Olin Alanayssa viime huhtikuussa .Olen 16v vaalea tyttö.21v tarjoilija ihastui minun ja kävimme iltaisin kävelyllä ja se vei minut veneretkelle.Viimeisenä iltana menetin neitsyyteni tämän Husein nimisen pojan kanssa.Minä tykkään Turkkilaisista koska ne ovat nin huomaavaisia ja helliä, toisin kuin suomalaiset pojat. Äidin kansssa suunnitellaan matkaa ensi heinäkuussa ko.paikkaan
Turkkilaiset pojat on ihania
10
86
Vastaukset
- jebuuu
Tietääkö suojelevainen isäpappasi näistä seikkailuista :)
Mahtaisi paskoa alleen kun kuulisi.- 665288
Mitäpä muuta siinä sankari-iskät voi tehdä kuin laskea alleen? Hankala lähteä koko Turkkia moukaroimaan matalaksi ;)
- sovspdfs
SAATANAN HUORA !!!!!!!!!!!!!
- Lutkahyihyihyi
Hyi nyt olet täynnä tauteja kohta sutkin sidotaan tuoliin raiskataan ja poltetaan haistan lutkannn
- tylsiäolette
Hyvä provo. Keksikää parempia.
- muslimiontosi
Muslimimiehet ovat tosi ihania.
Turkki on tasa-arvotilastoissa monien arabimaidenkin takana...sijalla 122 muistaakseni.
Suomi on maailman toiseksi tasa-arvoisin maa.- 787878887
Ja se näkyy kun femakot hyppii silmille joka asiassa. Se on nyrkki ja hella kaikki mitä akka tarvitsee!
Just. 16-v tyttö tulisikin tällaista tänne kertomaan.
- Onkotyttömäinenolo
Tjaa. Taas jotain palstapoikaa tytöttää. Voi teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143