse.

        Eli luovuttaa ei kannata, kunhan etsit kumppania oikeilla kriteereillä.

        Ps. ja minä odotan yhäkin sitä halia :)


      • sairaanhyväelämä
        kyseleväkysyjä kirjoitti:

        Ok.

        Kyllä sellaisia miehiä löytyy. Ja ihan hyviä, vastuullisia, työssäkäyviä, raittiitakin tai ainakin kohtuudella alkoa käyttäviä.

        Tämä sillä edellytyksellä. että tavallinen kelpaa, ehkä jopa epäsuosittu. Ne suosituimmat miehet (komeat, menestyvät, sosiaaliset) joita kaikki naiset haluavat ovat minun kokemuksieni mukaan sellaisia, etteivät halua elämäänsä mitään riesaa. Valitsevat terveen kauniin, positiivisen. Eivät epäröi erota nopeasti, jos vaistoavat negatiivisuutta tai joutuvat tekemään kovasti uhrauksia.

        Mutta tavalliset miehet ovat paljon joustavampia kuin ehkä luulet. Me olemme visuaalisia, toki katsomme ulkonäköä. Naisille toiminnallinen puute on isompi turn-off, koska miehen pitää tehdä kaikkea ollakseen kiinnostava.

        Nainen jolla on CF, löysi miehen joka tiesi naisen haluavan lapsia vaikka oli epätodennäköistä että onnistuisi. Tuolloin elinajanennuste oli n. 35v paikkeilla, vakavasta sairaudesta on siis kyse.

        Eli luovuttaa ei kannata, kunhan etsit kumppania oikeilla kriteereillä.

        Ps. ja minä odotan yhäkin sitä halia :)

        Hups, ok, saat virtuaalihalin ja kiitokset kommentista :)
        Liian komea tai menestyvä on jopa turn-off meikäläiselle, tärkeämpää olisi muut yhteiset intressit ja arvot. Itse olen joustava ihminen ja usein hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ovat, en lähde toista muuttamaan, mitään syvempää, edes ystävyyttä, ei synny ellei arvomaailmat kohtaa.
        Ei minulla koko maailma pyöri sairauteni ympärillä mutta on muovannut minusta ehkä vähän erilaisen ihmisen kuin olisin muuten ollut. Arkuus ja ujous...miksi minua kukaan huolisi tällaisena, kun parempia vaihtoehtoja on olemassa?
        Tiedostan etten aina edes anna mahdollisuutta toiselle ihmiselle tutustumiseen. Ehkä siksi etten halua tuottaa pettymystä enkä itse pettyä.
        Mutta, oikein ISO hali-rutistus ja kiitos sulle.


      • MäVaaA
        kyseleväkysyjä kirjoitti:

        Oletpa sinä vastahakoinen :/

        Nimettömänä tässä kirjoitellaan joten ajattelin että voisihan sen kertoa, jos vaikka keskustelu aiheesta hyödyttäisi muita joilla on sairaus joka ei näy ulospäin. Minä tiedän yhden naisen jolla on tosi vakava sairaus jonka hän suurimmalta osalta ihmisiä salaa (kystinen fibroosi). Hän on kylläkin naimisissa hyvän miehen kanssa, ja onnistui saamaan lapsenkin. Siksi kysyin.

        No, virtuaalihalin saat kuitenkin.

        Selvä juttuhan tuo on mikä sairaus, tai luulisin. Hiv?


      • BlackKnight
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Hups, ok, saat virtuaalihalin ja kiitokset kommentista :)
        Liian komea tai menestyvä on jopa turn-off meikäläiselle, tärkeämpää olisi muut yhteiset intressit ja arvot. Itse olen joustava ihminen ja usein hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ovat, en lähde toista muuttamaan, mitään syvempää, edes ystävyyttä, ei synny ellei arvomaailmat kohtaa.
        Ei minulla koko maailma pyöri sairauteni ympärillä mutta on muovannut minusta ehkä vähän erilaisen ihmisen kuin olisin muuten ollut. Arkuus ja ujous...miksi minua kukaan huolisi tällaisena, kun parempia vaihtoehtoja on olemassa?
        Tiedostan etten aina edes anna mahdollisuutta toiselle ihmiselle tutustumiseen. Ehkä siksi etten halua tuottaa pettymystä enkä itse pettyä.
        Mutta, oikein ISO hali-rutistus ja kiitos sulle.

        En yritä arvailla mistä on kyse, mutta ansaitsisit ilkeältä vanhalta sedältä puhuttelun siitä hyvästä että mollaat itseäsi "huonommaksi" asian vuoksi jolle et ilmeisestikään voi mitään.

        Jos lupaat että ainakin yrität jatkossa kunnioittaa itseäsi enemmän, saat minultakin halin.

        Ps. Jos pitäisi lyödä vetoa ilman parempaa tietoa, pistäisin rahani likoon sen puolesta ettei vaivasi ole miehille lähimainkaan niin merkittävä turn-off kuin itse uskot.


      • reallife

        Vai selvä mies, kuulkaahan naiset selvällä miehellä ei todellakaan ole vientiä, mikä siinä onkin, että juoda pitäisi kohtuudella, että kukaan uskaltaa tulla edes jutuille.


      • sairaanhyväelämä
        MäVaaA kirjoitti:

        Selvä juttuhan tuo on mikä sairaus, tai luulisin. Hiv?

        Ei todellakaan mikään hiv. Hyi saasta! Kiitos loukkauksesta!
        Lopettakaa arvailu, en ole velvolinen kertomaan edes tänne.
        Kiitos ja kumarrus, poistun enkä palaa. Arvasin että moukat herää tähän jossain vaiheessa.


      • sairaanhyväelämä
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Ei todellakaan mikään hiv. Hyi saasta! Kiitos loukkauksesta!
        Lopettakaa arvailu, en ole velvolinen kertomaan edes tänne.
        Kiitos ja kumarrus, poistun enkä palaa. Arvasin että moukat herää tähän jossain vaiheessa.

