Oletteko antaneet paljon pakkeja viime aikoina miehille?
Mitäs teille naisille kuuluu
6
<50
Vastaukset
- Eikka_2
Kysyisit ennemmin: "Oletteko antaneet paljon pakkeja viime aikoina hyville miehille ja pillua jännämiehille?"
- Nnnnhhhhhh
Kysymyksenä teille miehille: Tuletteko oikeasti jotenkin iloisemmaksi niistä "kiitos mutta ei kiitos"-vastauksista? Sen sijaan siis, ettei nainen vastaa mitään. Itse tyydyn kyllä siihen, jos mies, johon otan yhteyttä ei sitten vastaa mitään. Vastaamattomuus on ihan selkeä merkki siitä että juuri tämä yhteydenotto ei nyt kiinnosta. Miksi jatkatte viestien lähettelyä ja joskus myös ruikutatte ja kiukuttelette kun joku ei vastaa..
- tultaisiin
Kyllä mä ainakin vastauksen haulaisin. Muuten jää miettimään että onko se toinen huomannut viestiä, unohtanut, löyskö toisen miehen mutta sen kanssa ei sit juttu luistanutkaan ja nyt olis mahkuja taas... Tunne oman elämän hallinnasta on peruspilareita ihmisen onneen. Parempi kieltävä vastaus kuin epätietoisuus.
- Rasittavaa
Juu sama täällä. Taitaa vain ilmaiskäyttäjillä se viiden viestin rajoitus karsia näitäkin sitten..
- kuulu_pörrön_pörötys
pörisette kuin herhiläiset kukkapellossa miettimättä enempää kesän lyhykäisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616036Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612762- 1662607
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3782190Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291732Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast361723- 721429
- 1051368
- 861305
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101303