Tiedän,että minulla on kamala sokeri riippuvuus. Kauppareissuilla tulee aina ostettua suklaapatukoita ym hyvää.. olen koittanut,että viikonloppuna ostaisin patukan tai pienen irtokarkkipussin. No joo,olen ostanut,mutta ne ei riitä..valitettavasti hyvä satsi olisi iso irtokarkkipussi ja suklaalevy. Toisena päivänä vaikka jäätelöpaketti ja jotain ihania leivoksia.. Jos en saa imelää,niin minua ahdistaa ja ajatus ei kulje.. minulle sokeri on,kuin narkkareille huume ja alkoholisteille viina. Myö pizzat ja grilliruoka menee..ne on toinen josta en pääse.. Olen jojo laihduttaja..muutaman kilon saatan saada,mutta ne tulee aina takaisin. Olen jo kuitenkin lähes kolmekymppinen ja laihdutettavaa olisi. Olen ollut vielä muutama vuosi sitten 20kg laihempi Miten saan itseni laihdutettua,miten päästä sokerin ja rasvaisen ruoan himosta eroon?? jos pidän herkkupäivän,s eon sitten ihan älytön määrä pizza,suklaalevy jne..siitä mä saan tyydytyksen..ja sitten ei jaksakaan tehdä mitään sokerista ja rasvaisen mätön ansiosta.. oisko jollain vinkkejä,kiitos :)
sokeri riippuvuus
timmitimmi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780