        Sulle MäVaaA: Kiitti siitä kun palautit minut taas maan pinnalle. Hetken jo uskoin että tästä maailmasta voi löytyä inhimillisyyttä. Olin väärässä ja SINÄ olet todellakin väärässä. Minkä ihmeen takia pitää toisen ihmisen henkilökohtaisia asioita tonkia? Siitä huolimatta vaikka täällä esiinnytään nimettöminä?

        Jatketaan siis samaan malliin, minä annan pakkeja jokaiselle eikä siihen edes ilkeän vanhemman miehen sanat ja nuhteet auta.
        Minä olen aina kunnioittanut itseäni, siksi pidän itsestäni hyvää huolta. Muut ihmiset sen sijaan eivät oikein ole osanneet minua kunnioittaa, valitettavasti.
        Jätän hyvästit tälle palstalle.
        Luulin olevani paksunahkaisempi, yleensä olenkin. Sitä saa mitä tilaa, olen huomannut.


      • BlackKnight
        sairaanhyväelämä kirjoitti:

        Sulle MäVaaA: Kiitti siitä kun palautit minut taas maan pinnalle. Hetken jo uskoin että tästä maailmasta voi löytyä inhimillisyyttä. Olin väärässä ja SINÄ olet todellakin väärässä. Minkä ihmeen takia pitää toisen ihmisen henkilökohtaisia asioita tonkia? Siitä huolimatta vaikka täällä esiinnytään nimettöminä?

        Jatketaan siis samaan malliin, minä annan pakkeja jokaiselle eikä siihen edes ilkeän vanhemman miehen sanat ja nuhteet auta.
        Minä olen aina kunnioittanut itseäni, siksi pidän itsestäni hyvää huolta. Muut ihmiset sen sijaan eivät oikein ole osanneet minua kunnioittaa, valitettavasti.
        Jätän hyvästit tälle palstalle.
        Luulin olevani paksunahkaisempi, yleensä olenkin. Sitä saa mitä tilaa, olen huomannut.

        No saahan sitä jaella pakkeja kaikille.

        Semmoinen juttu vain ettei ilkeä vanha mies ole aina ollut vanha (no, 35 ). Silloin epävarmana parikymppisenä muistan parikin tyttöä joista ajattelin ettei tuo varmasti tämmöisestä pojasta tykkää, kun saanee helposti pidempiä, komeampia ja menestyneempiä.

        Myöhemmin sitten kaduttaa, kun ei uskaltanut yrittää ;)

        Mutta hei, oma elämä...oma päätös. Tsemppiä kuitenkin!


      • ei.oikea.sairaus
        MäVaaA kirjoitti:

        Selvä juttuhan tuo on mikä sairaus, tai luulisin. Hiv?

        Hyi miten törkeitä ihmisiä täällä on. Ei hiv edes ole mikään oikea sairaus, vaan sukupuoliteitse tai huumeita käyttämällä hankittu virus. Jotain rajaa.


      • dfsfsdafsaf

        No miksei sitä sairautta nyt vaan voi sanoa, loppuisi turha arvailu ja pystyisi oikeasti kommentoimaan tuota asiaa. Ärsyttävää. Mitä pelkäät? Ei sinua kukaan tunnista.


    • 33vmiekkosensyitä

      Muutaman kerran olen antanut pakit, kun nainen ei ollut fyysisesti kovin kiinnostava. Esim. yhdellä kerralla nainen oli vähän joka ulottuvuudella melkoisen iso. Ei vastannut mielestäni hänen treffeille laittamaansa kuvausta, ja kun jututkaan eivät niin kiinnostaneet, ilmoitin että ei ole kipinää. Eräällä toisella kerralla 32v nainen toi mieleen mummoni. Yhden kerran annoin pakit, kun selvisi vasta treffeillä, että avioeropaperit oli lähetetty kaksi viikkoa sitten. En uskaltanut lähteä selvittämään sen enempää.

      Pari kertaa on myös tullut vastaan nainen, joka on vaikuttanut hieman kahelilta, joten en ole jatkanut hommaa kovin pitkään (mikähän siinä on, että kahelit on parhaita panemaan?). Ja lukemattomia kertoja on tuntunut siltä, ettei toista osapuolta ole kiinnostanut tarpeeksi, joten olen itse ilmoittanut poistuvani takavasemmalle (eli olen itse saanut pakit)

    • PakkiKone

      Mut on jätetty suhteista 37 kertaa ja pakkeja olen saanut rutkasti enemmän. Aina naisilla on ollut kiire uuteen suhteeseen joten kun mikään ei riitä on nykyajan motto. Itse en ole koskaan pakkeja antanut. Se on aina naisen tehtävä koska nainen valitsee muutenkin parisuhteen alun.

      • sincyan

        37 suhdetta. Kuulostaa aika hurjalta.


      • hahj

        kyl tuntuis pahalta 37 suhteen jälkeen itsellä vasta kolmas alkaa jos alkaa niin se tuntuu jo ikävältä


    • Treffpunkt

      En ole koskaan ollut varsinaisesti treffeillä, mutta pakit olen antanut joka kerta siksi, ettei mies ole ollut ollenkaan kiinnostava. Ja se on johtunut joka kerta siitä, että olemme olleet liian erilaisia eikä ole ollut mitään yhteistä.

    • ytmatm

      Annoin pakit rumuuden ja psyykkisten sairauksien vuoksi. Olen itse siis mies, ei vaan napannut, vaikka ihminen sinänsä ihan mukava olikin.

    • Kävin joskus treffeillä miehen kans jonka hampaat oli niin pahassa kunnossa et aina ku se avas suunsa ni meinasin oksentaa.

      • ätmel

        Oliko se turian?


      • sincyan

        Yksillä treffeillä olin oikein kivan olosen tyypin kanssa, joka tykästyi minuun kovasti. Ongelma oli, että se poltti ketjussa tupakkaa ja sen hampaat oli ihan mädät.
        Ajatuskin jostain halausta intiimimmästä nosti oksun kurkkuun.


      • ätmel
        sincyan kirjoitti:

        Yksillä treffeillä olin oikein kivan olosen tyypin kanssa, joka tykästyi minuun kovasti. Ongelma oli, että se poltti ketjussa tupakkaa ja sen hampaat oli ihan mädät.
        Ajatuskin jostain halausta intiimimmästä nosti oksun kurkkuun.

