Oletteko olleet nakuna naisen edessä?

happydick

Ja oletteko nähneet naista nakuna? Miltä se tuntui?
Näin juuri eilen viimeksi naisen nakuna kun olin yhen naisen luona. Sain seksiäkin ja munani seisoi vielä tunti rakastelun jälkeen. Se on aina yhtä jännittävää olla naisen kanssa alasti varsinkin kun nainen on tosi ihana.

18

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelvoton-ATM

Olen yrittänyt rannoilla, uimahallissa (naissiivoojat), entisen työpaikan saunailloissa ja varmaan jossain muissakin yhteyksissä jotka eivät nyt heti tule mieleen, mutta kukaan nainen ei ikinä vahingossakaan katso minua. Nöyryyttävää tietää, että olen niin vastenmielisen näköinen naisten mielestä. Omasta mielestäni olen tavallisen näköinen, en komea enkä ruma.

• Onneton.atm

Pistää vituttamaan ja rankasti kun muut saa ja minä en koskaan.

• MaksulliseltaSaa

Maksullisilta saa. Pilluttomuus on valinta.

• kelpaamaton-ätmi
        MaksulliseltaSaa kirjoitti:

Maksullisilta saa. Pilluttomuus on valinta.

Ei se ole saamista. Saamisen iso juttu on siinä, että nainen antaa vapaaehtoisesti. Se on osa hyväksytyksi tulemista.

• ytm-panomies

Olen ollut koska olen panomies ja naiset haluaa minua.

• Prometheus-leirin yhteissaunassa. Eli viime vuosituhannella!

• ggreyyyuuu

Olen kuullut noistasa Protu-leirien yhteissaunoista. Niiden tarkoitus on kai totuttaa nuoria alastomuuteen ja vastakkaiseen sukupuoleen. Eikö jätkillä ala seistä siellä saunassa kun tyttöjä tulee pimpat paljaana paikalle? Rippileirilla ei ollut mitään vastaavaa.

• ggreyyyuuu kirjoitti:

Olen kuullut noistasa Protu-leirien yhteissaunoista. Niiden tarkoitus on kai totuttaa nuoria alastomuuteen ja vastakkaiseen sukupuoleen. Eikö jätkillä ala seistä siellä saunassa kun tyttöjä tulee pimpat paljaana paikalle? Rippileirilla ei ollut mitään vastaavaa.

Ei sinne uskaltautunut naisista kuin ohjaajat. Kaikki pojat olivat tottakai kaikki innolla mukana. ;-)

• ätmel kirjoitti:

Ei sinne uskaltautunut naisista kuin ohjaajat. Kaikki pojat olivat tottakai kaikki innolla mukana. ;-)

Totta kai totta kai erikseen, mutta eipä tullut. Muokkausfiitsure olisi kiva. :-/

• 30-luku

jos sais kerran reissullansa,
      mutta ku ei saa kertaakaan

• fläskiäon

On parempi ,kun jää näkemättä 100-kiloinen ja 155cm pituinen nainen alastomana.

• gbtx

En ole, ellei äitiä lasketa.

• Ässäs63

Rannalla kiva katsoo nuorii poikii ilman uikkareeita puskassa kalu kovana. Vaik olen vanhempi niin viereen juttelee. Jos jatkaa ja antaa katsella niin otan itsekkin uikkarit pois. Siinä saa luonnon helmassa kovasti nuoren munaa. Toivottavasti ei ketään nähny kun riipputissistä naista tuntikin hoidellaan eestä takaa.

• Ihanaa-

Kyllä olen thai huoran edessä heilutellut kalua. Sain vielä imut ja nusut halvalla.

• ihmettelijä-

ooksää joku teini

• betoniraudoitttaja

On se.Se on Ruiskis, kun jossain kahden nakuna ollaaan... Tai sitten ei, kun fantaasialla on paljon enemmän annatttavana.

• Anonyymi

Joo olen

• Anonyymi

Tarkoitatko ihanalla sitä, että nainen kehuu alastonta kroppaasi ja liehittelee, että sulla alkaa seisoon ja lipertelee ja ehdottelee eri tyylisiä seksi juttuja ja kiskoo sinut sänkyyn ja on kuin kissapeto ja sit naine panee sua ja naukuu...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe