Säälin teitä ätmejä

Loverman32

Kyllä naisen kanssa on mukavaa olla kun saa tehdä kaikkea, jutella nukkua ja harrastaa seksiä ettekä saa naiselta mitään läheisyyttä. Jo pelkkä halaus on ihanaa kun herää naisen vierestä aamulla.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg

" Jo pelkkä halaus on ihanaa kun herää naisen vierestä aamulla. "

Täh? Naisen vierestä? Eikö naisen kuuluisi olla tekemässä ja tarjoilemassa aamupalaa sinulle kun heräät?

Sitä ennen hän on tietenkin jo käynyt suihkussa, pessyt hampaansa, meikannut, käynyt leipomosta hakemassa tuoreet kroissantit, ulkoiluttanut koiran ja tehnyt tiivistelmän median tärkeimmistä uutisista ja muista kirjoituksista.

• Loverman32

Naisen ei kuulu palvella minua. Osaan itse tehdä aamupalani en minä mikään kunkku ole että haluasin että mua palvellaan.

• No minkä mä sille voin jos fyysinen koko ei riitä pariutumineen? Muiden säälimisen sijaan voisit sen sijaan kiittää onneasi että kelpaat naisille. Yhtä hyvin voisit olla mun tilanteessa jos sulla olisi käynyt yhtä paska mäihä.

• Kilttiatm

Ei kannata sääliä vaan nauti naisista. Kyl mie pärjään koska se nyt on suomi naisten tapa että ätmit ei kelpaa.

• ytm-panomies

Kyllä seksi on elämässä parasta.

• MitesLapset

Entäs panemisen seurauksena mahdollisesti syntyvät lapset?

• atm32

Yks nainen on kiinnostunut minusta mutta se on lihava joten ei kelpaa minulle.

• jo.on.meininkiä

aloittaja on oikeassa mutta monelle sinkulle kaverit on tärkeämpiä eli mies kaverukset on hienoa herätä aamulla vierekkäin kikkeli pyllyssä tai nais kaverukset on hienoa herättää kaverinsa sitä nuollen miksiköhän on sinkkuja yksikin oli heti palvelua muka kun suukon antaa kullallensa kai sen ilosta tekee mutta jos on vastenmielistä ja palvelevaa kun pussaa mutta kaverinsa pimppiä mielellään pussaa

• 6363452

Nojaa, riippuu ihan täysin naisesta, jonka vierestä herää, sanoisin :)
      Veikkaan että kyse on saamattomilla enemmän siitä että tuntevat olevansa viallisia kun eivät kelpaa kenellekään.. tai ainakin kuvittelevat niin kun ovat niin syvällä torjunnan kierteessä.

• Iloinen.mies

Heräsin pari päivää sitten kauniin naisen viereltä joka on pelkkä kaveri ollut tähän asti. Mulla seisoi ja nainen tunsi sen ja sitten nainen alkoi hyväilee minua käsillä ja suutelemaan. Huomasin että nainen alkoi riisumaan itseään ja tuli alasti päälleni, että se tuntui ihanalta kun en ole sellaista aikoihin saanut kokea. Meni varmaan 25 minsaa ennen kun laukesin naisen vatsalle vaikka se oli todella kiihottavaa ja mukavaa, jostain syystä aamuisin kestää pidempään laukea.

• Kyllä naisen kanssa on usein ihan mukavaa, mutta mielummin nukun ja herään ihan yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40