        Oliko se drell?


      • ätmel kirjoitti:

        Oliko se turian?

        MMmm, olisin yhden Garrusin kelpuuttanut.


    • nainenvainen

      Jos mies on sellainen kuivan asiallinen, "virastotätimäinen", sellaisten seurassa en kauaa viihdy. Toinen miestyyppi on "faktat ja numerot pöytään" tyyppinen mies, joka kertoo asuntonsa neliöt, veroprosentin, paljonko autonsa kuluttaa sadalla, kengännumeron tai paljonko rautaa nousee penkistä. En ole kiinnostunut numeroista, omaisuusluetteloista, enkä mistään tyhjänpäiväisestä materiasta.

      • Gigisi

        Mä muuten kanssa muutaman kerran tapailin tollasta "faktat pöytään"-tyyppiä. Selosti työpaikastaan useita tunteja. Ja roolipeleistä... Me päädyttiin yhteistuumin eroon koska ei ollut mitään yhteistä harrastusta tai mielenkiinnon kohdetta. Ei ollut siis paljoa puhumista.


      • nainenvainen

        Kaikki naiset ei haaveile pääsevänsä esittämään pikkuvaimon osaa jonkun lifestyle-porvarimiehen rinnalle. Kaiken sen materian ja rihkaman keskelläkin elämä voi olla hyvin onnetonta. Tässä yksi, joka ei haaveile sen tyyppisestä elämästä.


      • numeromiehen.näkemys

        Eli etsit jännä-ähkijää, joka on komea ja seksikäs.


    • Painoraja

      Aino syy, jonka vuoksi olen antanut naisille pakkeja on lihavuus. Läski ei vaan nappas

    • EIVaikkaVoissaPaistais

      Vielä yksi rikka lisää rokkaan... Koettu miehenä: Ei kelpuutettu, koska on liikaa mannen näköinen.

      Ja turha siivota tätä viestiä pois rasismin takia, sillä tosiasioista ja ennakkoluuloista tässä myös keskustellaan.

      Itseäni ei miellytä liiallinen laihuus tai lihavuus, eivätkä "kulkutaudin lailla leviävät" tatuoinnit .

    • goodbye.forever

      Kerran annoin pakit koska nainen oli ruma ja lihava lyhyt selluliittipersepunkero ja koko surkean kokonaisuuden kruunasi itse värjätyt mauttomat punaiset hiukset, huhhei!

    • atännä

      Unohdetaan treffit, kun en niitä harrasta, mutta muuten vastaantulleita..

      - Varatut vonkaajat. Pidän puhuttelun ja poistun :)
      - Seksiseuran etsijät
      - Alko-ongelmat, peliongelmat, valehtelu
      - Exien haukkuminen
      - Exiin jämähtäminen js vanhojen parisuhteiden ongelmista ylitsepääsemättömyys
      - Haetaan tiettyyn valmiiksi suunniteltuun muottiin sopivaa kumppania (vaikka muuten sopisisin, en halua sellaiseen vankilaan)
      - Ahdasmielisyys ja joustamattomuus, neuroottisuus, mustasukkaisuus, aggressiivisuus...
      - Huonot tavat, epäkohteliaisuus, itsekkyys, yleinen negatiivisuus
      - Pinnallisuus, prassailu, omaisuudella kehuminen
      - Vähän liian outo (mt-ongelmia tai muuten vajaa)
      - Huono hygienia

      No tulipas lista... :) Tuollaisia tapaa joskus viikonloppuiltana, töissä tai harrastuksissa...

      • 1212

        ätännällä työ ja harrastukset samassa paikallispubissa? ;)


      • Sinnuukka

        Ei tarvinnutkaan minun listata, ätännä teki jo sen. Just niin kuin minä ajattelen.


    • riittaliii

      Pieni muna melkein yleisin syy mulla pakkien antoon. Nykyisin onneksi on ulkkiksia niin paljon, että isoa saa melkein aina :)

    • poppof

      Jos tässä on tarkoitus kertoa niistä pakeista mitä annetaan ennen niitä ensitreffejä, niin lista ei ole kovin pitkä: Poikkeuksetta minua lähestytään aina päihteiden alaisena. Joko humalassa baarissa tai aineissa muualla. Ei sytytä. Poikkeuksetta miehet eivät myöskään ole vailla treffiseuraa vaan kysytään suoraan "lähetkö paneen" tai "näytät ihan siltä kun tarvisit munaa, mä voin antaa". Huhhuh. Myöskään kommentit "hyvä perse" eivät ole järin romanttisia.

    • keskiajaltakarannutromeo

      Itse jouduin antamaan pakit miehelle puolen vuoden seurustelun jälkeen, koska oli liian romanttinen. Kuulostaa tosi tyhmältä varsinkin kun pidän itseäni aika romantikkona enkä ole todellakaan mikään feministi. Mutta hänen meininki oli kyllä tooooosi imelää, kirjoitti runoja ja lauluja, kirjoitteli ja soitteli minulle sanoakseen miten ihana olen joka toinen tunti. Kukista en valita koska tykkään niistä mutta heti kun minulla oli pää kipeää, niin lähtee töistä ja ajaa 200km tuomaan minulle buranaa vaikka en ole pyytänyt. Oli katsonut kalenterista täydellisen kuutamokävelyillan jolloin minä tajusin että minua ahdistaa ihan suunnattomasti, tämä mies ei ole minua varten. Luulisi ettei minulla ole varaa valittaa ja olipas tyhmä jättää mutta ei, tämä käytös oli 24/7 ja on tosi vaikeaa kirjallisesti ilmaista miten outoa ja ahdistavaa käytös oli. Nyt olen yli 10 vuotta eri miehen kanssa ja olen onnellinen kun possu :) ei vaan napannut edellisen kanssa

      • Anti-ideaali

        Juu, tollainen on niin kyllä passé touhua.. pitäis opettaa pojille jo peruskoulussa nykyajan meininkejä.


      • ToinenRomeoonKyllästynyt

        Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Liika on liikaa. Romantiikka ja jatkuva tunteista puhuminen. Puhuminen sinänäsä on ok, mutta liika on liikaa. Eli kiertoon lähti.


    • cvbgfnhgjmg

      Mies ilmoitti netissä, että hänellä on kaksi lasta, ja että hän on siisti.
      Treffeille ilmestyi kalju, sivuilta töyhtöhyyppä mies, joka näytti kuvaansa 20 vuotta vanhemmalta. Yllättäen lapsia olikin kuusi. Autonsa oli kuin jätesäkki kun kävimme ajelulla, samoin hänen kotinsa oli suoraansanoen hirveä. Pyysin päästä kotiin asap, ja ilmoitin, että ei kiitos enää kiitosta. Mies pomittaa edelleen. Kamala tapaus.

    • jaseuraava

      Olen antanut pakit sellaiselle miehelle, joka on ensin yrittänyt iskeä kaveriani ja kun ei tärpännyt, siirtyi penkillä minun luo ja sama tarina alusta. Täydellinen turn off.

      • No mutta mikäs siinä on ongelma? Jollei kaverisi kiinnostu, niin tottakai terve mies siirtyy seuraavaan, eikä jää loppuiäkseen murehtimaan ensimmäisiä pakkeja.


      • hljkhkljöjölljkök
        samsung60 kirjoitti:

        No mutta mikäs siinä on ongelma? Jollei kaverisi kiinnostu, niin tottakai terve mies siirtyy seuraavaan, eikä jää loppuiäkseen murehtimaan ensimmäisiä pakkeja.

        Mutta kun naisen logiikan mukaan miehen pitää olla kokenut seksissä ja parisuhteissa, mutta silti juuri tämän naisen pitää olla ainoa, josta mies on koskaan ollut kiinnostunut millään lailla.


      • arearearea

        Juuri näin


      • jotainrajaa

        Tossa kiikasti ehkä enemmän se, että typy ei tuntenu itseään specialiksi


      • 1212
        hljkhkljöjölljkök kirjoitti:

        Mutta kun naisen logiikan mukaan miehen pitää olla kokenut seksissä ja parisuhteissa, mutta silti juuri tämän naisen pitää olla ainoa, josta mies on koskaan ollut kiinnostunut millään lailla.

        Jep, mutta mies ei saa käyttäytyä kuin nainen olisi spesiaali vaan pitää olla rento ja itsevarma, aivan kuin tilanteessa ei olisi mitään erikoista. Sitten jollain esoteerisella piiloviestinnällä kertoa että no nyt voitit minut erikoisuudellasi, kaikki vain tapahtui.


      • 2näkökulma
        1212 kirjoitti:

        Jep, mutta mies ei saa käyttäytyä kuin nainen olisi spesiaali vaan pitää olla rento ja itsevarma, aivan kuin tilanteessa ei olisi mitään erikoista. Sitten jollain esoteerisella piiloviestinnällä kertoa että no nyt voitit minut erikoisuudellasi, kaikki vain tapahtui.

        Ei vaan miehen pitää suhtautua naiseen kuin kehen tahansa ihmiseen. Jos heti kättelyssä pitää naista spesiaalina, on ihastunut vain naisen ulkokuoreen. Spesiaalina pitäminen kannattaakin ilmaista vasta paremman tutustumisen jälkeen, sitten voi olla jotain tsäänssejä.


    • helmiä.sioille

      Milloin mistäkin syystä. Yleisin syy on se, ettei toinen ole vaan ollut riittävän kiinnostava lähempään tuttavuuteen.

    • maailmannapa

      Itse sain pakit kun minulla oli huono auto. Silloin se nauratti itseäkin kovasti mutta ymmärrän naista täysin, että haluaa mieheltä tietyn tulotason eikä sitä silloin ollut.

      Toinen nainen antoi pakit koulutuksen takia, senkin ymmärän täysin. Kouluttauduin myöhemmin toiseen ammattiin.

      Itse rakastuin korvia myöten McDonaldsin myyjään, enkä tiennyt hänestä muuta kuin nimen. Itselle käy kun kemiat käy yksiin muulla ei ole väliä. Muu on maallista.

      • kerro-vielä-se

        Mitä kemioilla tekee, jos ei ole mitään yhteistä puhuttavaa ja harrastettavaa tai elämäntavat eivät sovi yhteen?


      • eikovinhyväperuste

        Ei tulotaso tai koulutus aina korreloi mielenkiinnon kohteiden kanssa. Ja miksi vaikka salilla käyntiin, tai esim. pyöräilyyn tarvittaisiin korkeakoulututkinto ja 5ke kuukausitulot? Ovat kuitenkin yleisiä harrastuksia ihan joka tuloluokassa. Tai vaikka taiteista ja teatterista kiinnostumiseen? Tosin niistä ei monikaan korkeasti koulutettu ole kiinnostunut, ellei ole ns. kulttuuriväkeä. Ja se taas ei edellytä korkeaa tulotasoa / koulutusta. Tuntemani golfinpelaajatkin muuten ovat ryhmää automekaanikko, asiakaspalvelija ja sähkömies.

        Myönnän toki, että tilastojen mukaan alemman koulutus- ja tuloluokan väki on huonokuntoisempaa, mutta tilastot on tilastoja. Sinne mahtuu silti väkeä ihan laidasta laitaan. Ja kuten maailmannapakin tuossa kirjoitti, niin sitä koulutustaan, tai alaansa voi halutessaan päivittää. Enemmän siis kertoo se, että onko henkilö muuten kiinnostunut tekemään itseään kiinnostavia asioita, ja siten kehittämään itseään.

        Eli eiköhän vain kannattaisi tutustua siihen ihmiseen ensin, ennen kuin vetää päätelmiä hänestä vaikka koulutuksen tai auton perusteella? Korkeakoulutetuille naisille tuntuu monesti olevan ongelma ottaa alemman koulutustason miestä, vaikka tämän kanssa menisi muuten hyvin kiinnostuksen kohteet yhteen.


      • safafdsaf
        kerro-vielä-se kirjoitti:

        Mitä kemioilla tekee, jos ei ole mitään yhteistä puhuttavaa ja harrastettavaa tai elämäntavat eivät sovi yhteen?

        Jos on kemiaa, niin puhumisessa ei ole mitään ongelmaa. Kaikki muutkin eroavaisuudet tasoittuvat kummasti. Se tunne vie eteenpäin ja luo halun ratkaista kaikki ongelmat toisen kanssa. Ei parisuhde ole mikään harrastuskerho, jossa pitää tehdä samoja asioita koko ajan. Kyse on tunne-elämästä ennen kaikkea, sen jälkeen katsotaan miten hyvin muut asiat sopivat yhteen. Miksi tämä on joillekin rakettitiedettä? Ettekö ole koskaan ihastuneet ja rakastuneet?


    • itken.itseni.uneen

      Annoin pakit yhdelle ihanalle miehelle, nyt kaduttaa!

    • Itse annan aina pakit. Johtuu nimittäin siitä, että jostain kumman syystä minusta kiinnostuvat vain ylipainoiset ja hiuksensa lyhyiksi tärvelleet naiset. Päinvastaiset naiset eivät koskaan tee kohdallani aloitetta.

      • Uptoyou

        Oletko itse katsonut peiliin...? Samanlainen vetää puoleensa samanlaista ;-D Jos on ruma läski, tuskinpa kukaan edes normaali, tai hyvännäköinen on vonkumassa seuraan... Looser!!!


      • eipidäpaikkaansa
        Uptoyou kirjoitti:

        Oletko itse katsonut peiliin...? Samanlainen vetää puoleensa samanlaista ;-D Jos on ruma läski, tuskinpa kukaan edes normaali, tai hyvännäköinen on vonkumassa seuraan... Looser!!!

        Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa, että ylipainoiset naiset hakeutuvat ylipainoisten miesten seuraan. Saan jatkuvasti viestejä tukevilta naisilta, vaikka itse pidän kropastani ja kunnostani huolta. Työskentelen ammatissa, missä tarvitaan hyvää kuntoa. Alalle ei edes pääse, jos ei läpäise kuntotestejä.


      • mikäonongelma

        No pane niitä hyvä mies äläkä urputa?


    • huspois

      Yh, kun minua sieppaa sellaisten turvonneiden ja plösöjen miesten iskuyritykset. Luulevatko mokomat ihan tosissaan, että heillä olisi mitään mahdollisuuksia saada kaltaistani simpsakkaa naista itselleen.

      • ruma-ätmi

        Lutka olet jota ei kukaan halua.


      • Gigisi
        ruma-ätmi kirjoitti:

        Lutka olet jota ei kukaan halua.

        No ei ihan ilman haukkumisia mennyt tämä ketju :D
        On kuitenkin paljon asiallisiakin, rehellisiä vastauksia. Kiinnostaa tietää minkä suhteen itse voisi tehdä toisin ettei saisi pakkeja. Läskiä on varmaan liikaa... Punaisia lyhyitä hiuksia ei kuitenkaan ole. Luonnetta on vaikeampi muuttaa :)


    • käteenvetäjä

      Sain pakit vaikka tienasin tonnin enemmän kuin nainen. Tienasin silloin 3300 käteen kuukaudessa. Naine sanoi että mieen pitäis pystyä huolehtimaan naisesta, onneksi sain pakit koska minä en ala elättämään naista.

      • Nainen halusi siis päästä parisuhdehuoraksi ja etsi itselleen aisuria.


    • eiblondejasuomeen

      annoin naiselleni pakit kun meni perkele värjäämään hiuksensa blondiks

    • satavarmaa100

      Olen lyhyen ajan sisällä käynyt kaksilla treffeillä, ja juttu on sillä tavalla yksinkertainen, jos ei synny tarvittavaa kipinää, ei kannata jatkaa, ensimmäinen nainen ei ollut millään tavalla fyysisesti kiinnostava, ja toisessa naisessa ei ollut minkäänlaista naisellisuutta, ilmoitin sähköpostilla kohteliaasti treffien jälkeen, ja toivotin hyvää jatkoa, voi olla että livenä löytyy kiinnostava ihminen helpommin.

      • uteliaanakysyn

        Millainen on ihminen, joka ei ole millään tavalla fyysisesti kiinnostava?


      • fdfsdaf
        uteliaanakysyn kirjoitti:

        Millainen on ihminen, joka ei ole millään tavalla fyysisesti kiinnostava?

        Ei ole edes söpö, puhumattakaan että pantava.


    • sinkkunainen15

      Mies meni kaljalle odottamaan, kun saavuin treffeille. Tuli ulos baarista hieman horjuen.... oli ottanut aika monet... Ympäripäissään :(
      Toinen haisi vanhalle viinalle ja näyttikin juopolta ( valokuvassa ihan fiksulta ) ja kehtasi väittää, että minä en ole sama nainen kuin kuvissani.
      Yhdellä oli ampuma-ase sänkynsä vieressä.... kertoi, en ollut näkemässä. Hui !!!
      Yksi oli liian ujo ja arka. Harmi....
      Eräs mies - sinkku - kehui viesteissä olevansa hyvä tanssimaan. Kun sitten treffeillä kysyin, että minne me menemme tanssimaan... oli vastaus, että ei me voida mennä yhdessä, kun hänellä oli siellä taas vakkaripano !!! Varattu nainen :))) Minua olisi tarvittu siis muina aikoina... mutta tanssimaan en pääsisi. Okei :D
      Onhan näitä tapauksia... ;)))

      • outohommatosiaan

        Hmm... Miksihän ne sinkkumiehet joita minä tunnen eivät täytä mitään noista ongelmakohdista? Ehkä ne juuri sen takia ovatkin sinkkuja?


      • sinkkunainen15

        No, nämä miehet ovat ainakin sinkkuja, koska heillä oli juuri nämä ongelmat... Ja sinkuiksi jäävät... :(((


    • JVR76

      Nainen oli liian päälle käyvä. Odotin romantiikkaa ja silittelyä yms. Mutta olin kuulemma vanhanaikainen.

    • Minttuli47

      Mies vaikuttaa yksinkertaiselta jos ei osaa ilmaista itseään. Sivistymättömyys näkyy viestinnän puutteena. Jos mies on kiinnostunut vain seksistä ei persoonasta. Viimeksi annoin pakit tänään pienen varustuksen takia. Huono kestävyys hyvä syy.

      • hogger

        Huomaatko sattumoisin että itse olet helvetin pinnallinen huora?


    • kismeth

      Kyllähän se on uskomaton turn off, jos housuista löytyy katkarapu. Alle 20senttiset ovat alamittaisia ja ne pästetään takaisin luontoon.

    • hersy

      Ei kukaan ole ihmistä kummempi,jos joku jotain muuta luulee,on pahasti väärässä,kaikki käy p....... ja k...... ja muka sivystä,kattokaa maailmaa löytyykö täällä pahastikkaan sitä,sotia ja alistamisia ja vihamielisyyttä,todellisia "ihmisenkeleitä" niin vähän että korkeintaa miljoonaa kohden alta sata,taidan antaa pakit koko ihmiskunnalle

    • puff38

      Pakit annan tätä nykyä miehille, jotka potevat ikuisen poikamiehen syndroomaa. jotkut itse löytämistäni oireista alla:

      Sivistymättömyys, tyhmyys (hän oli oikeasti tyhmä, en tarkoita koulutustasoa), tilannetajun puute, tulkitsi _kaiken_ sanomiseni (rivienvälilukeminen), vastasi kaikkeen sillä tavalla miten kuvitteli minun haluavan vastauksen kuulla. Vaikutti naiselta miehen ruumiissa, ei osannut puolustaa omia näkökantojaan, vaan jos olimme eri mieltä, hän aina perääntyi, oli liian herkkähipiäinen. Ei osannut soveltaa oppimaansa tietoa mitenkään. Ei osannut olla lainkaan yksin eikä antaa minulle tilaa olla yksin, mitä tarvitsen ehdottomasti. Riippuvainen äidistään. Erilaiset käsitykset lapsenkasvatuksesta.

      Mainosti ettei käytä alkoholia, että on raitis, mutta narisi kuitenkin koko ajan siitä, että kyllä hän mieluiten sitten juo kunnolla, kun juo ja onhan se alkoholi hyvää. Eli ei ollut löytynyt sitä keskitietä edes alkoholin kanssa. Se oli vain hänelle keino löytää naisia, jotka eivät ole alkoholisteja. Lopulta kävi ilmi, että tämä mies oli "kehittänyt" itseään tullaiseksi lukemalla netin palstoja, joissa naiset puhuvat ihannemiehistään, tarkoituksenaan nostaa omia osakkeitaan naisten saamisessa (HUOH). ....Jotkut vain ovat syntyneet ikuisiksi poikamiehiksi.

      kaikenkaikkiaan tämä mies opetti minulle se, että ei kannata mennä edes ensitreffeille, jos joku tärkeä perusjuttu ei natsaa. Ei kannata treffata miestä, joka harrastaa nettideittejä, ei vaikka hänet tapaisi jossain muualla kuin netissä. Viimeisessä kriteerissä olen valmis joustamaan, jos mies vaikuttaa muuten fiksulta.Herrasmiesmäisyys on tosi hyvä juttu, mutta jos ei osaa olla herrasmies, niin ei pitäisi sellaista teeskennellä. Siinä nimittäin herkästi lipsahtaa holhouksen puolelle (monikaan nainen ei sellaisesta tykkää, minä en lainkaan nimimerkillä ms. "minäitte").



      Persoonamme eivät vain natsanneet, mies olisi varmaan kaikenkaikkiaan ollut ok, jos olisi uskaltanut olla oma itsensä, rehellisesti oma itsensä ja jos olisi lakannut esittelemästä itseään kuin jossain autoliikkeessä autoja. Ei sitä treffeilläkään oikeasti tarvita mitään kukkapuskia tai imarteluja tai kehuja, vaan sitä, että ollaan yhdessä, vietetään aikaa yhdessä, rakkaus syttyy ilman imartelujakin, jos on syttyäkseen eikä tyrkyttämällä. Uskovainen en ole, mutta raamatussa on joitain hyvä kohtia ja yksi niistä kuuluu jotenkin niin, että "älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa."

      • On sinulla vaikea elämä :)


      • puff38
        super-atm kirjoitti:

        On sinulla vaikea elämä :)

        No ehkä se tuntuisi sinusta siltä, jos elämääni eläisit, mutta en itse koe elämääni kovinkaan vaikeaksi. Enemmänkin iloksi.


      • puff38 kirjoitti:

        No ehkä se tuntuisi sinusta siltä, jos elämääni eläisit, mutta en itse koe elämääni kovinkaan vaikeaksi. Enemmänkin iloksi.

        Ei kirjoituksesi kovin iloiselta vaikuttanut. Pääset treffeille niin paljon kuin tahdot ja monenlaisten miesten kanssa, joista voit valita jonkun itsellesi. Ja sitten kirjoitat tuollaisen novellin siitä miten kaikissa on jotain vikaa ja miksi he eivät kelpaa sinulle. Kannattaisiko olla vähemmän nirso?


      • puff38
        super-atm kirjoitti:

        Ei kirjoituksesi kovin iloiselta vaikuttanut. Pääset treffeille niin paljon kuin tahdot ja monenlaisten miesten kanssa, joista voit valita jonkun itsellesi. Ja sitten kirjoitat tuollaisen novellin siitä miten kaikissa on jotain vikaa ja miksi he eivät kelpaa sinulle. Kannattaisiko olla vähemmän nirso?

        En kai minä missään ilmoittanut, että kaikissa on jotain vikaa, vaan puhuin yhdestä miehestä: "tämä mies"... Ehkä sinulla itselläsi on nyt jotain haavaa sisällä, koska reagoit noin kovasti kirjoitukseeni? Et kai tunnistanut itseäsi vastauksestani (siitä kyllä olen varma etten ole tavannut sinua missään, mutta eihän se merkise sitä ettetkö olisi tunnistanut itseäsi tuosta miestyypistä)


      • 3plus10

        Toivottavasti en tapaa sinunlaistasi narsistia koskaan! Onneksi on ihan normaalejakin naisia jotka lähtee treffeille rennoin mielin tutustumaan uuteen ihmiseen eikä tuollaisia nuttura kireellä olevia jolle silmänisku väärässä kohdassa olis samantien hylkäysperuste.


      • puff38 kirjoitti:

        En kai minä missään ilmoittanut, että kaikissa on jotain vikaa, vaan puhuin yhdestä miehestä: "tämä mies"... Ehkä sinulla itselläsi on nyt jotain haavaa sisällä, koska reagoit noin kovasti kirjoitukseeni? Et kai tunnistanut itseäsi vastauksestani (siitä kyllä olen varma etten ole tavannut sinua missään, mutta eihän se merkise sitä ettetkö olisi tunnistanut itseäsi tuosta miestyypistä)

        "Ehkä sinulla itselläsi on nyt jotain haavaa sisällä, koska reagoit noin kovasti kirjoitukseeni?"

        Ei ole. Toisin kuin naisilla, joilla on iso avohaava, eli pillu. Sen takia naiset niin herkkiä yleensä ovatkin ja reagoivat kaikkeen impulsiivisesti.

        "Et kai tunnistanut itseäsi vastauksestani (siitä kyllä olen varma etten ole tavannut sinua missään, mutta eihän se merkise sitä ettetkö olisi tunnistanut itseäsi tuosta miestyypistä)"

        En tunnistanut itseäni "ihan kauheenhirveämies-novellistasi", ei huolta. En tarvitse elämääni parisuhdehuoraa, enkä aio olla aisuri.


      • puff38
        3plus10 kirjoitti:

        Toivottavasti en tapaa sinunlaistasi narsistia koskaan! Onneksi on ihan normaalejakin naisia jotka lähtee treffeille rennoin mielin tutustumaan uuteen ihmiseen eikä tuollaisia nuttura kireellä olevia jolle silmänisku väärässä kohdassa olis samantien hylkäysperuste.

        No kylläpäs nyt yleistätte yhden viestin perusteella :) ottakaapa silmät käteen ja lukeaa ilman tulkintoja.

        Mutta eikös ole hyvä 3plus10, että teidät ainakin ettet missään nimessä halua kanssani treffeille (se on aika hyvin, että yhden tekstin perusteella pystyy sellaista tekemään, minä en ainakaan pysytyisi, koska tiedän tekstin rajoitteet) , kiva että ilmoitit sen, tosin sillä ei ole minulle mitään merkitystä, enkä sillä teidolla tee mitään, koska en tiedä kuka olet enkä nettideittejä harkitse. Näin ollen saattaa jopa käydä niin, jos olemme todella epäonnekkaita, että joudumme joskus treffeille (jos siis lähestyt naisia muuallakin kuin netissä) keskenämme.

        Ehkä minäkin saaattaisin treffeillä huomata ettet sinäkään sovi minulle mitenkään. Yhden teksin perusteella tosin en sellaisia johtopäätöksiä tee enkä ala toisia haukkumaan, kuten sinä :)


    • tjsp

      - jatkuva alkoholinkäytöllä rehvastelu (ikää 30 )
      - en ottanut henkilöstä selvää, että mitä mieltä se on mistäkin (vaihtoi mielipidettä mun mukaan?)
      - liian kiireinen elämä, en tahdo sotkeutua
      - liiallinen ujous (kyllä muakin jännittää, mutta pakko tsempata kuitenkin)

    • NössöDi

      Minulla ei ollut autoa - enkä halunnut hankkia, vaikka taloudellisesti olisin voinutkin.

      Kun en hankkinut autoa, lohkeaminen lakkasi, se siitä.

      Julkiset kulkevat lähempää, kuin minulla oleva lämmin hallipaikka on.

      En tarvitse autoa.

      • Tuo on muuten yleistä. Naiset selvittävät melko nopeasti onko miehellä auto vai ei ja yleensä vielä että minkälainen auto. Tavoitteena on selvittää se, voiko nainen hyödyntää miestä kuljettajana itselleen ja tavaroille.

        Autottomuus ja ajokortittomuus on kuitenkin naisille yleisempää. Uskalla vaan miehenä kyseenalaistaa se, miksi naisella ei ole ajokorttia ja autoa, niin olet suvaitsematon sovinistisika-juntti.

        Naisilla on miehille vaikka mitä vaatimuksia, mutta uskalla vaan heiltä jotain vaatia, niin feministit huutaa.


    • mieluumminyksin

      En tiedä, mikä siinä on, kun vedän puoleeni ihan vääränlaisia miehiä. Niissä miehissä ei ole mitään sen ihmeenpää vikaa, mutta olen itse vilkas ja eloisa, enkä voisi kuvitella olevani se osapuoli suhteessa, joka vetää ns. kivirekeä perässään. Treffeilläkin olen poikkeuksetta se, joka pitää keskustelua yllä. Siinä kahvikupin ääressä olen hiljaa mielessäni ajatellut, että ne treffit ovat kuin vanha avioliitto, missä pitkään yhdessä ollut pariskunta juo kahvia, eivätkä paljon puhu eikä pukahda. Ne kahvit oli sitten siinä.

      • AntiPuumatar

        Monesti hiljaisemmat miehet pitää puheliaista naisista. Moni sellainen pariskunta myös jakaa elämänsä onnellisena. Mutta jos itseä ei kiinnosta, niin paras on kyllä heti antaa pakit.

        Omalta osalta:
        - ollessani aviossa olin aika sokea iskuyrityksille. Samoin tuli usein väärin tulkituksi puheliaana naisena. Nauru kun on monelle miehenlle jokin mystinen merkki.
        - jostain syystä tällä hetkellä minua yrittää iskeä huomattavasti nuoremmat miehet. Lienee syynä osin se, että nykyään puhutaan niin paljon puumista. Josten ystävälliset pakit tulee nuoremmille miehille sekä "limaisesti" käyttäytyville keski-ikäisille.


      • 1212
        AntiPuumatar kirjoitti:

        Monesti hiljaisemmat miehet pitää puheliaista naisista. Moni sellainen pariskunta myös jakaa elämänsä onnellisena. Mutta jos itseä ei kiinnosta, niin paras on kyllä heti antaa pakit.

        Omalta osalta:
        - ollessani aviossa olin aika sokea iskuyrityksille. Samoin tuli usein väärin tulkituksi puheliaana naisena. Nauru kun on monelle miehenlle jokin mystinen merkki.
        - jostain syystä tällä hetkellä minua yrittää iskeä huomattavasti nuoremmat miehet. Lienee syynä osin se, että nykyään puhutaan niin paljon puumista. Josten ystävälliset pakit tulee nuoremmille miehille sekä "limaisesti" käyttäytyville keski-ikäisille.

        Tuo johtuu myös nuorten seurustelukulttuurin muuttumisesta. Ennen oli niin että suurin osa nuorista seurusteli. Nykyään, kiitos netin ja tv-ohjelmien, tytöt ymmärtävät jo nuorena markkina-arvonsa eivätkä halua seurustella vaan viettävät menevää sinkkuelämää. Irtosuhde- ja fuckbuddymarkkinoilla vain top 5% nuoret miehet pärjäävät. 20v siideripissikset antavat tylyt pakit komeille miehille, ja loput ymmärtävät ettei ole tsäänssejä.

        Niinpä yritetään vanhempia, jotka saattaisivat olla helpompia mutta toisaalta kokeneina hyviä opettajia.

        Toinen asia on nuorten naisten lihominen. Ei kauaakaan sitten suurin osa oli nuoren ja nopean aineenvaihduntansa ansiosta hoikkia. Nykyään enemmistö on ylipainoisia tai laihoja läskejä joilla siideripömppis näkyy. Niinpä hoikkien kysyntä nousee entisestään.


      • AntiPuumatar kirjoitti:

        Monesti hiljaisemmat miehet pitää puheliaista naisista. Moni sellainen pariskunta myös jakaa elämänsä onnellisena. Mutta jos itseä ei kiinnosta, niin paras on kyllä heti antaa pakit.

        Omalta osalta:
        - ollessani aviossa olin aika sokea iskuyrityksille. Samoin tuli usein väärin tulkituksi puheliaana naisena. Nauru kun on monelle miehenlle jokin mystinen merkki.
        - jostain syystä tällä hetkellä minua yrittää iskeä huomattavasti nuoremmat miehet. Lienee syynä osin se, että nykyään puhutaan niin paljon puumista. Josten ystävälliset pakit tulee nuoremmille miehille sekä "limaisesti" käyttäytyville keski-ikäisille.

        Joillekin nuorille miehille on noussut ns. niskavillat pystyyn nuorempien naisten kanssa, jos naiset ovat epävarmoja mitä haluavat, jojoilevat suhteissaan ja mielipiteissään. Eivät halua tai uskalla sitoutua, oikuttelevat ja kiukuttelevat. Eikä aina saa vastausta edes mistä kenkä puristaa.

        Niinpä nuokin ovat yksi syy miksi vanhempi nainen voi olla jollekin potentiaalisempi kumppani, kuin se nuori muuten ihan mukiin menevä mutta epävarma ja oikutteleva miestä turhauttava nainen. Toiset nuoret miehet kun haluavat nuorenakin jo suhteeltaan enemmän, kuin epävarmuutta ja jojoilua.


      • Tässäkin tietysti taas se, että mies on kyllästynyt ehkä useammankin kerran kokeillessaan nuoremman kanssa enää kokeilemaan nuorempien kanssa. Eli on taas löydetty ne tyypit joiden kanssa ei olla onnistuttu ja tullut raja vastaan.

        Ei tietenkään tarkoita, että kaikki nuoret naiset on edellä kuvatun kaltaisia epävarmoja jojoilevia kiukkupusseja. Ei vaan ole osunut kohdalle ne sopivat nuoret naiset, vaan juuri ne joista tuo mielikuva on miehelle jäänyt. :)

        Sitten eteen tulee se sopivan tuntuinen, mutta vanhempi jolloin ikä ei ehkä enää merkkaa niin paljon, kuin se että muut kriteerit oleellisemmat kriteerit täyttyy.


    • Piti oikein miettiä, kun en kovin monilla treffeillä ole ehtinyt eläissäni käymään. Mutta yksi tyyppi sai pakit, kun mies kehuskeli juomisillaan ja pikkulikkojen iskemisellään, toinen oli heti menossa jo avioon ja kiikkustuolia ostamaan ekoilla treffeillä, kolmas oli ihan mykkä eikä sekään ollut minusta yhtään kiinnostunut, sitten se yksi joka ajatteli hurmaavansa rikkauksillaan ja hokemalla mantroja. :)

    • miniseksuaali

      epäsiisti mies
      liian kiinnostunut seksistä
      suhtautuu yhdentekevästi
      flirttailee jatkuvasti ympärilleen
      en pidä jutuista
      rumat kädet tai suu (ilmeet)
      holtiton alkoholinkäyttö
      pummaa jatkuvasti
      erittäin ruma kielenkäyttö

    • Anonyymi

      Itse en ole antanut vielä pakkeja kenellekään, vaan kaikissa parisuhteissani minä olen ollut se, joka on jätetty. Joskus jo viiden minuutin juttelun jälkeen, joskus parinkin kuukauden seurustelun jälkeen. Syy on aina ollut sama: nainen on saanut tietää, että olen absolutisti, ihan vain periaatteesta ilman mitään alkoholi- tai terveydellistä ongelmaa. Tiedän tämän, koska muutamat ovat jopa sanoneet sen heti saman tien päin naamaa. Nuorempana se harmitti, mutta ei enää, vaikka edelleen toivonkin joskus löytäväni loppuelämän kestävän parisuhteen. Nykyisin elämäni on niin raiteilleen asettunutta, että tunnen melkeinpä helpotusta, kun orastava parisuhde sitten päättyykin, ja elämäni jatkuu entiseen tapaan.

    • Olen nuorena miehenä antanut pakkeja, kun ei vaan kokonaisuus miellyttänyt. Olen myös tullut jätetyksi ja olen saanut pakkeja itse. Kaikesta on kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe